forum 2

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

forum 2

Bericht door Irene_y »

mijn forum vraag was dan nu wel afgesloten, maar de kern van mijn vraag was eigenlijk nog niet beantwoord naar mijn gevoel althans.

doe nu een dagje of twee een beetje mee op het Transgenderforum en krijg toch wel het gevoel dat het forum een hoog Ts gehalte heeft. Met andere woorden; als je je zaakje er niet vanaf hebt laten halen of althans niet de plannen hebt om een SRS te gaan doen, dan .. ja wat dan.. Dan kun je toch eigenlijk maar wat moeilijker mee op dit forum. Dat is althans mijn indruk.. (soory hoor). Ik ben zelf wat op ontdekkingsreis. en ben vooralsnog helemaal geen SRS van plan (moet er zelfs niet aan denken, brrr...). Maar ik vind het wel fijn om over transgender issues of genderdysforie (zo je wilt) te praten. Waarom gaat het toch zo snel over trans-sexueel en post-op...Ik geloof wel dat het een 'grijs gebied" is, maar heb de indruk dat het wat overhelt. Met andere woorden zou de mannelijke hetero CD die gelukkig is, hier ook terrecht kunnen? Ik heb mijn twijfels..

Groetjes Yoelle :roll:
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ja hoor, zelfs een doodnormale pot is hier gewoon welkom :-). Je ziet het iets te zwart-wit, denk ik, Yoelle.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

sorry hoor, maar dat had ik inmiddels ook al gelezen in de uitgangsstellingen en grondbeginselen van het travestie.org en dit forum in het bijzonder/ maar leg me eens uit waarom ik het zwart/wit zie. Ik maak immers geen verwijt (en het zou wel eens saai worden zonder al die inbreng), maar ik constateer gewoon dat de werkelijk wat anders is. Verneem ook wel veel negatieve opmerkingen over het forum, van mensen die hier niet (meer) komen. Ik zelf ben een andere mening toegedaan.
Daarnaast stel ik gewoon een (forum)vraag en wil ik dat je daar iets inhoudelijker op ingaat, zonder het af te doen met een dooddoener "dat ik dingen te zwart/wit zie".
Groetjes Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Tja, mensen schrijven wel eens zoals ze gebekt zijn.

Er schrijven hier inderdaad relatief veel TS'en en TG's en minder TV's. Dat is niet altijd zo geweest: er is een tijd geweest dat er meer TV's waren dan nu. Mensen komen, mensen gaan - je kunt daar deels niet zo veel aan doen, tenzij je er achter komt waardoor (met name) TV's hier structureel niet meer komen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Yoelle,

De verhouding is minder scheef dan jij hem schetst. Punt is alleen dat jij vooral in een draad over een trans aan transigheid hebt gesnuffeld. Tsja, daar tref je wel eens transen. Niks aan te doen. In andere draadjes is dat weer heel anders. Een topic over pruiken of kipfilets, dat is meestal redelijk trans vrij.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Morbide schreef:Een topic over pruiken of kipfilets, dat is meestal redelijk trans vrij.
Dat lijkt meestal zeker wel zo te zijn, maar die draadjes lopen (de laatste tijd? :-?) een stuk minder rap... Ach uiterlijkheden zijn ook niet alles ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie