Hoi,
Een aantal van jullie hebben het al gemerkt: de site van de Vlaamse Genderkring is jammer genoeg (inmiddels ruim een week) down.
Wie het nieuws rond deze ellende wil volgen kan dit doen via het forum van de T-werkgroep: http://www.twerkgroep.be/Twerkgroep_For ... ?p=421#421 . Je hebt er geen account voor nodig om deze thread mee te lezen.
De organisatie van de Vlaamse Genderkring laat weten dat hun feestelijke bijeenkomst in Antwerpen op 21 december 2007 in het Roze Huis in Antwerpen/Berchem gewoon doorgaat.
Groetjes,
Frederique
Site Vlaamse Genderkring is down
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Site Vlaamse Genderkring is down
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
hai
bij bij werkt het niet goed, de meeste tijd kan ik niet meer inloggen, en opnieuw registreren gaat ook niet want die pagina is altijd kwijt.
de vriendelijke groetjes mariane van brabant.
bij bij werkt het niet goed, de meeste tijd kan ik niet meer inloggen, en opnieuw registreren gaat ook niet want die pagina is altijd kwijt.
de vriendelijke groetjes mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Marianne,
Opnieuw registreren lukt inderdaad tijdelijk even niet - dit is een bekend probleem. Ik zal een link naar jouw bericht doorsturen naar de webmistress zodat jullie samen kunnen kijken hoe je hier uit komt.
Groetjes,
Frederique
Opnieuw registreren lukt inderdaad tijdelijk even niet - dit is een bekend probleem. Ik zal een link naar jouw bericht doorsturen naar de webmistress zodat jullie samen kunnen kijken hoe je hier uit komt.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !