flyer 1e transgender open dag schreef:Een transgender is niet eng of raar. Een transgender is zeker ook niet homoseksueel, om een van de meest voorkomende misverstanden even te noemen.
Dat misverstand is hier ook weer even uit de weg geruimd. Maar een mode-ontwerper.... .
Tssss je zou maar mode-ontwerper zijn zeg... Misschien wil er nog wel iemand een afstudeeropdracht doen, waarbij er mode-ontwerpers gefotografeerd moeten worden...
Hij is leuk!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Lala Ferrari schreef:<Fergus: "The thing is, Dil, you're not a girl."
Dil: "Details, baby. Details." (The Crying Game)>
= een afwijzing dus. Daarom vind ik It's different for girls 100 keer beter. Happy end na een ID crisis van de lover in kwestie.
'k Ga 'm vast wel kijken, maar ik vond The crying game ook niet slecht en Fergus ging wel voor haar de gevangenis in en zij zorgde voor hem en wachtte tot hij vrij zou komen. Ik ging er van uit dat dat ook wel goed zou komen tussen hen.
De sceène staat ook op Youtube, natuurlijk. Daruit blijkt dat het om een misverstand gaat: Dil zegt "Sorry, I thought you knew." Ze ging er dus vanuit dat hij wist waar hij aan begon en voor zichzelf besloten had dat hij 't kon handlen.
flyer 1e transgender open dag schreef:Een transgender is niet eng of raar. Een transgender is zeker ook niet homoseksueel, om een van de meest voorkomende misverstanden even te noemen.
Dat misverstand is hier ook weer even uit de weg geruimd. Maar een mode-ontwerper.... .
Tsja, je zal maar mode-ontwerper zijn. Of hetero "transgender" terwijl je met de angst leeft om voor één van die vieze post op lesbo's te worden aangezien. Leuke strip, dank!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ehm, beetje rare uitspraak, zeker ook niet. Ik ken er toch een paar die dat namelijk wel degelijk zijn
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.