mina schreef:Haha zeg dan niks patricia of open zelf een topic met dit onderwerp
Nee jij moet niet zomaar namen gaan noemen.
Of jij moet gwn dudelijk zijn, ik heb nergens gezegd dat ik me aangsproken voel... maar dat Mina bij jouw berichjes over schone schijn meteen aan mij of Kimmy denkt is duidelijk.... dus wees dan zelf duidelijk en doe niet zo raar.
laura_girl19 schreef:maar dat Mina bij jouw berichjes over schone schijn meteen aan mij of Kimmy denkt is duidelijk.... dus wees dan zelf duidelijk en doe niet zo raar.
Als zij daar gelijk aan denkt is dat haar probleem.
stokertje!!!
nogmaals...zo denk ik niet...
en ik had btw ook al bijna ruzie met Kitty dankzij jou...dus dont tempt me
* bakt wat verse popcorn en moedigt de strijdende partijen allemaal nog een keertje aan,( want we zijn nog steeds niet kinderachtig ) en gaat weer zitten op de tribune*
fenna69 schreef:* bakt wat verse popcorn en moedigt de strijdende partijen allemaal nog een keertje aan,( want we zijn nog steeds niet kinderachtig ) en gaat weer zitten op de tribune*
volgens mij is er nu niet veel meer te zien vanaf die tribune
Patries is al stil geworden....
laura_girl19 schreef:@Patries Dus om verwarring te voorkomen, wees dan zelf duidelijk en anders kun je beter vanaf nu je mond houden in dit topic...
Ik dacht niet dat jij degene bent die hier bepaalt of iemand wel of niet z'n mond houdt.
Door alles wat jij anders afgelopen dagne hebt gezegd heb je wel mensen gekwetst... en met je recente postje over 'schone schijn' een hoop verwarring geschept en je bent nog steeds niet duidelijk.
Dan kun je beter nix zeggen lijkt mij... maar dat is alleen een advies.. en Mina had dat ook al eenbeetje gezegd...
Ik heb 24 uur en 13 minuten geleden op persoonlijke titel al iets aangegeven.
Blijkbaar heeft dat alleen maar aangemoedigd om er nog een schep(je) bovenop te doen.
Ik ga dan nu als moderator iets doen wat ik had willen voorkomen.............er een slotje op zetten.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens