Torrent-file over TS bij kinderen
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Torrent-file over TS bij kinderen
't Is een uitzending van ABC en dus wat Amerikaans, maar ik vond het ook heel aangrijpend. Niet eens zozeer vanwege het verschijnsel, wel vanwege de volstrekte ongelukkigheid die een van die kinderen uitstraalde. 'k Herkende mijzelf op die leeftijd, ondanks dat ik me toen niet realiseerde dat ik genderdysforisch was...
http://isohunt.com/torrent_details/1929 ... r+children
Groetjes,
Frederique
http://isohunt.com/torrent_details/1929 ... r+children
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Meike,
Ik wil het wel (in delen, dus knip-en-plakwerk nodig om het weer in elkaar te zetten) via rapidshare.com - als je belangstelling hebt, stuur me dan een PB of E-mail.
Groetjes,
Frederique
Ik wil het wel (in delen, dus knip-en-plakwerk nodig om het weer in elkaar te zetten) via rapidshare.com - als je belangstelling hebt, stuur me dan een PB of E-mail.
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Net weer geprobeerd, op dit moment werkt'ie. Klein hikje, misschien?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Nicolle,
Het idee van torrent-files is dat mensen een programma'tje downloaden en installeren om files te delen. Dat kan bijvoorbeeld met Bitlord. Als iemand je vervolgens een bittorrent-link geeft dan open je die binnen Bitlord. Deze software is dan tegelijkertijd bezig met downloaden van die file, als met het uploaden van (dezelfde) file naar anderen die die file ook willen.
Via torrent-files worden onder meer films en grotere software (bijv. OpenOffice of Linux) verspreid.
Groetjes,
Frederique
Het idee van torrent-files is dat mensen een programma'tje downloaden en installeren om files te delen. Dat kan bijvoorbeeld met Bitlord. Als iemand je vervolgens een bittorrent-link geeft dan open je die binnen Bitlord. Deze software is dan tegelijkertijd bezig met downloaden van die file, als met het uploaden van (dezelfde) file naar anderen die die file ook willen.
Via torrent-files worden onder meer films en grotere software (bijv. OpenOffice of Linux) verspreid.
Groetjes,
Frederique
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Die site is wat traag, linkje is ook te vinden op: http://www.mininova.org/tor/679093Kimyy schreef:Jammer dat die site niet werkt.
De webpagina kan niet worden weergegeven
Jeps er zijn nog meer tv-programma's online, kijk maar eens hier:
www.esther-marye.com/nl/pag/media/media.html
en dan bij media.
en dan bij media.
Die ken ik allemaal al!laura_girl19 schreef:Jeps er zijn nog meer tv-programma's online, kijk maar eens hier:
en dan bij media.
GRRRR werkt nietlaura_girl19 schreef:Jeps er zijn nog meer tv-programma's online, kijk maar eens hier:
en dan bij media.
Rot active X
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik neem aan, dat je probeert met Windows Media Player naar de film te kijken. Het probleem is dat WMP niet de juiste audio codec heeft om het geluid uit het bestand te halen. Waarschijnlijk is het AC3 codec nodig, maar dat kan je niet zeker weten. Wel is er achter te komen.
Stap 1: zoek op Google naar het programma 'gspot' (het is gratis); download het en installeer het.
Stap 2: open Gspot en laad het AVI bestand daarin.
Stap 3: Onderin staat het gedeelte van het programma dat een analyse uit kan voeren op het bestand om te zien welke audio codec ontbreekt. Daarvoor moet je eerst het bestand 'renderen' (zoek op het internet voor het handleiding van het programma). Het zal aangeven welke codec je nodig hebt.
Stap 4: wanneer je weet welke Codec je nodig heeft, zoek op het internet gewoon voor 'wmp' plus de naam van de codec (bijv. stel dat het AC3 is, dan geef je in Google +wmp +ac3 +codec). Waarschijnlijk zal je algauw een aantal gratis codec's vinden die hieraan voldoen. Download het en installeren, en zal je waarschijnlijk gelijk het bestand kunnen bekijken en beluisteren.
Ook mogelijk is om een andere (gratis) media player, zoals de Realplayer of Winamp, te installeren, en hopen dat ze wel de benodigde Codec's als standaard hebben.
Groetjes,
Lisa
Stap 1: zoek op Google naar het programma 'gspot' (het is gratis); download het en installeer het.
Stap 2: open Gspot en laad het AVI bestand daarin.
Stap 3: Onderin staat het gedeelte van het programma dat een analyse uit kan voeren op het bestand om te zien welke audio codec ontbreekt. Daarvoor moet je eerst het bestand 'renderen' (zoek op het internet voor het handleiding van het programma). Het zal aangeven welke codec je nodig hebt.
Stap 4: wanneer je weet welke Codec je nodig heeft, zoek op het internet gewoon voor 'wmp' plus de naam van de codec (bijv. stel dat het AC3 is, dan geef je in Google +wmp +ac3 +codec). Waarschijnlijk zal je algauw een aantal gratis codec's vinden die hieraan voldoen. Download het en installeren, en zal je waarschijnlijk gelijk het bestand kunnen bekijken en beluisteren.
Ook mogelijk is om een andere (gratis) media player, zoals de Realplayer of Winamp, te installeren, en hopen dat ze wel de benodigde Codec's als standaard hebben.
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes