wie heeft een tip voor mij?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lief31
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:02

wie heeft een tip voor mij?

Bericht door lief31 »

hallo allemaal,ik zit met het volgende,ik heb een relatie gehad met een travestiet.kort geleden,het is niet over gegaan door het travestie gebeuren hoor.we gaan nog goed met elkaar om ,we hebben toen besloten om allebei verder te zoeken,en dat is gelukt,maar mijn hart zegt wat anders,ik heb het ook gezegd,en volgends mij is het wel wederzijds hoor dat we nog veel voor elkaar voelen,maar hoe ga ik met alles om eigelijk,ik heb er helemaal geen problemen mee met het travestie of zo,maar hoe vind je nou een middenweg,en zeker als je kinderen hebt,kijk komen we niet bij elkaar terug leg ik me erbij neer hoor,want een goed maatje vind ik ook heel belangrijk,ik weet het dus even niet meer,wat moet ik doen.dikke knuffel van mij
groetjes van een lieve vrouwelijke enendertiger
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

welkom

Bericht door Bibi »

Hoi Lief31,

Allereerst van harte welkom hier, Ik hoop dat je nog veel van je laat horen.

Je verhaal komt wel een beetje warrig over. Maar ik begrijp dat je partner travestiet is dat jullie eigenlijk uit elkaar zijn maar dat er nog wederzijdse gevoelens zijn. En wat doe je dan met travestie binnen de relatie en binnen het gezin ?

Nou zou ik, als ik jou was, dat heel voorzichtig binnen het gezin introduceren. Eerst kijken of de relatie bestendig genoeg is.
Wij hebben het onze kids bewust niet verteld bijvoorbeeld.
Maar dat is ieder voor zich.
Wat je ook besluit, het belangrijkste is dat jullie gelukkig zijn, met elkaar.

Ik hou het bewust kort omdat ik nogal moe ben en lekker naar bedje toe ga. Ik wil er best uitgebreider over mailen ......
Alleen niet vandaag :-)

tomorrow is another day

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
lief31
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:02

daar ben ik weer...

Bericht door lief31 »

bibi bedankt voor je mailtje hoor,het is ook best vaag,mijn zoontje die zag een foto en kwam er zo achter,maar ja,weet je wat het is,we zouden verder gaan met ons leven hij is iemand tegen gekomen en ik ook he,maar diep in mijn hart doet het zeer,ik hou nog van hem,maar ergens weet ik ook dat als wij wat weer zouden beginne zou dat fout gaan lopen,maar we zijn wel maatjes,en komt zo stom over hoe ik het nou tikt maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou zeggen,maar er is nog meer hoor,maar kan ik alleen maar tegen iemand prive zeggen,want er zijn mensen die mij kennen als ze het lezen en ik vind het daar te gevoelig nog voor omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet,ik weet het ff niet meer,ik groet jullie weer en tot horens :roll:
groetjes van een lieve vrouwelijke enendertiger
zelda-1
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: di nov 27, 2001 1:00
Locatie: zuid-holland

Bericht door zelda-1 »

je zegt dat jullie allebei een ander hebben en toch nog van elkaar houden.
ik zou eerst maar eens gaan overdenken wat je nou wilt met je ex, want het is toch niet echt netjes tegenover je huidige relatie.
neem even rust ofzo.
leven met een travestiet heeft zijn min- en zijn pluspunten.

effe off topic: zou je iets duidelijker kunnen schrijven? iets met punten en alinea's of zo. dit is zo moeilijk lezen (of ben ik nou zo dyslectisch?)
lief31
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:02

hallo ben ik weer ff....

Bericht door lief31 »

nee,oke,we hebben allebei een ander leren kennen.maar een echte relatie is het nog niet.het is ook zo dubbel,je kiest er beide voor om door te gaan met je leven,en dan er achter komen dat er nog diepe gevoelens zitten,ik denk dat ik het ff moet laten rusten,en dan kom ik er denk ik en hopelijk achter wat ik wil,want nu wordt ik helemaal gek van die dubbele gevoelens.op dit moment weet ik het ff niet meer.maar ja dank jullie wel en tot horens,doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes van een lieve vrouwelijke enendertiger
Gebruikersavatar
Miss_Bianca
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo jul 25, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven

Bericht door Miss_Bianca »

hoi lief31,
Als je 100% discreet antwoorden op enkele vragen wilt mag je mij persoonlijk mailen.
ik ga zelf om met zowel beginnende als professionele travestieten , maar ook met transsexuelen en alles wat er op lijkt, maar ook veel met vrouwen die travestieten bewonderen, en vrouwen die travestieten maar raar vinden.
Tevens wil ik even melden dat travestie een bijzondere gave is die waarschijnlijk in onze genen verborgen zit.
De kans dat jouw zoon ook travestiegevoelens zou kunnen ontwikkelen is aannemelijk (iets om in de toekomst in de gaten te houden)
groetjes,
MissB
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder !
nancy
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: wo jun 20, 2001 2:00
Locatie: gelderland
Contacteer:

Bericht door nancy »

Hoi hoi

ik wil hier graag even opreageren.

Je zegt dat je relatie uit is gegaan en dat het niet om de travestie is geweest. Ik weet niet wat de reden is dat het wel uit is gegaan.
Je zegt dat jullie allebei nog van elkaar houden. Ik neem aan dat je daar ook duidelijkheid over hebt van je expartner.
verder zeg je dat je wel een nieuwe relatie hebt maar nog niet echt vast.

verder hebben jullie een kind samen en jullie gaan nog goed met elkaar om.

Als ik het zo zeggen mag zou ik je willen advieseren om het met je ex te bespreken en indien mogelijk het samen nog eens te proberen eventueel als een latrelatie.

jullie krijgen dat zekerheid en je nieuwe partner ook.

Jullie hebben een kind samen en als je het dan eiegnlijk niet zeker weet kan je beter eerst zekerheid krijgen over de oude situatie dan er een ingewikkelder situatie van maken met iemand extra erbij.

Er lijkt een zekere kans bij jullie te bstaan op herstel.

Ik zou zeggen ga er voor!! het levert altijd iets positiefs op: of weer een goeie relatie of zekerheid

Groetjes

nancy
groetjes nancy
lief31
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:02

hier weer een berichtje van mij....

Bericht door lief31 »

:) bedankt voor de reacties hoor,ben er blij mee,en het zet me aan het denken hoor,mijn zoon is trouwens uit een eerder huwlijk van mij,niet dat dat uit maakt hoor,en we hebben besloten dat ik hier blijft wonen tot de zomervakantie en ja wat er is de tussentijd gebeurd zie ik wel,en als we niet meer bij elkaar terug komen ben ik al heel blij met onze vriendschap,en veel praten he,dikke kus van mij en tot snel
groetjes van een lieve vrouwelijke enendertiger
Plaats reactie