glad en smoesjes

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Femke, wil je laten weten wanneer de haartjes weer zichtbaar zijn op de plaats wat je met dat "wondermiddel" behandeld hebt ? Ik ben heel benieuwd. Want na de behandeling met de ontharingsspray of gewoon scheren komen de haartjes al na 1 dag terug.

Liefs, Paula.
Femke

Bericht door Femke »

Hallo Paula,
Ja, doe ik! Als het lang duurt voor je wat hoort betekent dat dat de haartjes ook lang wegblijven :smile: Ik heb begrepen dat het zo'n 3-4 weken zou zijn, maar ... we zien wel. N.B. De onderkant van de armen is toch redelijk teer maar er is geen rode uitslag te bekennen!
Liefs,
Femke
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

hallo meiden

Even een klein iets te melden.
Haren groeien sneller bij warme temperaturen dan bij koude . of was het nu andersom? ( humor)

Groetjes Destiny
Gast

Bericht door Gast »

bij mij werkt harsen en epiladyen ongeveer 3 weken.
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi Lady,

Ik heb dat ook wel eens geprobeerd, maar dan krijg ik allemaal van die rode stoppeltjes op mijn benen. Heb jij dat ook?

Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Gast

Bericht door Gast »

rode stoppeltjes?
als ik geepiladyd heb heb ik een dag lang rode plektjes op de bewuste plaatsen.
ik weet niet precies wat je bedoelt.
Evelien
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Ja, enkele uren na het ontharen komen er rode plekjes, die zelfs soms pukkeltjes worden. Ik heb heel vervelende haren, ze lijken op dik staaldraad :sad:
Dus ik gebruik verschillende middelen om ze te lijf te gaan. Scheren ben ik mee gestopt, dat levert na een tijdje een huid van schuurpapier op, waar mijn vrouw beslist niet blij mee was!
Toen ben ik gaan harsen. Bij het harsen verwijder je de haartjes helemaal, dus als ze terug groeien begint dat met een jong, zacht, dun haartje. Dat werkt niet als schuurpapier.
Overigens gebruik ik daarvoor 'strep'. En dat kun je er koud op smeren. Als het je te dik is, kun je het een tijdje in warm water zetten om zachter te worden, maar dat is nog nooit nodig geweest. (Wij stoken ons huis altijd lekker warm, ca. 23 graden.)
Het wordt geleverd met een stuk of zes afwasbare strips en een spateltje met een brede en een smalle kant.
Je kunt de hars op je huid aanbrengen, of eventueel op de strip. Ik begin altijd op de huid, op een plekje dat naar mijn mening grondig behandeld moet worden. Smeer de was <b>met de richting van je haren mee</b> op je vel. Strijk daarna de strip <b>met de richting van je haren mee</b> er overheen. Meestal wrijf ik er nog een paar keer extra in dezelfde richting overheen, zodat het een beetje warm wordt. Dan tel ik tot tien en ik trek de strip er in één ruk <b>tegen de richting van de haren in</b> vanaf. Het gaat veel te snel om pijn te doen.
Nu zit de hars op de strip, maar dat is geen probleem, je kunt hem verschillende keren opnieuw gebruiken, tot er teveel haar in zit.
Strijk de strip <b>met de richting van je haren mee</b> op het volgende stuk huid. Wrijf nog een paar keer, tel tot tien, en trek hem er in één ruk <b>tegen de richting van je haren in</b> vanaf. Alweer tien vierkante centimeter gedaan.
Met lauw water kun je de strip, en jezelf, na afloop reinigen.
Maar ik heb ook een Silk-epil, van Braun, gekocht voor <i>f</i>99,- bij Blokker. (Bij de Kijkshop zag ik hem staan voor <i>f</i>149,-, dus kijk even uit, waar je hem koopt.)
Het is dus simpelweg een ding met een heleboel pincetjes die ronddraaien en daarbij in het juiste ritme open en dicht gaan. Geen geklieder, alleen stroom nodig. (Jammer, anders zou ik het in de trein kunnen doen...) Met één hand strijk je <b>tegen de richting van je haren in</b> over je vel en met de andere hand beweeg je het apparaat er achteraan. (De eerste hand, zet de haren recht overeind, zodat het apparaat ze beter kan grijpen.)
Het doet wel pijn. Als je hiermee je oksel durft te doen, ben je een heel dapper meisje. Ik durf mijn oksel er wel mee bij te werken, als het kort geleden nog is gebeurd, anders echt niet.

Ontharingsspray, of creme, heb ik nog nooit geprobeerd.

En als iemand er naar vraagt? Dan zeg ik, dat ik die haren lelijk en onprettig vind en ze daarom verwijder. Zo is het ook. Maar er heeft nog nooit iemand iets gevraagd!

OK, meiden, ik hoop dat iemand hier iets aan heeft!

XXX Evelien

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Evelien op 2001-07-17 20:35 ]</font>
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Hoi Evelien....

bedankt voor je tips... ik heb een epilady... net zoiets als de silkepyl.... Maar als ik ff verzuimd heb.... kost het me een dag (om over de pijn nog maar te zwijgen)... Dus ff terug naar die hars... heb ook wel eens strep geprobeerd, maar dan een laagje hars verpakt tussen twee lagen "bakpapier". Mijn ervaring daarmee was dat de helft bleef zitten... en warme was.... god wat een gedoe... opwarmen... opsmeren... je vel verbranden en dan maar pulken.... Dus is ga voor jouw suggestie of die van de Veet-roll-on....

Anyway... thnxx

Liefs, Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
natalie tg
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

hoi
ik ben een late berichtgever op dit onderwerp
als ik voor mij zelf spreek,ik wil de mannelijke kant gescheiden houden van de vrouwelijke.
dat wil in mijn geval zeggen dat ik er als man compleet uit wil zien ook met beharing.
natalie is het er niet altijd mee eens maar ik vind dat ik niet altijd haar zin wil geven
misschien hebben anderen met deze gevoelens hier iets aan
natalie met al die haartjes
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Dat snap ik nou niet Natalie ... tenzij de vele nat(h)alies op dit forum me in verwarring hebben gebracht.... Maar er ff vanuitgaand dat je dezelfde bent die op Femke's thread over transgenderisme reageerde... Daar streefde je integratie van de "hem" en "haar" binnenin je na... en hier trek je het nou juist weer uit elkaar...

Neem je niks kwalijk hoor, want ik ben er ook nog steeds niet uit welke kant het uiteindelijk op zal gaan en als voor jou in dit stadium er als man goed uit zijn - om welke reden dan ook - belangrijker is dan er als vrouw goed uitzien.... mijn zegen heb je -oprecht-!

Maar je weet zelf ook wel dat dat er als man goed uitzien bijna onverenigbaar is met er als vrouw goed uitzien... of je moet een soort van vrouwelijk "camouflagepak" hebben gevonden die alle beharing verhult....

't Blijft blijkbaar nog ff compromissen sluiten meid! En daarin kiest elk van ons het eigen tempo en de eigen uiteindelijke eindbestemming....

Sterkte en liefs,

Ilona
natalie tg
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

hoy allemaal nu van dit forum
hetis wat he als man en vrouw te leven en ook nog forums moet bijhouden.
weetje ilona -en ja ik ben dezelfde natalie-ik probeer de intregatie op geestelijk vlak te laten plaatsvinden en daarna misschien stapje voor stapje lichamelijk.
dus dat bedoelde ik meid(raak jij eigenlijk wel eens zonder stof tot praten).
liefs allemaal van dit forum
natalie zonder h
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Hoi Natalie-TG....

Zonder stof tot praten raken... ik hoop het niet... :grin: :grin: :grin: ...

En dank voor je uitleg... kan ik goed volgen... We zien het wel wanneer 't belang er als vrouw er goed uit te zien het wint van 't belang om als man compleet te zijn...

Maar op de rest van deze thread lees je genoeg mogelijkheden om ook zonder helemaal uit de kast te komen, toch alvast een soort tussenpositie in te nemen...

Maar... da's jouw keus...

Liefs,

Ilona
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joanne schreef: En dan nu het geheim.
Het gelikt worden aan je pasgeschoren sterretje is het meest hemelse gevoel dat er bestaat en ik kan het dan ook iedereen aanraden.
Ik hoop dat er mensen zijn die dit uit gaan proberen en er achter komen dat ik de waarheid spreek.
Enneh vergeef mij...maar jullie vroegen er zelf om.

Kusje Joanne :wink:
hihihihihihihi
Gast

Bericht door Gast »

Nathalie schreef:Tja, dat is een goeie.. Ik zou wel kunnen zeggen:"Dat vind mijn partner zo opwindend" maar feit is dat ik geeneens meer naast 'r liggen in bed mag als ik alleen al mijn benen heb geschoren *haha*

Toch gaat het er van komen... dan maar even niet naast elkaar in bed :razz:
Nah, je had het niet anders willen hebben dan je nu hebt in je leventje

->dat doet zij net zo hard, Niet naast jou in bed liggen ,dus tel uit je winst..

rare vreemdganger pff

:roll: alsof ze niet vanaf het begin wist wat je was en hoe je leeft, ze is zelf net zo*dat heet een open relatie*

of wel..wie wil!, die mag meedoen ..in jou poule

..zoals je het zelf zo mooi kan omschrijven.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Sinds ik bekend heb gemaakt dat ik TV ben aan mijn familie, kennissen en collega's werk heb ik ook de stap genomen om mijn overige delen te ontharen. Mijn zussen vroegen hoe ik dat deed en er werden ervaringen uitgewisseld. :) Enkele kennissen hebben géén moeite met onthaarde benen maar wel met onthaarde armen of borst :(

Toch gebeurde dit minder in tijdens de zomerperiode. Nu het zulk mooi weer is werk ik ook in korte broek. Laatst van een vrouwelijke collega te horen gekregen dat ik toch mijn benen maar weer eens moest bijwerken. :) en nu doe ik het regelmatig :D En aangezien ik mij scheer kan het wel eens gebeuren dat er nog een strookje zit op de achterkant, maar ook hier wordt ik keurig door hun op geattendeerd.

Methode: soms epileren maar dat duurde te lang, leverde te veel pukkels op en irritatie. Ontharingscreme ook wel geprobeerd maar 8 minuten met beschuimde benen of armen rondlopen vond ik niet prettig. Daarna de scheerkop van de epilady gebruikt. Deze is nu kapot en sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de bodygroom van Philips. Resultaten zijn prima maar het allerbeste zijn mijns inziens mesjes Mach 3. Maar ja dit duurt ook erg lang.

:)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie