godsakke
Moderator: Moderators
godsakke
in 1 week 4 nagels afgebroken
Je auto gaat stuk, en aangezien dat nu eenmaal is wat je goed kan, die dingen fixen, doe je dat dus ook, ook omdat ik weiger dat ding naar garage te brengen met de wetenschap getild te worden
einde van verhaal na veel gevloek 4 nagels kwijt, maar ik rij weer rond
magnesium of kaltabletten, helpt dat een beetje om nagels te verstevigen?
Joy
Je auto gaat stuk, en aangezien dat nu eenmaal is wat je goed kan, die dingen fixen, doe je dat dus ook, ook omdat ik weiger dat ding naar garage te brengen met de wetenschap getild te worden
Joy
Re: godsakke
Hoi Joy, ik reageer even op je vraag. Het is een fabeltje dat er in nagels magnesium en kalk zit! Om je nagels steviger te krijgen kun je beter een algemene vitamine B-preparaat slikken.(ook goed voor je haar)Joy schreef:in 1 week 4 nagels afgebroken
Joy
Nagelverharders zijn ook geen optie. De natuurlijke nagel is poreus en wordt gevuld met een nagelverharder. Heb je dus dunne nagels dan merk je hier bijna niets van. Er bestaat een nagellak met glasvezeltjes, 3 dunne laagjes en geeft merkbaar resultaat. Niet te koop bij de drogist, en mocht je geintresseerd zijn in dit product dan zou je eens kunnen informeren bij een nagelstyliste.
Fijn dat je weer rijdt! Een auto is nou eenmaal onmisbaar.
Groetjes Marr
extra noot; wees voorzichtig met het veel gebruiken van nagelverharders. Vaak zit er formalahyde (ik hoop dat ik het goed schrijf) in. Dit is eenstapelgif, na langer gebruik dan 6 weken gaan de nagelriemen ontsteken.
Broze nagels zijn vochtarme nagels, nagelriemolie hydrateerd waardoor de nagels minder snel splijten , afbreken of dat het opperlaagje loslaat.
Voor de rest zijn nagels de spiegel van het lichaam. En ik zal je een paar voorbeelden geven;
Holle dunne (zijn vaak makkelijk buigzame) nagels kunnen duiden op bloedarmoede. Dikke " kromme" nagels, (de zgn haviksnagels)duiden vaak op reumatische klachten. Lengte groefjes kunnen een vitamine gebrek aangeven. Ook na een ziektebed kunnen lengte groefjes ontstaan. Witte vlekjes verdeeld over min 8 nagels duiden aan te kort aan vitaminen. Vlekjes op een paar nagels kunnen gewone stoot vlekjes zijn. (kan nog een legio opnoemen hoor maar zal je verder niet vervelen, hihi)
Dus het wordt inderdaad voor het grootste gedeelte van binnenuit bepaald.
Voor de rest zijn nagels de spiegel van het lichaam. En ik zal je een paar voorbeelden geven;
Holle dunne (zijn vaak makkelijk buigzame) nagels kunnen duiden op bloedarmoede. Dikke " kromme" nagels, (de zgn haviksnagels)duiden vaak op reumatische klachten. Lengte groefjes kunnen een vitamine gebrek aangeven. Ook na een ziektebed kunnen lengte groefjes ontstaan. Witte vlekjes verdeeld over min 8 nagels duiden aan te kort aan vitaminen. Vlekjes op een paar nagels kunnen gewone stoot vlekjes zijn. (kan nog een legio opnoemen hoor maar zal je verder niet vervelen, hihi)
Dus het wordt inderdaad voor het grootste gedeelte van binnenuit bepaald.
- Renate_CD
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Wanneer je nagels bijt is een nagel vijltje aan te bevelen.helpt dit ook als je veel nagels bijt? krijg ik tenminste ook eens mooie nagels
elke dag ff met de vijl langs de nagels, of wannner je de neiging hebt te bijten een vijl pakken.
ik heb ervaring, ook om het vijlen te vergeten
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
Als je dat spul gebruikt waardoor alles harder gaat groeien, heb je wel weer meer te "knabbelen" en kom je beter aan je trekken als nagelbijter!
En die gelatine, moet je die op je nagels smeren? .
Bij mij breken ze ook altijd als ik ga "knutselen" met als gevolg dat ik ze dan maar weer allemaal inkort, anders is het geen gezicht. En aangezien ik bijna in mijn nieuwe huisje kan waar de gehele binnenkant gereviseerd moet worden, loop ik komend jaar vermoedelijk met korte nageltjes en ruwe handjes, grrrrr. Maar ja geld om het te laten doen heb ik niet.
En die gelatine, moet je die op je nagels smeren? .
Bij mij breken ze ook altijd als ik ga "knutselen" met als gevolg dat ik ze dan maar weer allemaal inkort, anders is het geen gezicht. En aangezien ik bijna in mijn nieuwe huisje kan waar de gehele binnenkant gereviseerd moet worden, loop ik komend jaar vermoedelijk met korte nageltjes en ruwe handjes, grrrrr. Maar ja geld om het te laten doen heb ik niet.
Let it be..