Hallo allemaal, ik ben net toegelaten tot deze groep en heb een vraagje.
Ik lees veel van de verhalen van mensen en het valt me op dat veel mensen moeite hebben met wie of wat ze zijn. Sinds ik weet dat ik Ts ben is er juist een hoop ellende verdwenen. Ik ben rustiger, socialer en heb me nog nooit zo lekker gevoeld van binnen. Nu nog de buitenkant zodat ik me verder kan ontwikkelen.
Door de vervelende dingen die ik van anderen lees ga ik me afvragen waarom ik nou weer zo anders ben. Of komt dat toch vaker voor?
En dan nog een kleinigheidje. Is het mogelijk om je te laten castreren via het huisarts/ziekenhuiscircuit of moet dat ook via het g-team.
Liefjes en groetjes Esther Vos
Ben ik nou zo anders
Moderator: Moderators
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
Ben ik nou zo anders
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Nee hoor, ik herken dat wel. Ik was blij dat ik eindelijk wist waardoor ik niet lekken in m'n vel zat...
Castreren kan via huisarts/ziekenhuiscircuit. Misschien mijn angst, maar zou je er -als je ooit een SRS zou willen doen- geen last mee kunnen krijgen?
Groetjes,
Frederique
Castreren kan via huisarts/ziekenhuiscircuit. Misschien mijn angst, maar zou je er -als je ooit een SRS zou willen doen- geen last mee kunnen krijgen?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Esther....probeer het ff hier, je zult niet de eerste zijn, die daar geholpen is van die vervelende testo-fabriek verlost te worden....
groetjes vanuit Milano
Mara
groetjes vanuit Milano
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
Castratie
Hoi Frederique, het is ook eigenlijk een vraag voor arts/G-team. Er bestaat de kans dat je scrotum zich dan verkleind waardoor er te weinig weefsel overblijft voor de reconstructie.
Ik ben wel blij dat ik intern sterker ben. Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort keuzes moet maken terwijl je heftig gefrustreerd bent. Mijn symphatie gaat uit naar hen die dat wel moeten.
Liefjes en groetjes Esther
en ook ciao Mara, heaas mis ik wat software om het te kunnen zien. Het is ook maar goed dat er narcose is en je slapend rijk(lees vrouw) kunt worden. Buonasera
Ik ben wel blij dat ik intern sterker ben. Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort keuzes moet maken terwijl je heftig gefrustreerd bent. Mijn symphatie gaat uit naar hen die dat wel moeten.
en ook ciao Mara, heaas mis ik wat software om het te kunnen zien. Het is ook maar goed dat er narcose is en je slapend rijk(lees vrouw) kunt worden. Buonasera
Ik kan zeggen dat ik inderdaad rustiger vriendelijker en socialer ben sinds dat ik de keus heb gemaakt om daadwerkelijk te zijn wie ik ben 8 weken terug.
Veel mensen in mijn omgeving zeggen dit ook "hoe komt het toch dat je nu gewoon gedag zegt sochtends?" :D
Tsja, ben me gewoon veeeeel beter gaan voelen!
En dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon zichzelf zijn.
Veel mensen in mijn omgeving zeggen dit ook "hoe komt het toch dat je nu gewoon gedag zegt sochtends?" :D
Tsja, ben me gewoon veeeeel beter gaan voelen!
En dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon zichzelf zijn.
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Hallo Lisa,
ik ben blij dat het voor jou ook zo'n verfrissende ervaring is.
Het is een doorlopende herontdekking, alsof je elke ervaring effe overdoet maar nu gezien door een nieuwe bril.
Afgelopen weekeinde heb ik za. en zo. actie gevoerd op Paaspop met een groep nieuwe vrijwilligers. Daar waar voorheen na een paar uurtjes kleine dingen mij mateloos zouden irriteren, kon ik er nu heel rustig en haast bemoederend mee omgaan. Zij hebben er baat bij om constructief te worden benaderd en dat draagt ook weer bij aan een positieve sfeer. Dat straal je dan weer uit op het publiek en dat levert weer meer op voor de actie. Alsof je in een steeds groter wordende waterval van positiviteit zit. Heerlijk.
Ik hoop dat het voor jou en iedereen zo kan en zal gaan.
ik ben blij dat het voor jou ook zo'n verfrissende ervaring is.
Het is een doorlopende herontdekking, alsof je elke ervaring effe overdoet maar nu gezien door een nieuwe bril.
Afgelopen weekeinde heb ik za. en zo. actie gevoerd op Paaspop met een groep nieuwe vrijwilligers. Daar waar voorheen na een paar uurtjes kleine dingen mij mateloos zouden irriteren, kon ik er nu heel rustig en haast bemoederend mee omgaan. Zij hebben er baat bij om constructief te worden benaderd en dat draagt ook weer bij aan een positieve sfeer. Dat straal je dan weer uit op het publiek en dat levert weer meer op voor de actie. Alsof je in een steeds groter wordende waterval van positiviteit zit. Heerlijk.
Ik hoop dat het voor jou en iedereen zo kan en zal gaan.
Hoi hoi Esther,
voor mij was het ook zo, hoor, toen het allemaal duidelijk voor me werd: het heeft mij heel veel rust en ook innerlijke balans gegeven, en dat zorgt er wel voor dat je je gemakkelijker voelt en daardoor ook vriendelijker naar je omgeving toe.
Groetjes en liefs,
Babette.
voor mij was het ook zo, hoor, toen het allemaal duidelijk voor me werd: het heeft mij heel veel rust en ook innerlijke balans gegeven, en dat zorgt er wel voor dat je je gemakkelijker voelt en daardoor ook vriendelijker naar je omgeving toe.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela