Shopping vraagje
Moderator: Moderators
Shopping vraagje
Hallo,
ik zou graag als travo gaan shoppen. Ik woon een eindje in België en had graag geweten of er in het zuiden van Nederland ergens een buurt is waar ja als travo kan gaan shoppen. Ik had iets gezien van Batavia Stad maar dat is me zo lang rijden, al gauw een 3-tal uren.
Hopelijk weet iemand raad.
Groetjes, Shana.
ik zou graag als travo gaan shoppen. Ik woon een eindje in België en had graag geweten of er in het zuiden van Nederland ergens een buurt is waar ja als travo kan gaan shoppen. Ik had iets gezien van Batavia Stad maar dat is me zo lang rijden, al gauw een 3-tal uren.
Hopelijk weet iemand raad.
Groetjes, Shana.
ik voel me transgender, wat nu?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Shoppen is inderdaad geen enkel probleem - behalve (soms) bij mensen die in je omgeving staan en die nog nooit een transseksueel of een travestiet gezien hebben. Ik heb vandaag in Maastricht gewinkeld en tot mijn verbazing vlogen de opmerkingen voor mij goed hoorbaar door de lucht - het was best wel genant wat mensen over mij stonden te roepen... Nu kan ik er inmiddels aardig tegen (behalve stations-toilet-meneren die soms zeer onaangenaam worden - maar dit ter zijde), maar ik kan me voorstellen dat je dit niet de eerste keer wilt tegenkomen.
Ik zou je eerste keer (ter vergroting van je zelfvertrouwen) dus doen in een grote(re) stad: in grote steden als Antwerpen, Utrecht, Amsterdam heb ik zelf geen (noemenswaardige) problemen gehad.
Groetjes,
Frederique
Ik zou je eerste keer (ter vergroting van je zelfvertrouwen) dus doen in een grote(re) stad: in grote steden als Antwerpen, Utrecht, Amsterdam heb ik zelf geen (noemenswaardige) problemen gehad.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Hi Shana,
ff een vraagje: waarom zo graag in Nederland shoppen? Heb je slechte ervaringen in België of wil je liever niet te dicht in de buurt van je woonplaats?
groetjes, Arike (die nooit enig probleem met shoppen heeft gehad in Nederland en ook niet op haar Vlaamse uitstapje...
... by the way: ik maak het ook niet te gek, ik zal bijvoorbeeld niet snel iets gaan passen in een lingeriewinkel ergens in bible-belt ofzo.....)
ff een vraagje: waarom zo graag in Nederland shoppen? Heb je slechte ervaringen in België of wil je liever niet te dicht in de buurt van je woonplaats?
groetjes, Arike (die nooit enig probleem met shoppen heeft gehad in Nederland en ook niet op haar Vlaamse uitstapje...
... by the way: ik maak het ook niet te gek, ik zal bijvoorbeeld niet snel iets gaan passen in een lingeriewinkel ergens in bible-belt ofzo.....)
Ja ik snap dit niet helemaal. Maar Frederique zal wel weer in een lange broek gewinkeld hebben en dan kun je zoiets wel verwachten. IK ga overal winkelen ook in kleine dorpjes, maar geen enkel probleem.
Maar Arike waarom geen kleding passen in een Lingerie winkel?? Dat zijn juist het belangrijkste kledingstukken. Ik vindt dat juist het leukst om daar toch te passen. en dat voorkomt echt miskopen. tussens haakjes( volgens mijn vriendinnen heb ik een BH-tik)
Door het passen van BH's kun je zelf kijken of het alles goed bedekt, en mijn ervaring is dat de meeste goed opgeleide dames in die winkels je dan ook heel goed advies geven.
Maar je moet het wel gewoon doen. Lieve groetjes Bea.
Maar Arike waarom geen kleding passen in een Lingerie winkel?? Dat zijn juist het belangrijkste kledingstukken. Ik vindt dat juist het leukst om daar toch te passen. en dat voorkomt echt miskopen. tussens haakjes( volgens mijn vriendinnen heb ik een BH-tik)
Door het passen van BH's kun je zelf kijken of het alles goed bedekt, en mijn ervaring is dat de meeste goed opgeleide dames in die winkels je dan ook heel goed advies geven.
Maar je moet het wel gewoon doen. Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Hi Bea,TV-Bea schreef:...
Maar Arike waarom geen kleding passen in een Lingerie winkel?? Dat zijn juist het belangrijkste kledingstukken. ...
Ik duik alleen het pashokje in als ik denk dat het nodig is of ik echt wil weten hoe het staat. En dan kan het gebeuren dat ik een jurkje 5 euro wel ga passen en de BH van € 15 zo uit het rek pak en afreken. Ik ken mijn maten wat dat betreft wel heel aardig. En bovendien - sorry Bea, het zal je wel tegen de haren instrijken - maar lingerie zit toch onder mijn kleding, en zo heel bijzonder is dat van mij toch niet.... (Arike is toch een beetje tamelijk casual ) Maar mocht ik inderdaad eens een mooi duur setje willen kopen, dan zou ik inderdaad wel passen. Maar ook dan geldt: ik ga niet de kat op het spek binden door dat in Staphorst of een of ander stereotiep "biblebelt-dorp" te doen. Maar mocht jij dat wel doen, Bea, geef me dan even een seintje, dan kom ik graag even zien hoe dat gaat!
