Zoals Janiek in één van haar reacties al schreef ben ik ook geweest. Allereerst Janiek, petje af voor het organiseren van de bijeenkomst!!!
Wat de opkomst betreft had ik ook zo op zo'n honderd aanwezigen gerekend. Temeer omdat het toch wel een beetje een spontane aktie was en dan is het m.i. lastig om op korte termijn het "het grote publiek" te mobiliseren, waar dan weer zo'n 1.000 mensen op afkomen. Ik vraag me trouwens af het “grote publiek” staat te springen om bij een dergelijke bijeenkomst te zijn.
't Was leuk om Frederique eens irl te ontmoeten. Janiek en Chantal (zij was incognito) kende ik al van diverse T*-bijeenkomsten, dus was het ff bijpraten. Jamie en Francis heb ik wellicht wel gezien, maar niet gesproken.
Dorine schreef:Janiek en Frederique ontmoet en nog wat gaan drinken, was heel fijn jullie eens in echte lijve te ontmoeten
Goh Dorine, was jij ook bij de groep die o.a. met Janiek na afloop op het terras van café Basso wat heeft gedronken? Daar was ik ook bij. Zo ja, jammer dat ik je niet ff heb gesproken.
Wie weet, misschien komt het er bij een volgende gelegenheid van.
Janiek2 schreef:er was een cameraploegje van een lokale Haagse tv-zender.
Even ter aanvulling, het was een cameraploeg van TV West. TV West zendt niet alleen uit in de Haagse regio, maar ook in het Westland, in Zoetermeer e.o., in de Goudse en Leidse regio en in de Bollenstreek. Ik verwacht dat TV West in de nieuwsuitzending van vanavond (zondag 29 april) aandacht besteedt aan de herdenkingsbijeenkomst.
Groetjes, Renate