Welke BH maat ?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Silvia exhibi
is nieuw hier

Welke BH maat ?

Bericht door Silvia exhibi »

Lieve meiden

ik zoek een BH met niet al te grote cup. het probleem is echter dat ik hem dan niet dicht krijg vanachteren. Ik heb een 85A gekocht ( op Ebay) wat cub betreft voor mij groot genoeg maar ik krijg hem niet dicht Hij is dus te klein.
Mijn Boven wijdte 107 cm Taille 105 Heup 103-105 Onder de bovenwijdte dus onder de tepels 100 cm.
Kan iemand mij zeggen welke cup of maat BH mij zou passen? Ik durf namelijk niet zo goed naar een winkel om te passen. Weet zo gauw niet hoe ik hier een foto bij kan plaatsen, maar op de"Hallo allemaal" onder mezelf voorstellen staat er wel een.
Gr. Silvia exhibi
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Kijk eens verder in de verschillende fora alhier dan vind je vast wel een antwoord.
kijk even op http://www.bhmaat.nl/ en je kunt zelf zien hoe het in elkaar zit. Zo kun je zien welke cupmaat je nu al hebt en welke je zou willen hebben.
:wink:
Ook deze link kan van pas komen.
Succes met je zoektocht.

Liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Silvia exhibi
is nieuw hier

petrag schreef:Kijk eens verder in de verschillende fora alhier dan vind je vast wel een antwoord.
kijk even op http://www.bhmaat.nl/ en je kunt zelf zien hoe het in elkaar zit. Zo kun je zien welke cupmaat je nu al hebt en welke je zou willen hebben.
:wink:
Ook deze link kan van pas komen.
Succes met je zoektocht.

Liefs Petra
Dank je wel Petra voor je reactie, ik had al gekeken op die site maar het blijft moeilijk. Het liefst zou ik gewoon in de winkel passen en kopen :)
gr. xxx Silvia exhibi
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Wehkamp, otto .......................... etc etc etc. KUn je lekke r in alle rust passen thuis en terugsturen als je wil.

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Silvia exhibi
is nieuw hier

Pamela- schreef:Hoi hoi,

Wehkamp, otto .......................... etc etc etc. KUn je lekke r in alle rust passen thuis en terugsturen als je wil.

Pam
Hoi Pam Ik wist niet dat je lingerie terug mocht sturen ivm hygiene enzo maar als dat wel zo is dan zou mijn probleem zijn opgelost.
Ga jij wel eens gewoon in een winkel lingerie passen?
Hartelijk dank voor je reactie
groetjes
Silvia exhibi
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Beste Sylvia,
je kunt gewoon in een lingerie winkel kopen en passen. Ik doe dat al jaren. eerst als man en tegenwoordig als vrouw. De meeste zaken vinden het al heel gewoon, al hoewel in een kleinere dorp er wel wat moeilijk is. Maar dan ga je gewoon in de grote stad.
Je hebt 1 probleem, in jouw maat, en dat zal 100 zijn volgens de tabellen, is niet zoveel keus. Ik adviseer je om een maatje kleiner te nemen.
Ik zelf draag altijd een maatje kleiner, daardoor zal het in het begin wat te strak zitten maar na verloop van 2 weken wordt het dan wat wijder waardoor het precies goed zit. Veel succes ermee.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Silvia exhibi
is nieuw hier

corselet

TV-Bea schreef:Beste Sylvia,
je kunt gewoon in een lingerie winkel kopen en passen. Ik doe dat al jaren. eerst als man en tegenwoordig als vrouw. De meeste zaken vinden het al heel gewoon, al hoewel in een kleinere dorp er wel wat moeilijk is. Maar dan ga je gewoon in de grote stad.
Je hebt 1 probleem, in jouw maat, en dat zal 100 zijn volgens de tabellen, is niet zoveel keus. Ik adviseer je om een maatje kleiner te nemen.
Ik zelf draag altijd een maatje kleiner, daardoor zal het in het begin wat te strak zitten maar na verloop van 2 weken wordt het dan wat wijder waardoor het precies goed zit. Veel succes ermee.

Groetjes Bea.
Lieve Bea dankjewel voor je reactie ik heb zojuist n.a.v. de tip van Pam (hartelijk dank daarvoor) met de klantenservice van Otto gebeld en uitgelegd dat ik als crossdresser/TV een pantycorselet zocht maar met de mogelijkheid te passen en eventueel terug te sturen. Ik kreeg als antwoord van de lieve dame aan de anderekant van de lijn dat zij een corselet gewoon als kleding zien en het dus gewoon geruild kan worden.(joepie). Zij stuurt zefs twee maten op 100 en 105. Een prachtig pantycorselet van zo`n 71 euro. Het enige nadeel is dat het niet in voorraad was en het ongeveer 3 weken duurt. Maarja ik ben heel blij dat ik het kan passen en eventueel terug sturen.
Toch ga ik mettertijd ook eens gewoon zoals jij naar de winkel, maar moet even moed verzamelen maar zal best wel gaan lukken.
Nou Bea nogmaals bedankt voor je reactie en
groetjes
Silvia exhibi
Plaats reactie