Mooie nagels of handen?
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Mooie nagels of handen?
Kijk gerust eens rond op mijn website en bij vragen kun je die natuurlijk altijd stellen. Ook voor vragen kun je me natuurlijk lastig vallen
Petra
Petra
Nieuwsgierig naar "kunstnagels" voor een lange periode of 1 tot 3 weken? Kijk dan eens op:
www.artistik.web-log.nl
www.artistik.web-log.nl
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Maar dat is ieders eigen recht om het wel of niet mooi te vinden natuurlijk Ik bied het alleen aan voor de mensen die het wel mooi vinden en er interesse in hebben.
Het kan iedere vorm hebben kleur en elke lengte dat is natuurlijk aangepast aan de wens van de klant. Het kan van super natuurlijk en verzorgd naar extreem lang en gekleurd.
Het kan iedere vorm hebben kleur en elke lengte dat is natuurlijk aangepast aan de wens van de klant. Het kan van super natuurlijk en verzorgd naar extreem lang en gekleurd.
Nieuwsgierig naar "kunstnagels" voor een lange periode of 1 tot 3 weken? Kijk dan eens op:
www.artistik.web-log.nl
www.artistik.web-log.nl
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
@ Mico
@ Elsa
Bedankt heb het gelijk veranderd, voel me nu zo ontzettend dom. Snapte al niet wat er met Nieuwschierig bedoeld werd, heb lang gekeken en dacht "er staat toch exact het zelfde"
Maar het langzame kwartje is gevallen.
Dikke kus dames
Petra (degene die altijd over taal fouten loopt te mekkeren )
@ Elsa
Bedankt heb het gelijk veranderd, voel me nu zo ontzettend dom. Snapte al niet wat er met Nieuwschierig bedoeld werd, heb lang gekeken en dacht "er staat toch exact het zelfde"
Maar het langzame kwartje is gevallen.
Dikke kus dames
Petra (degene die altijd over taal fouten loopt te mekkeren )
www.artistik.web-log.nl
www.artistik.web-log.nl
- lightningbolt
- ForumFan
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Inclusief slap nichterig handje zeker zoals op je foto's.patricia28 schreef:Vicky_ schreef:Vind een gel of acryl nagel sowiezo het mooiste. vooral als je een ring draagt ofzo...ziet toch mooier uit dan met eigen nagels
+1 helemaal mee eens
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- lightningbolt
- ForumFan
Kijk jij nou eerst maar eens naar jezelf en wat er aan jou allemaal niet deugt. Jij bent zelf ook geen perfecte trans.Morbide schreef:Inclusief slap nichterig handje zeker zoals op je foto's.patricia28 schreef:Vicky_ schreef:Vind een gel of acryl nagel sowiezo het mooiste. vooral als je een ring draagt ofzo...ziet toch mooier uit dan met eigen nagels
+1 helemaal mee eens