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Hoi Arike,
wel je geeft mij een uitdaging. Maar ik geloof niet dat ze in Staphorst een lingerie winkel hebben waar ze het soort lingerie verkopen, die ik leuk vindt. Daar heb je vast nog van die ouderwetse insnoer corsetten.
Maar toch loop ik ook wel in kleinere dorpen als vrouw te shoppen. Vooral als ik weet dat ze er leuke kleding en schoenen hebben.
Het plaatsje Niekerk zegt jou dat wat??
En ja als ik in Staphorst ga shoppen nodig ik je uit om mee te gaan.
Lieve groetjes Bea.
wel je geeft mij een uitdaging. Maar ik geloof niet dat ze in Staphorst een lingerie winkel hebben waar ze het soort lingerie verkopen, die ik leuk vindt. Daar heb je vast nog van die ouderwetse insnoer corsetten.
Maar toch loop ik ook wel in kleinere dorpen als vrouw te shoppen. Vooral als ik weet dat ze er leuke kleding en schoenen hebben.
Het plaatsje Niekerk zegt jou dat wat??
En ja als ik in Staphorst ga shoppen nodig ik je uit om mee te gaan.
Lieve groetjes Bea.
-
- ForumFan
Namasté Bea
Ik word altijd in de war gebracht als iemand Niekerk schrijft. Is het Niekerk in het heerlijk Westerkwartier of is het Niekerk boven het van Starkenborg kanaal. Allebeide in die prachtige provincie Groningen
Winkelen in Niekerk (westerkwartier) doe je vermoedelijk bij Vos schoenen ?
Ik word altijd in de war gebracht als iemand Niekerk schrijft. Is het Niekerk in het heerlijk Westerkwartier of is het Niekerk boven het van Starkenborg kanaal. Allebeide in die prachtige provincie Groningen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
in het Niekerk boven het Van Starkenborghkanaal valt niet zo gek veel te winkelen: het enigste verkooppunt aldaar verkoopt auto's....dhiamara schreef:Ik word altijd in de war gebracht als iemand Niekerk schrijft. Is het Niekerk in het heerlijk Westerkwartier of is het Niekerk boven het van Starkenborg kanaal. Allebeide in die prachtige provincie Groningen
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hallo Diamara,
ja Niekerk ten zuiden, dus voor ons onder het Van Starkenborgh kanaal En inderdaad bij Vos schoenenmode. Tot maat 47 gaan ze er . Maar er is ook een leuke kledingzaak.
De ander Niekerk is eigenlijk een gehucht en komt in de statenboek niet voor. Ligt dat niet in de buurt van MunnekezijL?? of bij Warffum? Ik ben er doorheen gekomen en ja Babette er is een autozaak.
Groetjes Bea.
ja Niekerk ten zuiden, dus voor ons onder het Van Starkenborgh kanaal En inderdaad bij Vos schoenenmode. Tot maat 47 gaan ze er . Maar er is ook een leuke kledingzaak.
De ander Niekerk is eigenlijk een gehucht en komt in de statenboek niet voor. Ligt dat niet in de buurt van MunnekezijL?? of bij Warffum? Ik ben er doorheen gekomen en ja Babette er is een autozaak.
Groetjes Bea.
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
ter uwer informatie: het "andere" Niekerk ligt tussen Zoutkamp en Ulrum, en is inderdaad redelijk "petite"....TV-Bea schreef:De ander Niekerk is eigenlijk een gehucht en komt in de statenboek niet voor. Ligt dat niet in de buurt van MunnekezijL?? of bij Warffum? Ik ben er doorheen gekomen en ja Babette er is een autozaak.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hoi Schana,
Ben wel eens wezen shoppen in Brussel, ging ook allemaal goed.
Ook in Koblenz Duitsland wezen shoppen, en de kleine plaatsjes aan de Moezel.
Maastricht geen enkel probleem.
Als je zelfverzekerd en stevig in je schoenen staat gaat het overal wel goed. Zelfs in Turkse winkeltjes, waar ik dan hoor dat ze over mij te kletsen. Het leuke is dan om in het Turks antwoord te geven.
Dan staan ze helemaal verbaast te kijken
Groetjes,
Yildiz
Ben wel eens wezen shoppen in Brussel, ging ook allemaal goed.
Ook in Koblenz Duitsland wezen shoppen, en de kleine plaatsjes aan de Moezel.
Maastricht geen enkel probleem.
Als je zelfverzekerd en stevig in je schoenen staat gaat het overal wel goed. Zelfs in Turkse winkeltjes, waar ik dan hoor dat ze over mij te kletsen. Het leuke is dan om in het Turks antwoord te geven.
Dan staan ze helemaal verbaast te kijken
Groetjes,
Yildiz