Nou was ik dus pre transitie altijd al evident vrouwelijk, en ik had er zelf geen moeite mee, maar mijn omgeving des te meer. Desalniettemin voelde ik niet de minste behoefte om me 'aan te passen' omdat ik aanvoelde dat ik dan van mezelf af zou drijven. Of mezelf zou verloochenen.
Dat kwam mij te staan op regelmatig stijfgescholden worden voor oa 'vuile flikker', 'gore poot' en mietje, door, jawel, heteromannen. Zo raakte mijn wereldbeeld geordend; ik vrouwelijk en abnormaal, zij mannelijk, hetero en normaal.
(ook al maakten sommige 'hetero'mannen mij heel erg duidelijk sex met mij te willen, en wel per direct. Ik voelde toen al aan dat dat niet was omdat ik zo'n lekker kippetje was, maar dat dat als een soort 'reprimande' voor mijn evidente anders zijn bedoeld was).
Tot ik in transitie ging....binnen een jaar lag mijn geordende wereldbeeld aan diggelen. Zodanig zelfs dat ik dacht in de omgekeerde wereld terecht gekomen te zijn.
'Hetero'mannen die erg geinteresseerd bleken in pre op TS piemels, wat mij werd verkocht als 'echt heus waar, 100% hetero hoor'......*kuch*.
Heteromannen die een lesbische vrouw in zichzelf bleken te herbergen.
Heteromannen die graag als TV 'het sletje', 'de huisvrouw' of 'de secretaresse spelen'.
Heteromannen die wanneer het maar kan de lingerie van hun vrouw aantrekken.
En ik maar denken..........????????????????? maar *IK* ben hier toch de 'vuile flikker', de gore poot en het mietje'???
En zo raakte ik dus eigenlijk 'genezen' van mijn stigma dat bij mij aan de oppervlakte ligt, en bij die 'hetero'mannen van allerlei 'inslag en soort' diep, discreet onder de oppervlakte.
Tot zover de omgekeerde wereld dus, alwaar ik inmiddels in participeer, samen met anderen.
Zoals een vriendin van mij, die samen met haar man 2 kinderen heeft, een dochtertje van 8 en een zoontje van 6. Die vriendin en haar man zijn behoorlijk thuis in de TS wereld, en dan met name en vooral bekend met het fenomeen ex hetero/lesbische TS, want daar zijn er simpelweg veel meer van dan ex homo TS'en.
Anyway.....het dochtertje is een soort prinsesje qua gedrag en vooral vrouwelijkheid; ze heeft een uitgesproken voorkeur voor jurkjes met véél roezeltjes, kantjes en strikjes. Haar favo kleur lipstick is parelmoer roze, en als er pumps met hoge hakken in haar schoenmaat zouden bestaan, dan zou zij die zeker dragen.
Het jongetje is een mannelijk jongetje, dat met jongensspeelgoed speelt, ruwe jongensspelletjes doet, en nu al weet dat ie militair wil worden.
We zijn het er over eens dat het meisje zich never nooit niet tot een v/m zal ontwikkelen; daar is ze te vrouwelijk voor.
Maar het jongetje....dat is dermate mannelijk, dat..........wie weet? Die zich wel eens tot een toekomstige lesbische TS zou kunnen ontwikkelen
Zo grappen we over ex hetero TS'en....die zijn bij lange na niet zichtbaar vrouwelijk, and you never know hoe een uitgesproken mannelijk jongetje zich dus verder kan ontwikkelen.
Over militairen gesproken: mijn ex lover is legerofficier, en vertelde me eens dat hij een (jonge, toen 23 jarige mannelijke) collega heeft die (ook) op pre op TS valt, en die zich vaak als lesbisch meisje voordoet op het internet.
Toen ik dat hoorde, zei ik onmiddelijk tegen mijn ex lover: 'die ligt over een jaar of 20 op de operatietafel voor een borstvergroting en een SRS. *HET* klassieke schoolvoorbeeld van de lesbische TS in spé! Stoer, mannelijk beroep kiezen om eea te verbloemen dan wel te compenseren, op pre op TS vallen bij wijze van projectie, en als klap op de vuurpijl een 'lesbische wereld' creeëren op het net. Het *KAN* niet missen'.
Mijn ex lover sprak het (uiteraard) tegen, en ik vertelde hem dat het op oa Yahoo TS groepen werkelijk wemelt van de ex hetero, ex stoere, veelal in het leger gediend hebbende (ex beroeps) militairen, tegenwoordig transen, veelal in de 40. Ook het wereldbeeld van mijn ex raakte zodoende 'aangepast'. Daarbij kent hij 1 post op in het leger.
De 'hetero' mannenwereld herbergt meer aan (vrouwelijke) devianten dan je ooit zou kunnen vermoeden hoor
Oh ja......het spreekt uiteraard voor zich dat ik ieder contact in wat voor vorm dan ook met die collega van mijn ex zeer zorgvuldig vermeed.
You never know.
Groetjes Mila.