vrouwen zijn geen barbies

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Nee hoor, ik bedoel dat slurfje van dat olifantje niet.........het aanhangsel ziet er mega schattig uit, en heeft daarbij ook nog een deurtje 'aan de verkeerde kant' (tussen trekhaak en bus dus).
Om op te vreten gewoon!

Wel erg voor jullie dat zhij gestolen is......in Nederland? Dat aanhangsel lijkt me zo herkenbaar namelijk.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:Wel erg voor jullie dat zhij gestolen is......in Nederland? Dat aanhangsel lijkt me zo herkenbaar namelijk.
Geen flauw idee. Maar wel in Nederland. Misschien geëxporteerd of door de politie in beslag genomen, omdat het te lang op dezelfde plek stond etc.

Ben er nooit achter gekomen. Het had iets heel gezelligs, dat ding.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

waar ik wel benieuwd naar ben Melina is hoe jij jezelf *als man* dan masturbeerde, als dat zo een verschil is met hoe je het nu al of niet doet ben ik wel benieuwd eigenlijk...
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef:waar ik wel benieuwd naar ben Melina is hoe jij jezelf *als man* dan masturbeerde, als dat zo een verschil is met hoe je het nu al of niet doet ben ik wel benieuwd eigenlijk...
Eerlijk gezegd hoop ik dat Melina zo voorzichtig is hier niet op te antwoorden. Ik vond de 'feedback' af en toe echt over de schreef gaan. En bovendien is dit forum zo openbaar als het Vondelpark.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:
elsie schreef:waar ik wel benieuwd naar ben Melina is hoe jij jezelf *als man* dan masturbeerde, als dat zo een verschil is met hoe je het nu al of niet doet ben ik wel benieuwd eigenlijk...
Eerlijk gezegd hoop ik dat Melina zo voorzichtig is hier niet op te antwoorden. Ik vond de 'feedback' af en toe echt over de schreef gaan. En bovendien is dit forum zo openbaar als het Vondelpark.
Voor voorzichtig zou je ook verstandig kunnen schrijven. Wat maakt het hier uit wat je in een vorig leven gedaan hebt. Bestaat er ook nog zoiets als privacy, of schaffen we dat per onmiddellijk af, en vermaken we ons met de "Vondelpark-biecht"? :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Janiek schreef :

Inderdaad ....en vooral dat zowat alles hier uit de contekst getrokken wordt.
Die feedback was geschreven naar iemand toe ....uiteraard komen de totaal niet relevante reacties op dit bericht en dan voornamelijk van de 3 musketiers op dit forum.....
Het ging niet zodanig over mezelf in dat bericht.
Het was een bewust signaal, en dan naar iemand die zichzelf zeker geen travestiet zal noemen.
Maar kom, zoals wel vaker zit er veel 'ruis' tussen de berichten.

Het klopt ook wel dat ik hier minder moet schrijven.
De kans dat mensen het lezen is niet zo heel groot, maar toch ....
in elk geval is de tijd toch gekomen om dit boek te sluiten.
Ik heb sinds gisteren mijn ID kaart met de juiste letter : V ....en dus is mijn verhaal nu wel geschreven.
Het is tijd om helemaal op te schuiven van het gendermilieu naar het wielermilieu ...al besef ik ergens wel dat het je nooit zal loslaten.
Het heeft een iets te grote impact gehad op je leven om het helemaal te 'vergeten'.

Het is toch een speciaal wereldje , het zou me echt verbazen als veel buitenstaanders hier zouden meelezen.

Er komen hier enkele opmerkelijke stellingen naar voren :

1) Ik ben absoluut niet passable ik zie er eigenlijk niet uit als vrouw, ik weet dat eigenlijk wel ....maar dat is niet zo erg want ik schrijf gewoon dat al die andere transen toch ook nooit passable zullen zijn en daardoor voel ik me dan weer beter.
In zo een situatie zou ik dan voor een FFS opteren, maar ieder gaat op zijn manier om met zijn frustraties uiteraard.

2) Ik ben niet passable als vrouw en ik zal dat ook nooit kunnen worden wegens fysieke beperkingen, laten we ons dan TG noemen en voor een V op onze ID-kaart strijden.
Het feit dat werkelijk niemand in de maatschappij ons ooit als vrouw zal bekijken is totaal niet relevant want we leven immers in ons eigen wereldje. Sociale interactie is uiteindelijk niet belangrijk, het gaat immers over ons eigen gevoel.

3) Nog een leuke om aan de gewone man/vrouw uit te leggen.
Een Post-op vadertrans (soms volledig sociaal geïntegreerd als vrouw) kan nooit een vrouw zijn, uiteraard kan een 'passable vrouwelijke homoseksueel' met penis nog aanwezig zonder enig probleem als vrouw gezien worden.
Hoe je dan bij het vrijen je vrouw gaat voelen in zo een configuratie is mij een raadsel .....maar ik zal wel niet meer mee zijn met mijn tijd zeker.

4) De jeugd van tegenwoordig : realistisch genoeg blijkbaar om zichzelf man te noemen pre-op (ondanks een relatief passable uiterlijk als vrouw) denkt dan weer dat een trans die start met de transitie na haar 25ste het echt wel kan vergeten.......wat dan eigenlijk wil zeggen dat een FFS van geen enkel nut is na je 25ste .
Uiteindelijk is het immers de bedoeling met SRS,FFS,ontharing en vrouwelijke hormonen de mannelijke invloeden op het uiterlijk terug te draaien. Wat uiteraard perfekt mogelijk is mits enig geluk weliswaar.

Zo veel plezier verder ....ik ga mezelf hier een ban opleggen.
Het is nu aan mij om voor onbeperkte tijd te verdwijnen van dit forum.
Gewoon genieten van mijn leven als vrouw in de maatschappij, van mijn nieuwe vriendje en van het wielrennen uiteraard.
Succes met jullie 'lange' weg en met de soms moeilijke zoektocht.

Groeten,

Melina
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

melina_r schreef:Janiek schreef :

2uiteraard kan een 'passable vrouwelijke homoseksueel' met penis nog aanwezig zonder enig probleem als vrouw gezien worden.
Melina

Tuurlijk, die lopen altijd zonder meer geheel naakt rond ja, óók naar hun werk hoor! :lol:

Heel veel sterkte in je verdere leven,

groetjes,

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
troeteltrans
Banned Lid

je vergeet punt 5)

Transen die op een zeer mannelijke manier naar zichzelf en andere vrouwen kijken en medetransen kijken, op een heel mannelijke manier hun leven vorm geven, fulltime job die doorgaans door mannen beoefend wordt, competitiesport aangaan met vrouwen, daarmee te kennen gevend dat ze zich blijkbaar nooit hebben ingeleefd of in hebben kunnen leven in biologische vrouwen, en daarmee als vrouw toch op een mannelijke wijze (want dat zijn we zo gewend) een plek veroveren in de maatschappij, en daarbij alles wat een pik heeft beschouwend alszijnde het andere geslacht, ja hoor ;)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef: Gewoon genieten van mijn leven als vrouw in de maatschappij, van mijn nieuwe vriendje en van het wielrennen uiteraard.
Goed plan! En dat meen ik :D .
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

ELISE schreef :

je vergeet punt 5)

Transen die op een zeer mannelijke manier naar zichzelf en andere vrouwen kijken en medetransen kijken, op een heel mannelijke manier hun leven vorm geven, fulltime job die doorgaans door mannen beoefend wordt, competitiesport aangaan met vrouwen, daarmee te kennen gevend dat ze zich blijkbaar nooit hebben ingeleefd of in hebben kunnen leven in biologische vrouwen, en daarmee als vrouw toch op een mannelijke wijze (want dat zijn we zo gewend) een plek veroveren in de maatschappij, en daarbij alles wat een pik heeft beschouwend alszijnde het andere geslacht, ja hoor

Wel bedankt, dat is een mooie en juiste analyse om af te sluiten.
Het enige verschil met jullie is dat ik geen moeite heb om dat in te zien en te aanvaarden.

Voor ik aan mijn transitie begon heb ik dat ook gezegd : wat goed was aan mijn vorig leven dat ga ik zeker proberen te behouden.
Ik zou niet weten waarom ik nu zou moeten opgeven waar ik 35 jaar voor moeten vechten heb.
En het is ook niet nodig dat een vrouw een minderwaardige positie moet innemen ten opzichte van een man.
Waarom zouden ze trouwens !

Ik ga niet enkel in competitie met vrouwen , maar ook met mannen ....want ik laat me ook als vrouw niet doen van mannen.

Wat niet in orde was, mijn seksleven en de manier waarop ik me uiterlijk kon presenteren binnen de maatschappij ....dat werd ondertussen met succes opgelost.
Ook sociaal voel ik me goed bij een groep vrouwen blijkt ....

Of moet ik mijn verworven positie in de maatschappij, diploma en werk opgeven omdat ik nu een vrouw ben misschien ?
Van discriminatie gesproken zeg .....

Het gaat je verder goed, Elise of Mina of wie het dan ook mag zijn.

Groeten,

Melina
troeteltrans
Banned Lid

ik weet niet wie je bedoelt met jullie? En ik weet ook niet zo goed wat je bedoeld met dat ik moeite heb iets te aanvaarden? Je moet mijn mening niet verwarren met mijn persoonlijke situatie. Het is de manier waarop ik in het leven sta en tegen de dingen aankijk, en dat heeft echt niet altijd betrekking op mezelf. Dat zou ook niet eerlijk zijn tov anderen lijkt me.

Ik heb helemaal geen moeite te aanvaarden dat ik geen biologische vrouw ben.

Ik ondervindt tot nu toe geen hinder van die M op mn ID kaart als ik hem moet laten zien, dat maakt mij niet veel uit hoor

Ik vind het wel onjuist dat ik gediscrimineerd wordt tov van vrouwen, dat speelt wel in mn persoonlijke situatie maar ik heb geen zin daar verder op in te gaan. Het is in elk geval niet iets als vrouwensport oid, of dat ik ergens wil zijn waar vrouwen ook komen... Nee het is iets geheel individueels, dus wat dat betreft begrijp je mij ook steeds toch verkeerd denk ik.

Ik ken Mila, en hoewel Mila er helemaal niet mee zit, vind ik haar overtuigend als vrouw overkomen dat het nogal bizar is dat zij voor de wet als M behandelt wordt. Je kunt Mila ook absoluut niet als travestiet omschrijven. Niet iedereen heeft een travestie achtergrond... er zijn mensen die van nature vrouwelijk geboren worden, er vrouwelijke gewoonten op nahouden, en die zich niet storten in een mannencarriere en sport, ieder heeft een eigen achtergrond...

Ik heb totaal geen moeite met de zogenaamde exheterovadertransen oftewel TSdaddies, :) we grappen er wel eens over, maar voor mij zijn dat evengoed transvrouwen als degene zonder kinderen. Voor mij zijn transen met of zonder piemel ook evengoed vrouwen. Ik vind dat je een persoon hoort te behandelen zoals hij of zij zich voelt.

Ik vind dat jij er een toch wel bekrompen visie op nahoudt..ik kan me wel inleven in jouw situatie, zeker nu je fysiek vrouw bent, kan ik het me echt helemaal voorstellen hoor dat je degene die dat (nog) niet zijn als *mannen* gaat zien, hoewel je daar wellicht eerst nog anders over dacht, daar waar jij nu bent, is een plaatst waarvan je niet meer terugkunt en je voelt je daar zozeer jezelf dat je ervan overtuigd bent dat alleen echte transvrouwen daar komen, degenen die het niet halen, zijn geen echte transen is jouw mening. Ik vind het een begrijpelijke manier van denken vanuit jouw situatie, maar daarom hebben we ook verschillende hokjes...
transseksuelen en transgenders..
en ik vind het goed om BEIDEN in hun waarde te laten...
Ik vind het eerlijk gezegd nogal kinderachtig transgenders als travestiet te omschrijven zoals je doet, of zelfs als mannen...

De ruimdenkendheid van de ECHTE biologische vrouwen uit je wielrenploeg deel jij blijkbaar niet. Zij zijn veel accepterender dan jij tov vrouwelijkheid blijkbaar. Jij echter lijkt vrouwelijkheid niet te (h)erkennen maar te herleiden tot slecht piemels en vagina's dat lijk mij een zorgelijke situatie...

maar je mag van mij denken wat je wil... maar je kunt dat beter op een forum gaan schrijven waar alleen transseksuelen komen als het begrijpen van andere levensvormen je verstandelijke vermogens te boven gaat, en wanneer je *vrouwelijke* intuitie je in de steek laat, want op deze manier, heb ik het gevoel, dat je enkele mensen hier niet in hun waarde laat.
groeten
Els
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef:
melina_r schreef: Gewoon genieten van mijn leven als vrouw in de maatschappij, van mijn nieuwe vriendje en van het wielrennen uiteraard.
+1 Veel succes Melina. Veel plezier ook.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:
Ook namens mij veel succes, Melina, en geniet lekker van je leven!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Waarom zet jij je eigenlijk zo af tegen TG's Melina? Wat is dat toch? Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ben jij bezig je eigen post op id te legitimeren door je af te zetten tegen TG's. Mijns inziens ben jij daarin een beetje te ver doorgeschoten.

Ben je bang dat je eigen positie wankel wordt of zo?
Plaats reactie