De Vrachtwagen chauffer....

Algemeen

Moderator: Moderators

chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

De Vrachtwagen chauffer....

Bericht door chantal-tg »

Hoi hoi,

Het volgende verhaal werd me vandaag verteld door een kennis, die vrachtauto chauffer is, en die het gehoord had van z'n collega.

De chauffer reed in de nacht een parkeerplaats om daar te gaan slapen voor de nacht.
Voordat hij wilde gaan slappen, ging hij nog even naar buiten om tegen een boom te pissen.

Terwijl hij naar de boom liep passeerde hij een auto waar het binnenlicht aan was en hij zag een T(v) volledig aangekleed met kousen, jarretels, hoge hakken etc.

Terwijl hij verder liep merkte hij dat de persoon uit de auto was gekomen en achter hem aanliep.

Toen de Chauffer stond te pissen kwam de T(v) vlak achter hem staan en hij voelde zelfs het lichaam.

Hij was geschrokken en tegelijk vond ie 't schandalig en draaide zich om en zag dat het licht in de personen auto van de T nog aan was.

Hie liep naar de auto en zag dat er twee kinderstoeltjes achterin stonden.....en vond het schandalig dat iemand met kleine kinderen thuis dit soort dingen doet.....hij deed de portier open... pakte de sleutels eruit..... deed de deuren opslot...en liep naar z'n eigen vrachtwagen......startte de moter en reed weg.....aan het eind van de parkeerplaats gooide hij de sleutels van de auto uit het raampje......

Wat een bizar verhaal..... Mischien komen dit soort verhalen vaker voor?...

Nadat ik het gehoord had ging ik in gedachten naar de T: daar sta je dan... op een parkeerplaats..... auto op slot.....

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Lijkt mij een broodje aap verhaal.......die vrachtwagenchauffeur had die T niet zo dicht laten benaderen, als ie er niet van gediend was.

Mila.
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

Hoi Mila,

Tuurlijk, denk ik ook... maar dan nog...

Daar sta je dan......in de nacht .....op de parkeerplaats......Wegenwacht bellen? ... op hoge hakken....... waarschijnlijk dat je toch eerst een mobieltje moet zien te vinden... pfff... moet een nachtmerrie zijn geweest lijkt me....

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<t en zeker een parkeerplaats bekend staande als homoparkeerplaats>

En nou net uitgerekend daar ging onze rechtschapen hetero vrachtwagenchauffeur staan plassen.......en toen kwam ie een wat minder rechtschapen pseudohetero tv met kinderzitjes in haar auto tegen....

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

Marijke Holwegen-Weydtholl; gerenoveerde 'shemale' op leeftijd.
Marijke... da's echt geen naam voor jou! :roll:
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Daar sta je dan......in de nacht .....op de parkeerplaats......Wegenwacht bellen? ... op hoge hakken....... waarschijnlijk dat je toch eerst een mobieltje moet zien te vinden... pfff... moet een nachtmerrie zijn geweest lijkt me....>

Tjah, dan moet die trav maar niet 's nachts eerbare heterovrachtwagenchauffeurs aanranden.....die kunnen vals zijn hoor, net wijven!
Hup, auto op slot gedraaid, sleutels weggegooid!

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

... en daarnet had onze pseudo-rechtvaardige hetero vrachtwagenchauffeur het nog zelf opgezocht!

Goh, ik mis ineens Mara, die heeft vast nog wel wat leuke anecdotes :)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
... en daarnet had onze pseudo-rechtvaardige hetero vrachtwagenchauffeur het nog zelf opgezocht!>

Tsssssssssss........manonvriendelijk typ jij! Dat die keurige, rechtschapen heterovrachtwagenchauffeur op een homo ontmoetingsplaats gaat plassen wil niet nog niet zeggen dat ie om een aanranding van een tv met kinderzitjes in haar auto vraagt hoor!

Groetjes,

Cisca D.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Broodje aap, fantasietje ala http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3181

twee dingen wellicht...

a) de verteller is zelf een T* en polst de omgeving op commentaar voor acceptatie
b) de verteller vertelt gewoon een goeie bak "whahahahahaha!"
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Re: De Vrachtwagen chauffer....

Bericht door Arike »

chantal-tg schreef:...
Hie liep naar de auto en zag dat er twee kinderstoeltjes achterin stonden.....en vond het schandalig dat iemand met kleine kinderen thuis dit soort dingen doet.....hij deed de portier open... pakte de sleutels eruit..... deed de deuren opslot...en liep naar z'n eigen vrachtwagen......startte de moter en reed weg.....aan het eind van de parkeerplaats gooide hij de sleutels van de auto uit het raampje......
Fijne chauffeur ... :-? Dus als je eenmaal kinderstoeltjes op de achterbank heb staan, moet je maar thuisblijven ...:-? ;-)
Ik denk dat die trucker het wel lekker druk zal hebben in zijn leven met sleutels weggooien (overigens schandalig dat iemand dàt doet ;-) ), want het zal vast niet voor 't eerst geweest zijn dat die een auto met kinderstoeltjes erin op "verdachte parkings" heeft gezien ;-) 8)
chantal-tg schreef: ...Nadat ik het gehoord had ging ik in gedachten naar de T: daar sta je dan... op een parkeerplaats..... auto op slot.....
Chantal,
Ik zag het plaatje inderdaad ook even voor mij.... :-?

Maar ik ga er toch maar vanuit dat Mireille het bij het juiste eind heeft :wink: :)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Re: De Vrachtwagen chauffer....

Bericht door Mara »

chantal-tg schreef:Wat een bizar verhaal..... Mischien komen dit soort verhalen vaker voor?...
Ja die dingen gebeuren vaker....ik ben al 17 jaar aan het sturen door Europa en heb heel wat gezien hoor en ja ik ben er ook wel vaker benadert en nee, het hoefde nog niet in elk geval een ervoor bekende pakeerplaats te zijn, daar namelijk zoek je het gewoon op.....

.....een industriegebied in Milaan waar ik geregelt kom om 's nachts te lossen is echt erg bvb, daar heb ik al van alles gezien......dan heb ik in Frankrijk geregelt te doen met op de deur bonkende hoertjes en dat bij de grote restaurants langs de snelwegen....een T* had ik uns via het bak gesproken waarover hij me zijn behoeftes mededeelde.....dan had ik laatst iemand, die ging in krap outfit un hele tijd naast me rijden met de binnenverlichting aan.....

.....wie van dergelijke confrontaties niet gedient is, zal op die populairen plezierplaatsen zeker nie stoppen! Er zijn heel veel mannen op zoek naar spanning in hun verder saaie leven en dat kent soms vreemde wegen :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben in mijn onschuld ook wel eens gestopt op een parkeerplaats, die ik blijkbaar beter had kunnen mijden. Toen er een paar leernichten uit de bosjes opdoken ben ik maar snel doorgereden.

Overigens een beetje onwaarschijnlijk verhaal van de aangerande vrachtwagenchauffeur.

Irene
Kleine stapjes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Toen er een paar leernichten uit de bosjes opdoken >

Waar is die parkeerplaats?? ;-)

Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Nee die waren het niet, moet ik die ook al mijden dan :-), was Lage aard aan A58.

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik heb trouwens de indruk dat er in Nederland steeds minder P-plaatsen overblijven langs de snelweg. Ik vind het een beetje lijken alsof alleen die plekken overblijven met een tankstation erop. En je wil toch ook weleens stoppen zonder te tanken of een kleffe sandwich in plastic te kopen :-? 8) Of hopen ze dat de geur van benzine ongenode gasten wegjaagt... :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie