vrouwen zijn geen barbies

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

elsie schreef:hey melina, ik bedoel niet dat er *0* op het paspoort moeten komen, of *T* of derde sekse LOL. het enige wat ik bedoel is dat je bij wet best transgenders kunt registreren en die kleine groep een keuze laten maken M of V. En dat je die groep niet discrimineerd als man. That's all.
ik ben echt wel voorstander van een *P* of een *T* als 3de mogelijkheid.
maar hoe zal je die verkrijgen na diagnose van het VU of zou je dat zelf mogen aangeven.
dat is dan de grote vraag.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Irene schreef:Door al die verschillende definities van transgender, valt of iedereen erin of niemand. Het verbaasd me steeds weer als iemand zich bewust transgender noemt.

Irene
Daar zou je je misschien minder over verbazen wanneer je mij in RL tegen zou komen :wink:
bewuste keuze....nog steeds naar al die jaren.
maar goed ben me er wel van bewust dat dit ooit kan veranderen natuurlijk.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

lightningbolt schreef:
elsie schreef:Dus of er nou helemaal geen kans op liefde bestaat, ik blijf er over dromen ! :) en erin geloven! :)

x
Maar hebben wij nou ook niet veel te hoge verwachtingen van een relatie? En stellen wij het ons niet allemaal veel te romantisch voor? Juist omdat het voor ons zo moeilijk bereikbaar is.
het lijkt me eerder onbereikbaar...of je moet van blunderen houden.... :-?
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Lala Ferrari schreef:
melina_r schreef:Frederique schreef :

Volgens mij past een vagina toch perfekt bij een indentiteit : vrouw
(

Vertel dat eens aan een v/m? ;-)

Mila.
dan ga je van mij toch een rare blik krijgen..
alwel ik wel een uitzondering ben en niet perse een phallo wens
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

achja waarom zou je geen vriendje of vriendinnetje kunnen krijgen?

xxx
els
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

ja dat weet ik..
alleen...
laat maar ik word er gewoon bedroefd van.
een leuke bi partner die niet afknapt op transerigheid is volgens mij zeldzaam...

XXX
An
troeteltrans
Banned Lid

het is allemaal ingewikkeld en soms ook wel heel moeilijk van jezelf te houden in onze situatie...maar hoe je van binnen bent that is what counts en dat is waar de mooiste en langdurigste relatie's met mensen op gebaseerd zijn
maar mss is het allemaal wel weer te dromerig

ik herken jouw gedachten ook hoor
x
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

An78 schreef:een leuke bi partner die niet afknapt op transerigheid is volgens mij zeldzaam...
Ik denk dat dat op zich wel meevalt An, ik denk dat als het afknapt het eerder komt door hun angst om hun eigen gevoelens te erkennen.
Voor het resultaat maakt het waarschijnlijk weinig verschil, maar het maakt al het verschil voor het gevoel waar je mee achter blijft.

Ik heb inmiddels genoeg, of beter gezegd helaas te veel, verhalen gelezen over welke problemen T*s tegenkomen als het op partners aankomt en ik begrijp heel goed dat je dat heel voorzichtig maakt.
Maar dat betekent helaas ook dat T*s moeilijk(er) benaderbaar zijn en dat schrikt de meeste oprechte mensen af.
En dat geld over het algemeen niet voor lui die minder leuke bedoelingen hebben, aangezien die toch geen gevoel hebben voor de grenzen van andere mensen.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Sam schreef:Maar dat betekent helaas ook dat T*s moeilijk(er) benaderbaar zijn en dat schrikt de meeste oprechte mensen af.
Valt in mijn geval wel mee hoor... Ben alleen erg kieskeurig... :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Chantal C. schreef:
Sam schreef:Maar dat betekent helaas ook dat T*s moeilijk(er) benaderbaar zijn en dat schrikt de meeste oprechte mensen af.
Valt in mijn geval wel mee hoor... Ben alleen erg kieskeurig... :D
mischien is dat het ook wel ja :wink:
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Sam schreef:Ik denk dat dat op zich wel meevalt An, ik denk dat als het afknapt het eerder komt door hun angst om hun eigen gevoelens te erkennen.
Voor het resultaat maakt het waarschijnlijk weinig verschil, maar het maakt al het verschil voor het gevoel waar je mee achter blijft.
Dat verschil zie ik helemaal niet, leg eens uit? Lijkt me juist heel pijnlijk.

Sticky.
Stephan
ff weer wat posten

Bericht door Stephan »

Hoi Sticky,
Sticky schreef:Dat verschil zie ik helemaal niet, leg eens uit? Lijkt me juist heel pijnlijk.
In een poging om je vraag te beantwoorden moet ik erkennen dat mijn redenering nogal kort door de bocht was en onvoldoende doordacht.
Ik vermooedde dat het verschil zou maken of de persoon die vertrekt dat doet omdat hij (of zij) vertrekt, dat doet omdat hij/zij niet openlijk voor zijn/haar gevoelens kan uitkomen.
Maar wel met respect voor de ander een eind maakt aan de relatie, het feit blijft dan toch dat de achterblijvende partij met, zoals An zei, haar transerigheid geconfronteerd wordt.

Mijn excuses en bedankt voor de eye-opener.

Groetjes.
troeteltrans
Banned Lid

ja ik denk zowiezo dat het mislukken van een relatie vanwege transigheid direct of indirect, het moeilijkste is...
xxx
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Cool Sam, je snapt het.

Wat daarentegen nog wel een beetje fijn kan zijn...
Er was laatst zo'n leuke man, echt een schatje.
Maar zoveel redenen om er niet aan te beginnen, het feit dat hij getrouwd was, met kinderen, voorop.
Gelukkig denkt hij er net zo over, dat maakt hem alleen maar een leukere man.
Maar op een subtiel niveau hebben we elkaar best laten weten dat we elkaar leuk vinden.
En met transerigheid heeft het voor mijn gevoel nou eens niks te maken.
In zo'n situatie maakt het wel verschil om te weten dat het niks wordt omdat het niet kan en voel ik me gevleid.

Sticky
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Sam schreef:zoals An zei, haar transerigheid geconfronteerd wordt.
In dit geval is het voor de verandering zijn transerigheid, wou ik nog zeggen.

Sticky
Plaats reactie