Herdenking Henriëtte/Harry Wiersinga 28 april
Moderator: Moderators
hoi Renate, nee was alleen met Frederique nog wat gaan drinken, volgens mij hebben wij wel heel kort gekletst hoor
was mn auto kwijt dus was het nogal laat toen ik terug liep, den haag is nogal overweldigend groot maar op het Spui lagen alle bloemen er nog en de briefjes en op 1 briefje
' Vaarwel paradijsvogel tot in het paradijs'
zo mooi, uiteindelijk hebben we wel die plek, het paradijs altijd in ons hart, misschien is zij ons wel voor gegaan naar een betere plek
liefs
Door
was mn auto kwijt dus was het nogal laat toen ik terug liep, den haag is nogal overweldigend groot maar op het Spui lagen alle bloemen er nog en de briefjes en op 1 briefje
' Vaarwel paradijsvogel tot in het paradijs'
zo mooi, uiteindelijk hebben we wel die plek, het paradijs altijd in ons hart, misschien is zij ons wel voor gegaan naar een betere plek
liefs
Door
Ik heb op een algemeen, politiek forum het onderwerp ter sprake proberen te brengen, maar helaas wordt het onderwerp bewust verdraait en ingezet voor de eigen agenda van enkelen(namelijk allochtonenhaat). Dit gebeurt niet uit onverschilligheid of zo, maar is bewuste politieke manipulatie.Janiek2 schreef:Ik was ook erg te spreken over de medewerking van de kant van de politie, ook bij de voorbereiding. Wat ik jammer vind, is dat het accent in die nieuwsberichten telkens weer komt te liggen bij dat het kennelijk (opnieuw) onveilig wordt om er ongewoon uit te zien. En dat terwijl het motief van de moord nog niet opgehelderd is. Zo kun je je eigen vrees op de situatie projecteren. En als je dat beeld maar hardnekkig genoeg naar buiten brengt, vrees ik op mijn beurt dat je juist bijdraagt aan het tot stand komen van zo'n werkelijkheid.
Ik zie nog geen reden om deze boodschap als door de werkelijkheid gelogenstraft af te doen. En als dat uiteindelijk wel het geval blijkt te zijn, vind ik het geen reden om aan de kracht ervan te gaan twijfelen.Henriëtte/Harry Wiersinga schreef:Ik ben altijd open en iedereen weet hoe ik ben. Dat is makkelijker voor mensen om mee om te gaan. Als je onnatuurlijk bent in je gedrag, worden ze daar onzeker van. Dat maak ik zelden mee. Agressieve reacties heb ik nooit gehad.
Het draadje is hier te vinden.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Ik las in die draad ook "alles van waarde is weerloos". Kan me niet voorstellen dat 't iemand als Henriëtte/Harry geen verdriet zou doen om posthuum zó misbruikt te worden.Wendy B schreef: maar helaas wordt het onderwerp bewust verdraait en ingezet voor de eigen agenda van enkelen(namelijk allochtonenhaat).
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat heb ik dan weer: heb ik na 2 dagen eindelijk een account, is de thread op slot gezetWendy B schreef:Het draadje is hier te vinden.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Nou idd,Wendy B schreef: maar helaas wordt het onderwerp bewust verdraait en ingezet voor de eigen agenda van enkelen(namelijk allochtonenhaat).
ik vind het ook altijd zo irri om te lezen dat ik er zogezegd mag "zijn" van de rechtse liberale partijen... ja ik mag er "zijn", als niemand me hoeft te zien en ik me netjes aanpas ja.
lekker liberaal ja, dat je je vrijheid alleen kunt kopen.
ahja...
Owh, ja. Da's altijd op de eerste van de maand. Sorry.Frederique_ schreef:Dat heb ik dan weer: heb ik na 2 dagen eindelijk een account, is de thread op slot gezetWendy B schreef:Het draadje is hier te vinden.
Groetjes,
Frederique
Het is idd. die rechts-liberale arrogantie waartegen ik ageer in dat draadje.mina schreef:Nou idd,Wendy B schreef: maar helaas wordt het onderwerp bewust verdraait en ingezet voor de eigen agenda van enkelen(namelijk allochtonenhaat).
ik vind het ook altijd zo irri om te lezen dat ik er zogezegd mag "zijn" van de rechtse liberale partijen... ja ik mag er "zijn", als niemand me hoeft te zien en ik me netjes aanpas ja.
lekker liberaal ja, dat je je vrijheid alleen kunt kopen.
ahja...
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Geeft niets, waarschuw maar als er weer iets geks gebeurt. Ik houd 't account wel even aan.Wendy B schreef:Owh, ja. Da's altijd op de eerste van de maand. Sorry.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !