stelling in het hoenderhok

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Daar herken ik ook veel in. Heb me wel in die wereld begeven, maar voelde me er eigenlijk nooit thuis of gelukkig. Ik werd er eerder depressief van. Omdat je gewoon ook wist dat je geen homo was.
Ja het is wel logisch in die scene te kijken, kan me wel voorstellen dat je daar beschadigd uitkomt met een forse portie valsigheid al was het maar uit zelfbescherming.

Ik herken het meest in andere vrouwen en voel me daar ook veiliger, van enige weerstand tegen mijn ts zijn heb ik bij lesbische vrouwen nooit wat gemerkt, eerder dat zij het in dezelfde (spirituele) zin oppakken als ik. Iets wat je hier bijv weinig hoort (gaat over praktische dingen) en dat we samen kunnen janken, ik denk wel dat dat anders zou zijn als ik het af zou proberen te dwingen, acceptatie,

wel frustrerend toch op mannen te vallen die ik niet mag nog wel en die dus op bio vrouwen vallen..... zou niet zo gek zijn lesbisch te 'worden' zijn vast wel cursussen voor

maar ja je kan ook samenwonen als partners zonder sex toch? ik ken eigenlijk niet anders, of een klooster in :-)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Met dit soort (mannelijke) verhalen kan ik niks, eerlijk gezegd. Met de verhalen van Patricia, Mina en Mara wel, herkenning!
mannelijk is je binnen de homowereld sexueel begeven, sorry hoor ik vind dat echt een super macho gedoe, waar afbranden en jaloezie en harde beslissingen worden genomen, het is net een groot bankbedrijf, en het sexuele..nou ja, komt bij mij ook niet echt zachtaardig over, heb ik het nog niet gehad over trouw, als ik het mis heb zeg je het maar Mina. mm niet helemaal politiek correct maar ja. Wat is er mannelijker dan alleen maar mannen?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Mara schreef:Ik denk namelijk ook, dat je het benjamin-syndroom niet geheim kunt houden, vooral niet in un hechte relatie, laat staan in un huwelijk!
Dus hoe denk je dat het is gegaan bij al de getrouwede-heterotransen-met-kinderen?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Lisa met een S schreef:Dus hoe denk je dat het is gegaan bij al de getrouwede-heterotransen-met-kinderen?
Lisa, dat is hem juist......ik snap het gewoon niet :roll:

Ik ga dan ook van mij uit, als ik zeg.....*ik denk namelijk ook......*

....ik had een broer met wie ik erg verschillde, mun vader die van mening was, dat ik nie goed spoor, un moeder die ook de schouders ophaalde nadat ik haar met 20 zei, dat ik nie echt weet, wat met mij is en het vreeslijk vind kerel te moeten zijn, al mun vrienden, die zeiden, dat ik wel apart ben.....ga zo maar door.....

....ik bedoel maar!

Dus vandaar mun uitspraken hier in deze draad, maar jij weet zoals ik, dat we daar al vaker over hebben gehad, wel met anderen, wel ook nog un deel heftiger......kun je herinneren :wink:

Ach een ieder lijkt ook anders in mekaar te zitten en we moeten de andere ook nie altijd snappen, maar zeggen dat ik het nie snap, mag toch wel, vind ik dan....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef: Ik herken het meest in andere vrouwen en voel me daar ook veiliger, van enige weerstand tegen mijn ts zijn heb ik bij lesbische vrouwen nooit wat gemerkt, eerder dat zij het in dezelfde (spirituele) zin oppakken als ik. Iets wat je hier bijv weinig hoort (gaat over praktische dingen) en dat we samen kunnen janken, ik denk wel dat dat anders zou zijn als ik het af zou proberen te dwingen, acceptatie
leuk ja ik voel dat ook...ik word veel makkelijker geaccepteerd door lesbische meisjes op een of andere manier...heel leuke ervaringen mee.
Dorine schreef:wel frustrerend toch op mannen te vallen die ik niet mag nog wel en die dus op bio vrouwen vallen..... zou niet zo gek zijn lesbisch te 'worden' zijn vast wel cursussen voor
haha - ja in amerika zijn er vast wel een paar te vinden dorine...jeetje moet je ook nog sparen voor een ticket! :D hehe
Ik heb vriendinnen en die hebben er ook last van hoor, op foute mannen vallen...zal wel iets sekueels zijn... :) ik ken het ook ;)
Dorine schreef:maar ja je kan ook samenwonen als partners zonder sex toch? ik ken eigenlijk niet anders, of een klooster in :-)

