vrouwen zijn geen barbies

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

aan de andere kant Patries is alles beter dan als jongen leven en helemaal geen kans hebben op contact met anderen als jezelf of *het andere* geslacht :).

Mij maakt het allemaal niet meer uit, er zijn dagen dat ik ook wel eens noodgedwongen als jongen (met een licht baardje) over straat ga, en nog steeds wordt ik raar aangekeken en nagestaard, ik vind dat wel vrij raar overigens, maar mss zien toch meer mensen je binnenkant dan je zou denken...

de pech die *niet passabele* transen hebben is dat je partner ook een heel proces moet doormaken van zelfacceptatie, aan de andere kant is het een goede test om te controleren of iemand je echt leuk vind dat ie dat voor je over heeft :)

Dus of er nou helemaal geen kans op liefde bestaat, ik blijf er over dromen ! :) en erin geloven! :)

x
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Foutje.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:Dus of er nou helemaal geen kans op liefde bestaat, ik blijf er over dromen ! :) en erin geloven! :)

x
Maar hebben wij nou ook niet veel te hoge verwachtingen van een relatie? En stellen wij het ons niet allemaal veel te romantisch voor? Juist omdat het voor ons zo moeilijk bereikbaar is.
Anja Lasagna
ForumFan

Mwoah.......kweenie hoor........het is een gegeven feit dat heteromannen zich 'moeten' bewijzen bij hun vrouw/vriendin en dat ze dat eigenlijk niet zo leuk vinden.
Stel dat je als post op een 'heteroman' tegenkomt die jouw verleden accepteert? Dan word jij degeen die zich gaat bewijzen bij die heteroman, want jij bent toch geen bio maar een post op?
Niet leuk dus.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een (mannelijke) bi man wiens mannelijkheid volledig in tact is, dwz: geen tv/cd/tg/pre ts neigingen. En die bestaan (gelukkig).
Voor een dergelijke bi man valt er in bepaald opzicht een voordeel te halen; ik ben weliswaar vrouwelijk maar ik communiceer niet met dubbele teksten, gemanipuleer etc, wat veel bio vrouwen (helaas) eigen is.
En dat word hogelijk gewaardeerd, want op die manier kun je op een leuke manier kameraadjes worden (en ja, ik heb het ettelijke keren aan mogen horen).
En voor wat betreft 'hetero' mannen die in pre op's geinteresseerd zijn; het gaat ze om de extra onderdelen c.q mannelijkheid van die pre op ts, en haar vrouwelijke uiterlijk etc word hierbij als rookgordijn gebruikt. Die pre op TS is in zijn ogen en opvattingen een vrouw, dus is die 'hetero'man 'helemaal niet bi hoor'. Maar het gaat zo iemand wel om een piemel dus.
Vagina's heeft ie tot dan toe genoeg gezien namelijk.
En geloof het of niet; er bestaan ook bi mannen die als homo leven. En die zijn niet per definitie minder mannelijk dan bi mannen hoor.
Het leuke hierbij is, is dat als zo'n homo (bi) man op een TS valt, hij geinteresseerd is in haar vrouwelijkheid als geheel.
Piemels heeft ie tot dan toe vaak genoeg gezien namelijk.

Mila.
lightningbolt
ForumFan

Maar bi-mannen vallen sexueel gezien op beide. Dus ik neem aan dat die op de eerste plaats een k*t willen en daarnaast ook af en toe een l*l willen hebben of andersom. En een pre- of post-op bezit niet die beide dingen. Dus of hij zal zich op dat punt in moeten houden of je zult hem moeten delen.
Anja Lasagna
ForumFan

lightningbolt schreef:Maar bi-mannen vallen sexueel gezien op beide. Dus ik neem aan dat die af en toe een k*t willen en daarnaast ook af en toe een l*l willen hebben of andersom. En een pre- of post-op bezit niet die beide dingen.
Idd......maar (echte!!) hetero en homosexualiteit zijn vaststaande zaken met vaststaande voorkeuren.
Bisexualiteit daarentegen kent zoveel gradaties en verschijningsvormen.
Er bestaan namelijk ook bi mannen die in zo verre op vrouwen en vrouwelijk vallen dat ze niet geinteresseerd zijn in piemels.
En een pre op TS heeft eh, 'subgenitaal' (anaal) plezier te bieden, voor zover ze daar van houdt dan.
En ook dat is iets wat erg gewaardeerd word door die bi mannen ;-)

Mila.
lightningbolt
ForumFan

Wat betreft heteromannen en post-ops. Wat dacht je van bij gebrek aan iets beters. Mannen die (om wat voor reden dan ook) geen normale vrouw kunnen krijgen.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ja of die je als een soort opstapje gebruiken naar een echte vrouw :)

lol

maar een oplossing voor dan, pik eraf :)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:
Janiek2 schreef:Voor mij is dit niet zo urgent, maar ik zou het moeten hebben van vrouwen of *vrouwen* die op vrouwen en *vrouwen* vallen :wink:.
En die zijn er.....

.....ben zelf al proefkonijn geweest :roll:
Proficiat :D !
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

elsie schreef:Dus of er nou helemaal geen kans op liefde bestaat, ik blijf er over dromen ! :) en erin geloven! :)
Natuurlijk is er kans op een liefdevolle relatie. Als ik voor mezelf mag spreken, had ik er destijds al helemaal niet meer op gerekend en nu is het alweer meer dan 16 jaar een feit! Ik zie mezelf als een ongelooflijke bofkont!!! :D Datzelfde vindt m'n partner trouwens ook! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Wat me verbaast in dit draadje, is dat ervan uitgegaan wordt dat alleen een SRS kan leiden tot een V-tje in je paspoort. Bij mijn weten, en correct me if I'm wrong, is voor een officiele geslachtswijziging het volgende nodig:
- een diagnose als TS;
- een verklaring van een chirurg dat op grond hiervan een geslachts aanpassende behandeling is verricht. Daar zijn meer mogelijkheden voor dan alleen SRS. Ook een partial SRS of castratie kunnen deze verklaring opleveren.
Je kunt dus een V in je paspoort krijgen zonder dat je een neovagina hebt, en zelfs terwijl je nog een piem hebt. Het belangrijkste criterium is het ontbreken van (mannelijke) vruchtbaarheid.
En daar kun je voor kiezen, omdat je een SRS te zwaar vindt. Of onnodig voor je zelfacceptatie als vrouw.
Don't fix it if it ain't broke dus, en het heeft met transgender niet per se iets te maken.

Sticky
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef: Het belangrijkste criterium is het ontbreken van (mannelijke) vruchtbaarheid.
Dan zou een vasectomie ook voldoende zijn?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Janiek2 schreef:Dan zou een vasectomie ook voldoende zijn?
Weet ik niet, want dat heeft niet mijn interesse. Ik denk het niet, want vasectomie is voor zover ik weet soms omkeerbaar. En het is ook niet wat ik bedoel, ik kan het me niet voorstellen als GAB bij een diagnose TS.

Sticky
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Voor zover ik weet moet je toch echt een srs ondergaan hebben. Als dat niet zo was dan zou namelijk ook iemand die lang genoeg androcur gebruikt heeft in aanmerking komen voor een juridische geslachtswijziging omdat je dan ook onvruchtbaar bent.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik heb ooit van iemand gehoord dat er uitzonderingen zijn waarbij iemand die geen SRS ondergaat omdat dit medisch gezien niet verantwoord is, maar zich niet (meer) kan voortplanten, nimmer, ook een papiertje kan krijgen voor de rechtbank dat geslachtsverandering is ondergaan. En een neovagina is inderdaad geen vereiste, je kunt er ook voor kiezen dat je bv alleen schaamlippen wil en een clitoris. Tenminste, bij dr. Hage zo'n 10 jaar geleden deed die daar niet moeilijk over.
Plaats reactie