Uitnodiging!!!

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Jolanda55
is nieuw hier

Uitnodiging!!!

Bericht door Jolanda55 »

Hallo, even voorstellen, ik ben Jolanda, sinds 3 maanden weet ik dat mijn vriend een T* is, we kennen elkaar bijna 5 jaar en hebben een LAT relatie. Het leek mij een goed idee om me ook op deze site te komen voorstellen, ik heb inmiddels een paar leuke contacten opgedaan op de partnersite met andere partners van......
Ik heb op deze site veel tips gekregen waar ik wat mee kon doen en zo te zien gaan mijn vriend en ik het redden, open en eerlijk zijn speelt vanaf nu een nog grotere rol.
Maar…….Ik zie hier veel meer namen van partners staan dan op de partnersite, waarom komen jullie daar ook niet? Het is een plekje voor partners om elkaar te treffen of contact te zoeken. Dat kan hier ook, maar daar is het van de partners alleen, terwijl deze site niet gesloten is en we daar min of meer onderling samen zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie, en hoop jullie ook te treffen op http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=364989
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Welkom Jolanda :wink: Ik begrijp je vraag /opmerking wel. Bij trav.org zijn zoveel mensen en je vraagt je af waarom de partners niet in de partnergroep komen. Ik denk dat veel partners niets weten van het ' dubbel bestaan' van hun partner. Vind dat jammer voor beide. Geheimen in een relatie breekt je altijd op of komt onverwachts uit en dan....
groetjes elsa
Plaats reactie