Wat is de beste mascara?
Moderator: Moderators
Wat is de beste mascara?
HOi HOi!
Ik zoek de beste mascara die er is. Ik heb namelijk korte en dunne wimpers en ik moet ze ook nog flink de juiste richting in aaien. Ik heb momenteel een
Max Factor 2000 Calorie, maar wat die calorieen moeten suggereren? Het effect is minimaal en als je niet oppast dan klontert hij ook.
Al die reclame daar trap ik ook niet meer in. Die groene staaf, is van maybeline dacht ik, maar dan ga ik naar de drogist en dan hebben ze er wel 4 van dat merk en dan denk ik: Tja wat gaan we nu kopen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik zoek de beste mascara die er is. Ik heb namelijk korte en dunne wimpers en ik moet ze ook nog flink de juiste richting in aaien. Ik heb momenteel een
Max Factor 2000 Calorie, maar wat die calorieen moeten suggereren? Het effect is minimaal en als je niet oppast dan klontert hij ook.
Al die reclame daar trap ik ook niet meer in. Die groene staaf, is van maybeline dacht ik, maar dan ga ik naar de drogist en dan hebben ze er wel 4 van dat merk en dan denk ik: Tja wat gaan we nu kopen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik weet niet waar jij je mascara allemaal op smeert, maar volgens mij is het alleen voor je wimpers bedoeld...Jamie schreef:Ik gebruik Master Piece van Max Factor. Donkerbruin en geen zwart omdat ik blond ben. Hij maakt echt je wenkbrauwen dikker en klontert weinig.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- mireille
- Eredivisie
Zolang ie maar niet "stinkt", en zolang m'n wimpers niet aan elkaar worden "gelijmd" bij het schoonmaken. Ik had er eens eentje van maybelline, maar dat was niet zo'n succes. Rook erg chemisch...
Ik heb geen probleem met rimmellondon.
Ik heb geen probleem met rimmellondon.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ik heb destijds een keer een mascara gekocht meende iets van 5 euro dat die was merk weet ik even niet meer want die is niet meer te lezen gebruik hem nu al zo een 2 jaar gekocht bij de kruitvat werkt perfect geen klonters..Daarnaast heb ik eentje van estee lauder die werkt ook super je brengt hem aan je wimpers worden gelijk verlengt omdat er een soort van kunsthaartjes in zitten waar je niks van verneemt want die blijven gewoon goed zitten..voor de mensen die dunne wimpers hebben ideaal natuurlijk want dan heb je gelijk vollere wimpers..Echter wel wat prijzig maar ok dan heb je wel wat en hij is waterproof dus das ook wel weer fijn natuurlijk..Gekocht bij ici paris xl waar ik dus wel regelmatig kom en dus ook erg goed geholpen wordt door de medewerksters ze helpen je goed en als je wilt testen kan dat ook..ook al kom je er als man want dat heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan..
Groetjes Prescilla