Nou Dorine ik doe gezellig met je mee! geen punt hoor, we kunnen wel zonder mannen (ehm)...
Dorine schreef: als ik het mis heb zeg je het maar Mina. mm niet helemaal politiek correct maar ja. Wat is er mannelijker dan alleen maar mannen?
in mijn ervaring klopt dat wel...
maakte me *ontzettend* onzeker, en ja idd dingen als trouw enzovoorts.... lijkt soms wel alsof je een andere taal spreekt als je daar met sommige homo's over begint...
(er schijnen ook leuke te zijn hoor! ;) )

x,
Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
mannelijk is je binnen de homowereld sexueel begeven, sorry hoor ik vind dat echt een super macho gedoe,>

Heb je het over homoleertenten met darkrooms enzo Dorine? Je hebt vast allang begrepen dat er een grote diversiteit bestaat in de homowereld............toch?

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ik vond de sfeer in de homo-leer tenten gek genoeg tien keer beter dan bij de soho bijv enzovoorts.
ps: als Dorine en ik even af willen geven op de homoscene dan mogen wij dat, ook al is het niet reeel! punt uit ! ;) hehe

niet in discussie gaan, gewoon "ja nee en amen"

x,
Mina
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Mara schreef:Ik denk namelijk ook, dat je het benjamin-syndroom niet geheim kunt houden, vooral niet in un hechte relatie, laat staan in un huwelijk!
Lisa met een S schreef:Dus hoe denk je dat het is gegaan bij al de getrouwede-heterotransen-met-kinderen?
Mara schreef:Lisa, dat is hem juist......ik snap het gewoon niet :roll:

Ik ga dan ook van mij uit, als ik zeg.....*ik denk namelijk ook......*
Dus toen je zei dat je denkt dat iets niet mogelijk is, bedoelde je eigenlijk, dat je niet snapt hoe zoiets mogelijk is.

Dus als ik zeg, dat ik denk, dat je een grote vrachtwagen niet achteruit kunt rijden, bedoel ik eigenlijk, dat ... ;-) .

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Lisa met een S schreef: Dus als ik zeg, dat ik denk, dat je een grote vrachtwagen niet achteruit kunt rijden, bedoel ik eigenlijk, dat ... ;-) .
Volgens mij begrijpt Mara het ook wel zonder vergelijkingen met vrachtwagens erbij te maken hoor! :)

x,
Mina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja Lisa.....we snappen elkaar wel/niet :wink:

Ik kan me nie indenken in een iemand die heel laat pas uit de kast komt en jij hebt geen rijbewijs.....of toch :roll:

liefs

Mara

Jezus ja, hier houd Europa op, gvd, hoe keer ik dat dingen :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Heb je het over homoleertenten met darkrooms enzo Dorine? Je hebt vast allang begrepen dat er een grote diversiteit bestaat in de homowereld............toch?
nee dat bedoelde ik niet, dat is een randverschijnsel denk/hoop ik net als die ontmoetingsplekken met autos en kinderzitjes, dat is wel het meest verdoorgedreven zelfde beeld, nee waren smaakvolle, goed verdienende mensen pas op 2e gezicht werd ik deelachtig van sexuele honger die niet alleen naar de eigen partner uitgaat en waar dan iedereen van mee mag genieten (in restaurants, clubs, internet, op vakantie) en mijn problematiek? ach niet zeuren of gemene grapjes, of je bent niet passable, of wat zoooonde, als een van hen ts was dan is die extravagantie heel behulpzaam omdat mensen het amusant vinden en niet zielig.
en er zijn nog meer dingen maar ik wil geen negatief beeld neerzetten, ik probeer mensen niet meer 'af te schrijven' ook al doen of zeggen ze dingen die ik niet kan verteren, geldt ook voor jou Mila, helemaal nog niet lang geleden had ik je als 'slecht persoon' weggezet, makkelijk maar niet realistisch, ik probeer het allemaal wat te nuanceren.

nou wel frappant dat je dat herkent Mina of wil je dat graag? want je was er toch zelf bij was je slachtoffer door je kwetsbaarheid? Is er schaamte over? en heel jammer dat je er misschien door gemangeld bent, want dat kan ik me heel goed voorstellen weer extra rotzooi/ballast om uit te zoeken.

Ik heb hier veel mensen geconfronteerd met mijn meest duistere kant ik hoop dat ik af en toe ook iets leuks heb bijgedragen. Het tra la la gevoel van in een zomerjurkje door een bloemenweide zweven is aan mij voorbij gegaan, maar ook aan zoveel andere vrouwen die om andere redenen 'opgesloten' zitten, achter een sluier, achter een man, achter armoede
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef: nou wel frappant dat je dat herkent Mina of wil je dat graag? want je was er toch zelf bij was je slachtoffer door je kwetsbaarheid? Is er schaamte over? en heel jammer dat je er misschien door gemangeld bent, want dat kan ik me heel goed voorstellen weer extra rotzooi/ballast om uit te zoeken.
Hoi Dorine,

Ik ben er altijd bij geweest, maar niet met mezelf (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik wil dan ook niet mijzelf of de ander als schuldige aanwijzen, maar beschrijf een situatie die ik in zijn geheel als heel onplezierig/pijnlijk heb ervaren. Waarom ik me graag zou willen herkennen in een uitspraak van iemand anders en met welk doel ontgaat me een beetje. (?)

groetjes,
Mina
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Grappig om dezelfde discussie over vadertransen weer een keer voorbij te zien komen, met precies dezelfde argumenten en sentimenten van precies dezelfde mensen :o .

De meesten hebben helemaal niets persoonlijk met die situatie te maken gehad, maar matigen zich toch allerlei oordelen aan. Volgens mij gaat dat toch vooral over hun eigen angsten. Of over zoiets als "als straks de duivel komt om zijn jaarlijkse quotum transen te halen, dan pikt misschien toch eerder die verrekkelingen dan mij".
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ik ben trouwens veel te mild eigenlijk wat je hoort zo vaak: je was er toch zelf bij, enzovoorst enzovoorts....ik zeg dan maar niks... maar naar mijn bescheiden mening begrijpen die mensen er dan echt niks van. Als je een psychiatrisch probleem heb, ben je er niet zelf bij, althans niet zoals een gezond mens zich kan verweren tegen ongewenst gedrag van anderen, en ja, daar maken mensen soms misbruik van ja...Ik zie dat nog steeds om me heen...er zijn mannen die op dat soort *onzekere* jongetjes jagen, alsof ze een luisterend oor of vriendschap willen bieden, ...jongens die problemen hebben bij hun ouders thuis, gepest worden op school, er staan voldoende mannen klaar om met al hun levenservaring deze probleemgevalletjes in bed te manipuleren; een opmerking als: "je was er toch zelf bij" doet mij vreemd aan, ik zou zoiets nooit zeggen....

groeten,
Mina
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

Heel mooi gezegd Janiek.

Waar het om gaat is respect... maar zolang het respect (nog) onvoldoende aanwezig is.....is compassie ook geweldig......

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
Plaats reactie