Stukje in Margriet nr 44

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Stukje in Margriet nr 44

Bericht door Lisa met een S »

Deze week in het rubriek Kan dit huwelijk worden gered? het verhaal van Nancy en Thijs:

Nancy:'ik wil hem niet zien als een vriendin, of als vrouw, ik heb behoefte aan een man naast me'

Thijs:ik had gehoopt dat Nancy zou begrijpen dat ik graag vrouwenkleren aantrek'

Lisa (met een "s")
If all else fails, buy new shoes
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

blauwe vingertjes

Bericht door Bibi »

Hi Lisa,

Ik heb het stuk al overgetypt en het wordt spoedig op de partnerpagina geplaatst.
Nu eerst mijn nagels opnieuw laten doen voor morgen :lol: :lol:

haha, see you tomorrow......

Tminus 1288 min. and counting :o :o

(tis nu 21:32 uur)
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
nancy
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door nancy »

beste medemensen van dit forum,

Ik lees net op deze site dat er deze week een stukje staat in de margriet over een nancy en een thijs.

Graag wil ik voor de duidelijkheid even zeggen dat ik niet die nancy ben.

Ik heb het verhaal ook nog niet gelezen. Ik zie destiny als vrouw ook als mijn vriendin. Ik kan haar t gevoelens ook helemaal accepteren. ach iedereen die ons kent weet het wel.

Groetjes van mij Nancy (van destiny).
groetjes nancy
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: blauwe vingertjes

Bibi schreef:......

Tminus 1288 min. and counting :o :o

(tis nu 21:32 uur)
Pilote en co-pilote van Starship Lisa zijn klaar voor lancering. :D :D :D

Lisa (met een beetje spanning) :P :P
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

T-minus encounting

Bericht door PinkDaisy »

Zeg, als jullie van plan zijn te vertrekken met uw 'schip' mag ik dan mee :wink: maar dan liefst naar een planeet waar travestie algemeen aanvaard wordt en normaal is.

Ik kan dienen als poetsvrouw op uw schip :lol:

"Face the day as today, not as tomorrow"
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Daisy_tv schreef:maar dan liefst naar een planeet waar travestie algemeen aanvaard wordt en normaal is.
Dan kun je thuis blijven, want die planeet heet 'Aarde' :wink:

En ik heb mijn collectie films er nog eens op nagekeken, maar op het Starship Enterprise heb ik nog nooit één of meerdere schoonmaaksters zien rondhollen met mop, emmer en dweil, hoor. Wel gek eigenlijk, nu ik erover nadenk. Misschien dat ze daar inmiddels een truucje op hebben bedacht ? Zelf reinigende vloeren, ofzo ? Nahja, in de serie E.R. komt ook nooit iemand binnen met een verzwikte enkel, een legoblokje in de neus, teveel pulk in het oor of een schaafwond.

Da's vast ook zoiets :D
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

Schoonmaak?

Bericht door PinkDaisy »

Wel, eerlijk gezegd zo ver had ik nog niet gedacht

Maar je hebt wel een sterk gevoel voor humor Nathalie. Maar dit moet kunnen he. Alvast, stuur es mailke naar SS ENTERPRISE, wie weet zoeken ze wel iemand op hun schip. :wink:

"Face the day as today, not as tomorrow"
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Mailen? videoconferencing zal je bedoelen ! Of nog beter, meteen teleporten. De koe bij de horens vatten en je aanbieden in vol ornaat. Here I am. ...Beam me up, Scotty !.... :lol:

Maarruh, zullen we het nu weer on topic houden ? .. Tis tenslotte een partnerforum hier, he' ?
Niet dat de partners in kwestie nu zo schrijfgraag zijn (dat schijnen ze liever elders te doen heb ik horen fluisteren, *sstt*)

Maar toch ..
Afbeelding
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Nathalie schreef:Niet dat de partners in kwestie nu zo schrijfgraag zijn (dat schijnen ze liever elders te doen heb ik horen fluisteren, *sstt*)
Tjaa, als je ziet hoe sommige threads ineens een heel andere wending nemen -- en op welke manier -- vind je dat gek dat de dames in kwestie hun heil ergens anders zoeken, en dan zonder ons erbij?

