Hoi Forum Genoten, ik heb me hier aangemeld omdat uiterlijke verzorging mijn interesse en beroep is. Ik heb dit beroep bewust gekozen omdat het heerlijk is om onder de mensen te zijn!
Ik ben een vrouw, (dus als ik geband wordt dan zou ik wel begrip voor kunnen hebben, even goede vrienden) en heb beroepsmatig wel eens te maken met travestie. Ik vind mensen die zichzelf kunnen zijn de leukste persoonlijkheid hebben en daar valt travestie ZEKER onder!
Ik geef al 8 jaar nagellessen (allessss over kunstnagels) ben in de branche redelijk bekend. (of berucht, hihi) Sinds 2,5 jaar geef ik visagielessen en tot mijn grote verbazing met erugggg veel succes! De succesmeting is niet in geld uitgedrukt en gaat mij om de reactie's van cursisten en dat is waar ik lol in heb en mijn accu weer mee bijlaad, (om het zo maar even te stellen). Uit de gegeven visagielessen zijn verschillende andere actieviteiten ontstaan. Ik ben bv. gevraagd om werknemers van de etos te trainen, dus ik heb een aantal filialen in het noorden al gehad. Was super leuk!!! EN meer en meer heb ik mailtjes van mannen die zo graag verzorgd en goed uitwillen zien, hoofdzakelijk heb ik vragen over de make-up. Ik heb nu met verschillende tv (prive)contact en krijg spontaan foto's gemaild om te zien of de make-up goed gaat en kleding e.d. Ik voel me vereerd en ga er integer mee om, en absolute discretie!!! Dit gaf mij de aansporing om eens te zien of er een forum is voor travestie en voila, zodoende ben ik op jullie site terecht gekomen.
Van mijn onderneming is een site LINK VERWIJDERD DOOR MODERATORS Dit om even te laten zien dat als je reageerd dat je professioneel behandeld wordt maar nogmaals ik vind het zo ontzettend leuk om jullie te helpen met make-up en kleding ed. en dat advies hoeft echt niet veel te kosten!!
Ik doe trouwens ook op nonprofitbasis of alleen onkostenvergoeding de make-up vezorgen van vrouwen met borstkanker. Als iemand een chemo heeft gehad kun je met hele kleine aandachtspuntjes je vele malen zelfverzekerder voelen. Resultaat kan soms verbluffend zijn!
Ik heb net het verhaal gelezen van Bianca, en de topic is daar gesloten, maar ik wilde stiekem toch nog even reageren,...Bianca een super mooi verhaal, wat kan jij dat goed omschrijven zeg! en ik vind je werkelijk ontzettend dapper!
Ik voel me een beetje op glad ijs bewegen,..omdat ik een vrouw ben en ik zou het kunnen begrijpen als ik hier vriendelijk maar zeker verwijderd wordt. Ondanks ik al verschillende TV geholpen heb ben ik hier een vreemde eend in de bijt.
Mocht je vragen hebben en niet direct persoonlijkcontact met mij willen opnemen is er nog de mogelijkheid om mij te benaderen via een ander forum, deze url heb ik ingevuld in de WWW in mijn profielie. Je kunt geheel ondercover met een nikename inloggen en je vragen kwijt schrijven. Ik sta ingelogd als Marianne. Het forum is gesloten, dus niet ingelogde mensen kunnen niet zomaar meelezen. Dit is voor mij en andere beheerders van het forum dan makkelijker dat als er iemand vervelend doet gelijk te bannen.
Dus mod en/of admin dit is niet bedoeld om jullie forumleden te ontrekken maar om een weg te openen voor die degene die vragen vragen hebben omtrent de uiterlijke verzorging.
Heel veel geluk!!!!!
Marr -- visagiste
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
Hiervoor wordt je niet gebannd, je bent zeker welkom.Marr schreef:Ik ben een vrouw, (dus als ik geband wordt dan zou ik wel begrip voor kunnen hebben, even goede vrienden)
destemeer reden om jou welkom te heten. Je behoort zeker tot de doelgroep van dit site.Marr schreef:en heb beroepsmatig wel eens te maken met travestie.
Echter is het plaatsen van links naar commerciele sites niet toegestaan zonder vooraf in overleg met ons te treden. Als eigenares van een commerciele onderneming zou u hiervoor begrip voor hebben. Er zijn visagisten die betalen om een banner of poster op onze site te plaatsen en -- hoewel ze niet direct concurrenten van u zullen zijn omdat ze elders in het land gevestigd zijn -- zou het incorrect jegens hen om toe te staan dat men zomaar hier reclame voor zichzelf maakt.Marr schreef:Van mijn onderneming is een site LINK VERWIJDERD DOOR MODERATORS
Leuk dat je reageert, maar welke posting/draad bedoel je precies?Marr schreef:Ik heb net het verhaal gelezen van Bianca, en de topic is daar gesloten, maar ik wilde stiekem toch nog even reageren,...Bianca een super mooi verhaal, wat kan jij dat goed omschrijven zeg! en ik vind je werkelijk ontzettend dapper!
Zoals al eerder gemeld, wordt je voor het vrouw-zijn niet verwijderd van de site. Sterker nog..... het zijn alleen maar vrouwen hier .Marr schreef:Ik voel me een beetje op glad ijs bewegen,..omdat ik een vrouw ben en ik zou het kunnen begrijpen als ik hier vriendelijk maar zeker verwijderd wordt. Ondanks ik al verschillende TV geholpen heb ben ik hier een vreemde eend in de bijt.
Snap niet waarom je het niet prettig vindt dat niet ingelogde mensen meelezen -- als ze maar pas kunnen reageren nadat ze zijn ingelogd -- maar iedereen is vrij om hun forum in te richten zoals ze dat zelf willen.Marr schreef:Het forum is gesloten, dus niet ingelogde mensen kunnen niet zomaar meelezen. Dit is voor mij en andere beheerders van het forum dan makkelijker dat als er iemand vervelend doet gelijk te bannen.
Of je kunt natuurlijk af en toe hier kijken en vragen beantwoorden. Je bent welkom om te blijven hoor.Marr schreef:Dus mod en/of admin dit is niet bedoeld om jullie forumleden te ontrekken maar om een weg te openen voor die degene die vragen vragen hebben omtrent de uiterlijke verzorging.
Jij ook!Marr schreef:Heel veel geluk!!!!!
Heee Leuke reactie! natuurlijk snap ik dat jullie het meer " voor en door" willen houden, en dat mijn link eruitgehaald is. Snap ik heel goed. De zaak wordt overigens per 1 augustus over gedaan, ik blijf daarna nog wel de visagielessen geven! Ik ben al 15 jaar chronisch moe en de laatste 1,5 jaar eruggg moe, misschien burn-out, wie weet,..maargoed,..daarom heb ik besloten om de zaak uit handen te geven. Mentaal ben ik me daarop aan het voorbereiden (en afscheid nemen) De leuke bijkomende dingen (zoals o.a. dus de tv-klanten) die ik eerder tussen de bedrijfsdrukte behandeld heb, ga ik nu dus als prioriteit behandelen! Ik ga eerst eens dingen doen die ik gewoon heel leuk vind!!! Vandaar de stap om op jullie forum eens te reageren.
Leuk, gezellig dat ik welkom ben, dan zal ik eens wat meer meekletsen en advies geven.
Je hebt gelijk dat mensen alles moeten kunnen lezen op een forum, dat was eerder ook op ons forum. Open is gastvrijer! Maar er heeft zich een vreemde ontwikkeling plaatst gevonden. En dat zal ik even toelichten. Ik ben 2 jaar geleden aan beiden ogen gelaserd. Dat is dus 2x foutgegaan. Er zijn dus fouten gemaakt, geen goede voorlichting,nou ja zal mijn verhaal niet uitgebreid hier plaatsen, laten we het vrolijk houden,..hihi Maargoed ik ben er boos over en ga een rechtszaak aanspannen. Voordat ik dit besloten had voelde ik me erg onzeker, lag dit aan mij? ben ik de enige? en lang leve internet en forums ik ben op ooglaservergelijking.nl uitgekomen en ben dat eens gaan lezen. Toen kwam ik een berichtje tegen met de vraag,....ik wil me laten laseren door Care Vision,...heeft iemand daar ervaring mee,..Yep ik dus en heb er op gezet dat het bij mij niet geholpen heeft, sterker nog ik zie vele malen minder!En dat ik aan het overwegen ben om een rechtszaak te starten.
1 berichtje,...wouw wat heeft dat veel teweeg gebracht zeg. Ik heb dus allemaal pm-metjes gehad, met o.a. waarschuwingen dat CV mensen bedreigd en dat ze meelezen en ik werd dus geadviseerd zet geen berichten meer op dit forum!
Toen brak de fase aan dat ik op mijn privemail allemaal verhalen kreeg van verschillende mensen met soortgelijk verhaal als ik, MAAR dan nog erger! Oké, omdat ik dus deze mensen niet persoonlijk ken was ik op een gegeven moment de draad kwijt en heb ik het idee geopperd om verder te kletsen op ons forum. Dan kan ieder als er vorderingen zijn in een zaak gewoon even zijn verhaal posten en kan ieder die daar bij betrokken is reageren of alleen lezen dus zo houden we elkaar op de hoogte! Samen staan we tenslotte sterk. Admin (ik ben blond dus laat mij geen instellingen veranderen, hihi) heeft dus het forum gesloten voor niet ingelogde lezers. Dit natuurlijk tervoorkoming van, en als,....nou dan kan iemand geband worden! dussssssssss, zodoende. Dus Marr in de topic van het laseren ben ik,. Ach het onderwerp past op zich wel op het forum het heeft tenslotte ook met uiterlijke verzorging te maken. Maar ik dacht ik vertel even dat het forum is gesloten van niet ingelogde lezers, dat geeft toch een privé-sfeer vind ik.
Nou joh weer een heel verhaal. hahaha, de wereld blijft bewegen, zullen we maar denken.
