Vraagje bloos
Moderator: Moderators
Heel onhandig, dat ding, vooral bij alles waar je een bikinibroekje wil dragen, om over sauna en naaktstrand nog maar te zwijgen.
Het enige 'voordeel' ervan is misschien, dat veel mannen meer interesse schijnen te hebben in pre-ops en non-ops dan in post-ops.
Maar die willen waarschijnlijk dan ook zo gauw mogelijk de rollen omdraaien, brrrr, nee bedankt!
Sticky
Het enige 'voordeel' ervan is misschien, dat veel mannen meer interesse schijnen te hebben in pre-ops en non-ops dan in post-ops.
Maar die willen waarschijnlijk dan ook zo gauw mogelijk de rollen omdraaien, brrrr, nee bedankt!
Sticky
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva
Dat je gelijk hebt. Maar het alternatief, hoe ziet dat er voor jou uit en zie je daar niet tegenop?Irene schreef:Janiek schreef:
Ik ben er niet aan gehecht (maar het ding wel aan mij), het hele proces en hoe het je leven op zijn kop kan zetten, daar zie ik wel tegenop.Gewoon weg ermee, wat jij, Irene ?
Irene
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik probeer vooral mijn vaderschap in banen te leiden zonder al te geforceerd mannelijk te willen zijn.
Als ik mijn vrouwelijkheid kan beteugelen zonder dat dat mijn leven op zijn kop zet denk ik dat ik het beter doe dan dat ik mezelf centraal zet en daardoor in een stroomversnelling kom.
Irene
Als ik mijn vrouwelijkheid kan beteugelen zonder dat dat mijn leven op zijn kop zet denk ik dat ik het beter doe dan dat ik mezelf centraal zet en daardoor in een stroomversnelling kom.
Irene
Kleine stapjes