Dag lieve meiden,
Ik lees op dit forum veel over het shoppen.
Graag zou ik met andere meiden in contact willen komen die het leuk zouden vinden om samen te gaan shoppen.
Lekker ergens koffie drinken en lekker kletsen.
Lijkt je dit ook leuk?
Laat het dan weten.
Ik woon in zuid-limburg maar ik kan mij makkelijk verplaatsen naar eindhoven, den bosch, tilburg enz.
Ik hoor jullie wel.
Liefs,
Susanne
Winkelmeiden gezocht
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
winkelen
ja dat lijkt me wel wat ik kom zelf uit noord barbant in de buurt van den bosch het lijkt me wel leuk om af te spreken.
als jij dat ook wel ziet zitten? mail me dan maar prive.
als jij dat ook wel ziet zitten? mail me dan maar prive.
Ik ben wie ik ben.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
Niemand interesse? Zo vaak lees ik dat 'men' al dan niet en femme er op uit gaat om te shoppen. Ik woon in het midden des lands, en ik ben vrij mobiel.
Het lijkt me leuk om dat eens met iemand (m/v) van rond mijn leeftijd (ik ben 38) samen te doen, al dan niet en femme.
Groetjes, en hopelijk tot snel. Een priveberichtje mag ook natuurlijk.
Het lijkt me leuk om dat eens met iemand (m/v) van rond mijn leeftijd (ik ben 38) samen te doen, al dan niet en femme.
Groetjes, en hopelijk tot snel. Een priveberichtje mag ook natuurlijk.
Hallo Dames,
wel de eerste zaterdag van de maand zitten wij vaak in Eindhoven en gaan daar ook en femme shoppen. Als er meer dames zijn die dan ook mee willen shoppen dan stuur maar een PBtje. Zoveel te meer dames zoveel te meer pret met zijn alleen.
Groetjes Bea.
wel de eerste zaterdag van de maand zitten wij vaak in Eindhoven en gaan daar ook en femme shoppen. Als er meer dames zijn die dan ook mee willen shoppen dan stuur maar een PBtje. Zoveel te meer dames zoveel te meer pret met zijn alleen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven