Mijn man is travestie, hij heeft het me verteld in het begin van onze relatie, het was even schrikken omdat hij er dan ook nog bij zei dat hij bi is, maar ik vond het geen probleem, integendeel, eigenlijk spannend, wij zijn nu 4jaar samen en bijna 2jaar getrouwd.mensen die er over willen praten mogen mij steeds aanmelden op msn om eens te praten: cuyperselkehotmail.com
Groetjes Elke
Vrouw van een travestie
Moderator: Moderators
Hallo Elke,
welkom hier op de site,en te hopen dat je veel mag opsteken hier, maar dat je ook anderen tot steun kunt wezen. Zoals je zelf al aangaf.
Misschien zien we je nog weleens op de TenT van Eindhoven, want daar komen veel Belgen naartoe.
groetjes Bea.
welkom hier op de site,en te hopen dat je veel mag opsteken hier, maar dat je ook anderen tot steun kunt wezen. Zoals je zelf al aangaf.
Misschien zien we je nog weleens op de TenT van Eindhoven, want daar komen veel Belgen naartoe.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Poky
- ff weer wat posten
Hoi Elke (en naamgenootje )
Fijn te horen dat je er zo goed mee overweg kan! Bij ons ging het net zo: mijn vriend vertelde het aan het begin van onze relatie. Zo liet hij me de keuze of ik al dan niet iets met een T* wou beginnen... Ik had er net als jij geen problemen mee, en we zijn ondertussen 3,5 jaar een gelukkig koppel
Eerlijk gezegd vind ik het best fijn, een crossdresser als vriend: samen tutten, samen winkelen, etc...
Ik wens jullie nog veel geluk en plezier samen!
Liefs:
Elke (aka Poky)
Fijn te horen dat je er zo goed mee overweg kan! Bij ons ging het net zo: mijn vriend vertelde het aan het begin van onze relatie. Zo liet hij me de keuze of ik al dan niet iets met een T* wou beginnen... Ik had er net als jij geen problemen mee, en we zijn ondertussen 3,5 jaar een gelukkig koppel
Eerlijk gezegd vind ik het best fijn, een crossdresser als vriend: samen tutten, samen winkelen, etc...
Ik wens jullie nog veel geluk en plezier samen!
Liefs:
Elke (aka Poky)
Step out of the ordinary...