Met de paasdagen komt een vriendin uit Rotterdam bij ons met haar dochtertje van 12, Ik wil haar opmaken in verschillende tijdsbeelden en fotograferen. De droeppie ogen van de jaren 20, Marilyn Monroe, als hippie. Vind ze helemaal geweldig! Het meisje is zelf cothic minded en lekker aan het puberen, hihi Ik wilde mijn portfolio weer eens wat uitbreiden vandaar.
Wat gaan jullie doen met pasen? Ik wens jullie iniedergval heeeeeel mooi weer (dan heb ik er ook plezier van natuurlijk, hihi) dikke knuffel en tot schrijfs!
Leuk, gezellig dat ik welkom ben, dan zal ik eens wat meer meekletsen en advies geven.
Je hebt gelijk dat mensen alles moeten kunnen lezen op een forum, dat was eerder ook op ons forum. Open is gastvrijer! Maar er heeft zich een vreemde ontwikkeling plaatst gevonden. En dat zal ik even toelichten. Ik ben 2 jaar geleden aan beiden ogen gelaserd. Dat is dus 2x foutgegaan. Er zijn dus fouten gemaakt, geen goede voorlichting,nou ja zal mijn verhaal niet uitgebreid hier plaatsen, laten we het vrolijk houden,..hihi Maargoed ik ben er boos over en ga een rechtszaak aanspannen. Voordat ik dit besloten had voelde ik me erg onzeker, lag dit aan mij? ben ik de enige? en lang leve internet en forums ik ben op ooglaservergelijking.nl uitgekomen en ben dat eens gaan lezen. Toen kwam ik een berichtje tegen met de vraag,....ik wil me laten laseren door Care Vision,...heeft iemand daar ervaring mee,..Yep ik dus en heb er op gezet dat het bij mij niet geholpen heeft, sterker nog ik zie vele malen minder!En dat ik aan het overwegen ben om een rechtszaak te starten.
1 berichtje,...wouw wat heeft dat veel teweeg gebracht zeg. Ik heb dus allemaal pm-metjes gehad, met o.a. waarschuwingen dat CV mensen bedreigd en dat ze meelezen en ik werd dus geadviseerd zet geen berichten meer op dit forum!
Toen brak de fase aan dat ik op mijn privemail allemaal verhalen kreeg van verschillende mensen met soortgelijk verhaal als ik, MAAR dan nog erger! Oké, omdat ik dus deze mensen niet persoonlijk ken was ik op een gegeven moment de draad kwijt en heb ik het idee geopperd om verder te kletsen op ons forum. Dan kan ieder als er vorderingen zijn in een zaak gewoon even zijn verhaal posten en kan ieder die daar bij betrokken is reageren of alleen lezen dus zo houden we elkaar op de hoogte! Samen staan we tenslotte sterk. Admin (ik ben blond dus laat mij geen instellingen veranderen, hihi) heeft dus het forum gesloten voor niet ingelogde lezers. Dit natuurlijk tervoorkoming van, en als,....nou dan kan iemand geband worden! dussssssssss, zodoende. Dus Marr in de topic van het laseren ben ik,. Ach het onderwerp past op zich wel op het forum het heeft tenslotte ook met uiterlijke verzorging te maken. Maar ik dacht ik vertel even dat het forum is gesloten van niet ingelogde lezers, dat geeft toch een privé-sfeer vind ik.
Nou joh weer een heel verhaal. hahaha, de wereld blijft bewegen, zullen we maar denken.
Met de paasdagen komt een vriendin uit Rotterdam bij ons met haar dochtertje van 12, Ik wil haar opmaken in verschillende tijdsbeelden en fotograferen. De droeppie ogen van de jaren 20, Marilyn Monroe, als hippie. Vind ze helemaal geweldig! Het meisje is zelf cothic minded en lekker aan het puberen, hihi Ik wilde mijn portfolio weer eens wat uitbreiden vandaar.
Wat gaan jullie doen met pasen? Ik wens jullie iniedergval heeeeeel mooi weer (dan heb ik er ook plezier van natuurlijk, hihi) dikke knuffel en tot schrijfs!
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het is niet ech de bedoeling dat je gaat vragen wat men hier met pasen gaat doen geloof ik, dat heet slowchatten...
Ik ga vanavond eerst een borrel halen in het Smelnehûs. Daar houdt ons scheidend fractievoorzitter een afscheidsfeestje. Daarna ga ik naar Iduna, kijken naar Corvus Corax, een Duitse muziekgroep die middeleeuwse muziek brengt met onder meer slagwerk en doedelzakken. Morgen ga ik naar m'n vriendin. We gaan onder andere uit eten bij de Oude Plek.
Ik ga vanavond eerst een borrel halen in het Smelnehûs. Daar houdt ons scheidend fractievoorzitter een afscheidsfeestje. Daarna ga ik naar Iduna, kijken naar Corvus Corax, een Duitse muziekgroep die middeleeuwse muziek brengt met onder meer slagwerk en doedelzakken. Morgen ga ik naar m'n vriendin. We gaan onder andere uit eten bij de Oude Plek.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.