astrotrans

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

marlene
is nieuw hier

astrotrans

Bericht door marlene »

Beste moderators,
Ik vind de homepage van deze internetside niet echt de plek om ruimte te bieden aan allerhande therapeuten -in dit geval astrotrans- die menen hun diensten te moeten gaan verlenen aan laten we zeggen ons soort mensen (sorry, ik generliseer even...)
Astrotans houd ons voor dat we in harmonie kunnen leven met onszelf en echt gelukkig kunnen worden (Er wordt bij voorbaat van uitgegaan dat wij niet in harmonie met onszelf leven en niet gelukkig zijn). Hoe? Door een heel mens te worden, nl door zowel onze vrouwelijke als mannelijke kant te ontwikkelen...
Persoonlijk vind ik deze aanname lekker makkelijk, te kort door de bocht en in wezen twijfelachtig... Sorry, maar bij velen van ons is dit toch echt even een te simpele situatie-schets...Ik zou de plaatsing van dit soort dienstverlening op de homepage van trav.org nog even goed overwegen...
ready for the unexpected?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Er zijn heel veel bedrijven die iets aan ons verdienen. Zelfs trav.org verdient met haar feestjes en advertenties aan ons. Daar is ook niets mis mee: iedereen kan zelf kiezen van welke dienstverlening men gebruik maakt. Zo kom ik zelden meer op de homepage van trav.org omdat het reclamegehalte binnen de nieuwsitems mij te hoog is.

Kortom: laat de keuze bij de persoon die van die dienstverlening wel-of-geen gebruik wil maken en maak geen probleem van iets dat geen probleem is...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Daar sluit ik me bij aan, ik kom ook zelden nog op de homepage van deze site, maar heb er ook begrip voor dat er geld verdiend moet worden om deze service voor ons gratis (en daardoor laagdrempelig) te houden. Ik ben zelf ook niet dol op de advertorials, maar weet uit ervaring dat het werkt, dus is het verkoopbaar.
Of er geld verdiend wordt of niet zijn mijn zaken niet, ik heb tenslotte geen aandelen.

Irene
Kleine stapjes
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Over het wel of geen geld verdienen kan ik kort zijn.
Aan de feesten verdienen wij niets, maar het kost ons ook niets (afgezien dan van werk, tijd en de kosten die we persoonlijk moeten maken om daar ook te zijn).
Dan de advertentie's.
Die brengen inderdaad wat geld op wat (zoals ook opgemerkt) gebruikt wordt om deze site draaiend te houden.
We proberen zo zorgvuldig mogelijk de adverteerder(s) uit te zoeken zodat e.a.a. binnen het profiel van travestie.org blijft.
Zoals ook opgemerkt, niet elke adverteerder zal ieder aanspreken.
Ook is het de keuze van een ieder om op een adverteerder in te gaan (lees: van de diensten gebruik te maken).

Wel vinden we het van belang om zaken aan te geven die men als niet prettig ervaart (zoals in dit geval dus de advertentie van astrotrans).
We kunnen er in ieder geval nog eens naar kijken of we een dergelijke adverteerder moeten behouden (na afloop van het contract).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi John,

Ik ben niet tegen adverteerders als Astrotrans in het bijzonder.

Ik vind de advertenties die als "nieuws" gebracht worden wel storend, dit is voor mij (zoals eerder gezegd) reden om de homepage van trav.org te mijden.

Groetjes,

Frederique
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben ook niet tegen advertenties in het algemeen, maar de advertorials zouden wat mij betreft achterwege kunnen worden gelaten als het budget dat toe laat. Als ze nodig zijn om de gaten te dichten kan ik er wel mee leven hoor :-)

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Irene,

Ik heb Lisa meerdere keren aangeboden om bij te dragen aan Travestie.org. Ik vind het niet meer dan normaal om een forum waar ik zoveel aan heb en zoveel aan gehad heb financieel te steunen. Dat aanbod is keer-op-keer afgewezen.

Persoonlijk heb ik liever een site/forum dat door particulieren op basis van vrijwillige bijdrages betaald wordt dan via reclameinkomsten - zeker als nieuws en reclame gemengd wordt om maar aan inkomsten te komen dan ben ik daar fel tegenstandster van. Helaas denken de beheerders van travestie.org hier anders over.

@John: als jullie je bedenken - het aanbod staat nog steeds. Stuur mij een rekeningnummer en ik maak geld over.

Groetjes,

Frederique
marlene
is nieuw hier

astrotrans

Bericht door marlene »

Ladies,
Ik wist niet dat bedrijven betalen om op het nieuws gedeelte te staan. Ik vind dit niet echt duidelijk. Vooral Astrotrans vind ik niet vallen onder nieuws. Waarom niet onder 'sponsers' of onder een gedeelte 'bedrijven' die zich specifiek richten om t-mensen. Daar is natuurlijk niets mis mee. Dat zullen zeker veel mensen doornemen.
De visie van astrotrans stuit mij tegen de borst, maar dit is natuurlijk persoonlijk en doet in zekere zin niet terzake. Wel interessant om te zien dat ik daarin blijkbaar de enige ben.
Groetjes,
marlene
ready for the unexpected?
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Nu er toch een thread over is...

"spirituele astrologie"

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dubbele oplichting?

Ik weet nogal veel over praten met de doden, het voorspellen van iemands leven mbv kaarten oid, etc, etc, etc, en het is allemaal onzin.
Als er iemand een gratis bulshit verhaal wil horen wat net zo authentiek is als van elke willekeurige tarotlezer/astroloog, kom eens langs zou ik zeggen.
Ik kan coldreaden als de beste. :P
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Joannie,

Zonder over "spirituele astrologie" te willen praten (ik heb het nooit onderzocht) ben ik wel van mening dat er heel veel dingen zijn die onzin lijken, maar dat niet zijn. Omgekeerd is er natuurlijk ook veel bedrog. 't Blijft voor mijn gevoel een kwestie van kritisch blijven, maar wel openstaan voor dingen die anders zijn dan ze lijken.

Voorbeeldje dat ik wel onderzocht heb: ik heb een paar jaar geleden van iemand gehoord dat lichamelijke ziektes te maken hebben met hoe je in je psyche staat. Ik stond daar vrij sceptisch tegenover. Tot ik het boek "De herontdekking van het ware Zelf" van Christiane Beerlandt las. Alle ziektes die ik in mijn verleden had bleken ~zo ongeveer~ te verwijzen naar dezelfde psychologische achtergrond - en die psychologische achtergrond herkende ik ook bij mij zelf. Dat is toch minimaal "statistisch toevallig" te noemen...

Groetjes,

Frederique
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Frederique. Het Boek "De zin van ziek zijn"van Morwald Dethlefsen/Rudiger Dahlke is hier ook een goede voor.

Joanne, Praten met de doden? Goh vorige maand een gesprek gehad met iemand die via mijn vader en moeder (overleden 20 en 30 jaar geleden) met diverse zaken aankwam waar ik totaal niets van wist en via gesprekken met broers en zussen bleek dat dit wel degelijk waar was. Alle punten (ik heb tijdens het gesprek alles opgeschreven) bleken na verificatie waar te zijn.!!!

voor mij dus geen onzin.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

oh ja wat betreft mijzelf?

Ik ben een niet prakticerende Reiki-master. Ik ken haar nu een half jaar en ik weet dat ik hier nooit over gepraat heb met haar of haar dochter. Dus het was wel een verrassing dat zij dit wist en tevens een bevestiging van haar vermogens voor mij. Ook enkele andere zaken (privé) kwamen naar voren.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

dhiamara schreef:Hoi Frederique. Het Boek "De zin van ziek zijn"van Morwald Dethlefsen/Rudiger Dahlke is hier ook een goede voor.
Een absolute aanrader!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi allemaal,

Vroeger zette ik altijd advertentie voor de tekst die ik schreef mbt adverteerders, ben hiermee gestopt om een voor mij onbekende reden.

Door jullie ''positieve'' feedback ga ik hier weer mee starten en heb bij astrotrans dit aangepast.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Je zou beter het rekeningnummer van trav.org op de homepage kunnen zetten zodat wie dat wil een bijdrage kan doen - en vervolgens het aantal advertenties tussen het nieuws gaan verminderen (liefst tot 0)?

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie