hoi allemaal ik heb een paar borst prothese tekoop grote cup tot cup F op te vullen?+ een zwarte bh is niet veel gedragen over de prijs hebben we nog wel niet zo duur ong rond de 50 a 75 euro want anders word het tegek toch en over het leveren heb zelf niet veel tijd ivm werk
ps ik heb zelf grotere borsten gekocht
heb je intresse mail dan naar biecol7@orange.nl onder vermelding van travestie borsten.
groetjes van chelsea
silicone borstprothese te koop grote cup maat
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Hallo Chelsea,
Als je nu bij jou berichtje erbij zet welke BH maat je te koop hebt!!!!!!!!!!!!
Dan is het al een stuk makkelijker.
Daarnaast hebben ook de protheses een maat. Want iemand met een borstomvang van 75 heeft veel sneller een F cup dan iemand met een borstomvang van 100
groetjes Bea.
Als je nu bij jou berichtje erbij zet welke BH maat je te koop hebt!!!!!!!!!!!!
Dan is het al een stuk makkelijker.
Daarnaast hebben ook de protheses een maat. Want iemand met een borstomvang van 75 heeft veel sneller een F cup dan iemand met een borstomvang van 100
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- is nieuw hier
Re: silicone borstprothese te koop grote cup maat
hoi allemaal ik heb ze verkochtchelsea schreef:hoi allemaal ik heb een paar borst prothese tekoop grote cup tot cup F op te vullen?+ een zwarte bh is niet veel gedragen over de prijs hebben we nog wel niet zo duur ong rond de 50 a 75 euro want anders word het tegek toch en over het leveren heb zelf niet veel tijd ivm werk
ps ik heb zelf grotere borsten gekocht
heb je intresse mail dan naar biecol7@orange.nl onder vermelding van travestie borsten.
groetjes van chelsea