Lisa
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Dan gaan ze voorbij aan het mooie van een forum, is mijn humble opinion. Op alle uitspraken kan direct worden ingehaakt. En daarbij: de forumbeheerder en moderators hebben ten alle tijde de gelegenheid off topic postings te verhuizen naar een wel toepasselijk forum. Top op heden is dat, bij mijn weten, nog niet gebeurd, dus kan ik aannemen dat ze het wel best vinden :)
Afbeelding
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Ik heb natuurlijk niks tegen posten op dit forum door partners, sterker nog ....
Ik ben blij met elke post die er op komt. Maar de groep die ik beheer dient eigenlijk een ander doel, eentje die hier niet te realiseren valt zonder enige inmenging van welke T*girl dan ook. En ik moet zeggen dat het juist prettig is dat onze privacy daar gewaarborgd is. Ja in zoverre ik het kan waarborgen. Ik doe mijn uiterste best om te kijken of er geen fakers zich aanmelden maar er zou er altijd eentje tussen kunnen zitten. Dat hou je niet tegen.........
Mijn eigenste T*girl kijkt wel uit om postings door te lezen van de groep. Ze respecteert mijn privacy ten zeerste. En dat vind ik juist zo prettig. Daar worden dingen besproken die op een (semi) openbaar forum toch niet zo gauw besproken zouden worden. Ik ben wel met je eens dat er hier weinig besproken word maar ik geloof niet dat dat te maken heeft met de partnergroep. Ik denk dat ze beiden een bestaansrecht hebben.

Bibi
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi Bibi,

Alles goed kanjer met je ????

Ik begrijp dat jullie privacy op prijs stellen. Snap dat gevoel ook erg goed aangezien ik zelf privacy ook prijs stel. Wat ik alleen niet begrijp is waarom dit stuk forum ( partner forum ) openbaar is .

Je zou inprincipe dit kunnen regelen net als het gedeelte transgenders etc etc.

Liefs, :lol:
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

dit forum is openbaar opdat bibi een forumpie op kon zetten wat niet openbaar is :)

hoe draait het inmiddels bibi?

shalomm - Joy
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

hihi,

Hai Pam, Ja met mij alles goed hoor, dank je 8)
Leuk hoor Joy, Dit forum was er al voor ik in the picture was, in de vorm van de partnerpagina geloof ik, en met het clubbie gaat het goed. Er zijn nu 15 leden.
Joy weet waarschijnlijk als geen ander hoe het gegaan is omdat het haar idee was toendertijd om een besloten forum/clubbie voor de partners op te zetten. Daarbij denk ik dat als je dit partnerforum besloten maakt er toch een hoop partners het niet zouden kunnen vinden ..........En dan hebbie toch een probleem.
Nee zoals ik al zei, ik denk dat er voor beiden iets te zeggen valt. Maar wat dat besloten forum betreft Pam, dat heb ik geprobeerd hier en dat voelde helemaal niet lekker aan. Nu is de partnergroep onafhankelijk van T*org en dat vind ik toch wel prettig. Er is toch al zo weinig voor de partners van. Maar wees gerust ook daar word er de laatste tijd verbazend weinig gepost... terwijl we in 1 week vier nieuwe leden hebben gekregen. Het zal de komkommertijd wel weer zijn. :lol:

Groetjes Bibi
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ok een duidelijk en clear antwoord. :lol: :lol: :lol:

Ik ben al een grote meid aan het worden en wil op me toekomst voorbereid zijn. Which means : Ik wil niet voor altijd vrijgezel blijven en daarom heb ik ( althans ) mijn toekomstige luv dit forum misschien ook wel nodig.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie