Wat is de beste mascara?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anakin_TS
ForumFan

Wat is de beste mascara?

Bericht door Anakin_TS »

HOi HOi!

Ik zoek de beste mascara die er is. Ik heb namelijk korte en dunne wimpers en ik moet ze ook nog flink de juiste richting in aaien. Ik heb momenteel een
Max Factor 2000 Calorie, maar wat die calorieen moeten suggereren? Het effect is minimaal en als je niet oppast dan klontert hij ook.

Al die reclame daar trap ik ook niet meer in. Die groene staaf, is van maybeline dacht ik, maar dan ga ik naar de drogist en dan hebben ze er wel 4 van dat merk en dan denk ik: Tja wat gaan we nu kopen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Die van de Hema bevalt me nog het beste. Meestal kijk ik naar het borsteltje. Die verschillen ook per mascara...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik gebruik altijd die goedkope van het kruidvat, werkt voor mij prima, maar de duurdere merken zullen ongetwijfeld hun voordeel hebben. Met die van het kuidvat moet je niet gaan zwemmen in ieder geval.

Irene
Kleine stapjes
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Ik gebruik Master Piece van Max Factor. Donkerbruin en geen zwart omdat ik blond ben. Hij maakt echt je wenkbrauwen dikker en klontert weinig.

Ik heb ook Define-a-Lash geprobeerd en hij werkt wel aardig maar ik vind het jammer dat hij alleen in zwart te krijgen is.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Jamie schreef:
Hij maakt echt je wenkbrauwen dikker
Daar zit ik nou niet echt op te wachten ;-)

Irene
Kleine stapjes
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Jamie schreef:Ik gebruik Master Piece van Max Factor. Donkerbruin en geen zwart omdat ik blond ben. Hij maakt echt je wenkbrauwen dikker en klontert weinig.
Ik weet niet waar jij je mascara allemaal op smeert, maar volgens mij is het alleen voor je wimpers bedoeld... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Zolang ie maar niet "stinkt", en zolang m'n wimpers niet aan elkaar worden "gelijmd" bij het schoonmaken. Ik had er eens eentje van maybelline, maar dat was niet zo'n succes. Rook erg chemisch...

Ik heb geen probleem met rimmellondon.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Hallo,
ik gebruik miss sporty xxlong mascara zwart, leuk geprijsd en werkt perfekt, heb ook dunne wimpers en het pakt goed en klontert niet. Als het klontert is meestal een teken dat je het moet vervangen vanwege ouderdom.
groetjes Kimberly
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

ik heb destijds een keer een mascara gekocht meende iets van 5 euro dat die was merk weet ik even niet meer want die is niet meer te lezen gebruik hem nu al zo een 2 jaar gekocht bij de kruitvat werkt perfect geen klonters..Daarnaast heb ik eentje van estee lauder die werkt ook super je brengt hem aan je wimpers worden gelijk verlengt omdat er een soort van kunsthaartjes in zitten waar je niks van verneemt want die blijven gewoon goed zitten..voor de mensen die dunne wimpers hebben ideaal natuurlijk want dan heb je gelijk vollere wimpers..Echter wel wat prijzig maar ok dan heb je wel wat en hij is waterproof dus das ook wel weer fijn natuurlijk..Gekocht bij ici paris xl waar ik dus wel regelmatig kom en dus ook erg goed geholpen wordt door de medewerksters ze helpen je goed en als je wilt testen kan dat ook..ook al kom je er als man want dat heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan..
Groetjes Prescilla
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Chantal C. schreef: Ik weet niet waar jij je mascara allemaal op smeert, maar volgens mij is het alleen voor je wimpers bedoeld... :wink:
Oh ***! Ik heb wenkbrauwen geschreven maar ik bedoelde natuurlijk wimpers! :D:D:D

Sorry!
Plaats reactie