Ja het is wel logisch in die scene te kijken, kan me wel voorstellen dat je daar beschadigd uitkomt met een forse portie valsigheid al was het maar uit zelfbescherming.Daar herken ik ook veel in. Heb me wel in die wereld begeven, maar voelde me er eigenlijk nooit thuis of gelukkig. Ik werd er eerder depressief van. Omdat je gewoon ook wist dat je geen homo was.
Ik herken het meest in andere vrouwen en voel me daar ook veiliger, van enige weerstand tegen mijn ts zijn heb ik bij lesbische vrouwen nooit wat gemerkt, eerder dat zij het in dezelfde (spirituele) zin oppakken als ik. Iets wat je hier bijv weinig hoort (gaat over praktische dingen) en dat we samen kunnen janken, ik denk wel dat dat anders zou zijn als ik het af zou proberen te dwingen, acceptatie,
wel frustrerend toch op mannen te vallen die ik niet mag nog wel en die dus op bio vrouwen vallen..... zou niet zo gek zijn lesbisch te 'worden' zijn vast wel cursussen voor
maar ja je kan ook samenwonen als partners zonder sex toch? ik ken eigenlijk niet anders, of een klooster in