Patricia1979 schreef:Wel oppassen he dat ie niet giftig ismina schreef:pff wat een ellende allemaal... ik kus wel een keer een kikker...
't is duidelijk: kussen kan, likken niet.
Moderator: Moderators
Persoonlijk moet ik helemaal niets.melina_r schreef:Je geeft op die manier weer aan dat je geen enkele ervaring hebt met het 'spel' tussen man en vrouw..... en zeker niet met de positie van de hetero-vrouw binnen dat spel.
Ik geef graag toe hoor dat ik zelf ook nog wat moet leren, al gaat dat nu wel heel snel.
En ook dit is een verschil tussen ons: een ander moet van mij ook niets. Laat een ander fijn zichzelf zijn, dan zien we wel wat er gebeurt...melina_r schreef:Ze moeten openlijk laten zien dat ze interesse hebben ... dus samen dansen, slowen, kussen, gaan eten, naar de film ........
Jij laat je dus in een hokje stoppen: het hokje "zielig mens".melina_r schreef:Leuk is ook dat we regelmatig als vriendinnen onder elkaar iets gaan drinken en dan de 'mannen' bespreken.
Heel tof is dat, zo dat wederzijds vertrouwen onder de vrouwen en ook het uitwisselen van info over mannen.
Voor een date mag je het volgens mij absoluut niet vertellen en bij de eerste kennismaking is het ook absoluut te vermijden.
Je moet mensen de kans geven om je te leren kennen en daarna kan je dan met je verhaal komen.
Waarom ?
Omdat veel mensen transseksualiteit 'onterecht' als een 'probleem' zien en als ze de keus hebben dan gaan ze liever niks beginnen met mensen die met een 'probleem' zitten.
Er is volgens mij dan ook geen enkele reden om een ster op je borst te hangen met de melding : Ik ben trans en ik ben er fier op.
Ik miste de laatste tijd iets op dit forum. Ik kon het niet helemaal plaatsen, maar toen wist ik het: relativeringsvermogen en gevoel voor humor... (leedvermaak reken ik even niet mee). Maar op onverwachte momenten wordt mijn geduld dan toch weer beloondMorbide schreef:Nee, verzwijgen helpt. Ik denk dat er hier heel wat TV's zitten die daar een boekje over open kunnen doen. Zou dat anders zijn voor transen? Wil je soms maandelijks bloedworst staan uitknijpen?
Hoi Melina,melina_r schreef:Je geeft op die manier weer aan dat je geen enkele ervaring hebt met het 'spel' tussen man en vrouw..... en zeker niet met de positie van de hetero-vrouw binnen dat spel.
Ik geef graag toe hoor dat ik zelf ook nog wat moet leren, al gaat dat nu wel heel snel.
Ik heb ondertussen enkele hartsvriendinnen, eentje van die vriendinnen is 35 jaar en bloedmooi ......wel die heeft op dit ogenblik zeker 15 mannen die achter haar aanzitten en waarmee ze bewust en soms onbewust aan het flirten is.
Het is niet te geloven hoe die de mannen voor haar laat lopen en hoe hard die kan zijn in 'het spel'.
Niet te geloven wat die venten voor haar allemaal moeten doen en dan zegt die soms heel gewoon ..... neen je bent toch mijn type niet.
En ja heel af en toe heeft die met één van die mannen ook wel eens seks, maar niet zo vaak hoor.