TV-Bea schreef:...
Het plaatsje Niekerk zegt jou dat wat??
En ja als ik in Staphorst ga shoppen nodig ik je uit om mee te gaan.
...
Noch in het ene, noch in het andere Niekerk ben ik ooit geweest. Ik koop zelden iets in kleinere dorpen, omdat ik zelden in de kleinere dorpen kom... of kwalificeert Schoonhoven ook als klein dorp?
Enne Arike is niet bang voor de uitnodiging, al is dat voor een "randstadster" wel een eind uit de buurt..
Arike schreef:Hi Shana,
ff een vraagje: waarom zo graag in Nederland shoppen? Heb je slechte ervaringen in België of wil je liever niet te dicht in de buurt van je woonplaats?
groetjes, Arike (die nooit enig probleem met shoppen heeft gehad in Nederland en ook niet op haar Vlaamse uitstapje...
... by the way: ik maak het ook niet te gek, ik zal bijvoorbeeld niet snel iets gaan passen in een lingeriewinkel ergens in bible-belt ofzo.....)
wel in Nederland omdat ik liever in Nl rond rijdt met de wagen als dame dan in BE.
[
wel in Nederland omdat ik liever in Nl rond rijdt met de wagen als dame dan in BE.[/quote]
Beste shana'
Ik heb met de auto heel Belgie doorkruist,en geen problemen,In Gent stond ik naast 2 agenten die me wel van top tot teen bekeken,maar zij zeiden niets.