cupmaat
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Toch zou het mij niet verbazen als er heel wat t-girls zijn met 95...Morbide schreef:95!? Dan tref je het niet. Borstvergroting kan tegelijkertijd met een srs.
Maar daar is vast wel al eens een poll over geweest...
...ver voor mijn tijd hier
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Ik zit na 1 1/2 jaar estradiol nog maar op maatje 85a/aa. Heb met Dr Niessen (vu) al overleg gehad over een borstvergroting, tijdens de srs. Ik heb ook een afspraak bij het ziekenhuis in Hengelo. Op 14 juni hoop ik daar iets meer te weten te komen. Ik vindt mijn maatje veel te klein, ga voor een c, volgens dr Niessen het maximaal haalbare.
Groetjes,
Groetjes,
Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik heb un 90C bereikt, maar dat had ik al na een jaar hormonen en nee niet vanwege de progesteron die ik ook gebruik, die had ik het eerste jaar namelijk nog nie, nu na 7 jaar is het niet verandert, ondanks ik af en toe nog groeipijn heb vanwege cyclisch hormoongebruik, zeg maar bio-like. ik heb net nog us gemeten, trouwens loop ik het grootste deel van mun leven gewoon zonder BH, behalve als ik strakke outfits draag....ze zijn nog best stevig....
.....en ja in het eerste jaar heeft mun ex het nog gemeten en zij is konfektie-naaister, zij moet het dan ook weten hoe te meten is en ze was pokkejaloers op mun borsten
Mara
.....en ja in het eerste jaar heeft mun ex het nog gemeten en zij is konfektie-naaister, zij moet het dan ook weten hoe te meten is en ze was pokkejaloers op mun borsten
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ben daar ook superblij mee, tenminste iets waar ik blij mee kan zijn Patricia
Mara
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja en voor de rest ook gezond voedsel en veel vitaminen......Patricia1979 schreef:Kan ik me voorstellen Mara!
Je hebt zeker ook mede zulke borsten gekregen door naast hormonen slikken veel kip te eten
.....nee joh, ik denk eerder dat ik gewoon de aanleg heb, ik heb met 11/12 al borsten gehad wegens un hormoonstoring, was toen opgenomen in een ziekenhuis waar dit onderzocht en gelukkig niet behandelt werd
Mara
Ik ben na 15 maand niet verder gekomen dan een AAA cupje, ik ken jongens die nog meer hebben als ik.
Daarom krijg ik 25mei 420cc Mcghan style 110. En hoop ik op een mooie C/flinke B uit te komen.
edit;
Miss Laura, ga je toevallig ook naar Cosmea?
edit2;
Over dat gezond leven, het heeft geen invloed op de borstontwikkeling (bij mij niet althans).
Ik eet supergezond, krijg veel vitaminen binnen, ik drink niet ect. Dus het heeft geen effect.
Daarom krijg ik 25mei 420cc Mcghan style 110. En hoop ik op een mooie C/flinke B uit te komen.
edit;
Miss Laura, ga je toevallig ook naar Cosmea?
edit2;
Over dat gezond leven, het heeft geen invloed op de borstontwikkeling (bij mij niet althans).
Ik eet supergezond, krijg veel vitaminen binnen, ik drink niet ect. Dus het heeft geen effect.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Bier bevat phytohormonen en junkvlees kunstmatigemina schreef:Ik zuip, prop mezelf vol met junkfood
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja en zoals elke meid kun je hun nu ook namen geven.....bvb Grolsch en Nestle
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Toen ik deze stelling tegen mijn coach vertelde moest ze heel hard lachen.Patricia1979 schreef:Dus de stelling "ga er maar vanuit dat je door hormonen 1 cupmaat kleiner dan je moeder krijgt" klopt dus ook niet.
Ze zijn daar thuis met drie zussen. De een heeft cup A, de ander B, de derde E (!). Oftewel: cupmaten zijn niet genetisch bepaald. Bij transseksuelen en transgenders waarschijnlijk dus ook niet.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !