lak kleding voor lange heel slanke man

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Hakuna
ff weer wat posten

lak kleding voor lange heel slanke man

Bericht door Hakuna »

Ben zelf regelmatig achter de naaimachine te vinden om proberen zo goed als mogelijk kleding te maken die geschikt is voor mijn lengte, helaas zijn de meeste damespatronen niet geschikt voor mijn lengte, zijn er naaipatronen beschikbaar van lakkleding of patronen die ik makkelijk kan aanpassen aan mijn lengte en figuur?

Ben zelf 1,95 lang en weeg 58 kg, vind kleding warbij de taille goed zichtbaar is spannend om te maken en te dragen, ook gothic kleding. Is er iemand die bekend is met lakstoffen?
Lesly
dagelijks aanwezig

Bericht door Lesly »

1.95 en 58 kilo
iell
ik ben zelf al 1.75 en weeg 63
ben ik dan dik of hb jij een ziekte of iets ?
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

heej skinny,

ik wil eventjes 2 dingetjes zeggen.

Ik was ook een tijdje opzoek naar lakkleding voor lange mensen (ben zelf ook iets van 1.95 dus ken je probleem) maar ik heb uiteindelijk best wat gevonden. Ik ehb gewoon een keer een lakbroek in 'zo'n' winkel gepast en die bleek lang genoeg te zijn :) En ik heb laatst via marktplaats een super mooie lak catsuit gekocht die ook lang genoeg is :)

En dan nog even over dat gewicht, Lesly, jij bent zeker niet te dik maar ik weet niet of het aardig is om te zeggen/vragen of zhij een ziekte heeft. Skinny, ik studeer voor arts en wil je wel aanraden om op je gewicht te letten :lol: Maar ik heb even snel je BMI berekend en die is 15 en dat is aan de gevaarlijke kant. Een normale BMI zit rond tussen 20 en 24 ongeveer. Gelukkig is te licht zijn minder schadelijk dan te zwaar :)
Plaats reactie