Morbide schreef:Maruscha schreef:
Sorry hoor, maar nu ben je wel heel erg de definities aan je eigen wereldbeeld aan het aanpassen. 'Normaler dan' is in dit geval nog steeds niet normaal. En als je dat niet gelooft moet je maar eens met mijn oma gaan praten die net zoveel moeite met haar eigen lesbische dochter heeft als met mij.
Je kunt ook met mijn oma gaan praten. Die verbetert mijn vader als ie mij weer eens zit te hij-en.
Wat ik dus bedoel is dat het voor een hoop mensen niet normaal is dat mannen op mannen vallen en vrouwen op vrouwen, en dat die mensen daar net zoveel problemen mee hebben als met t*'s, of mannen die op t*'s vallen. Dat het ene vaker geaccepteerd wordt dan het andere maakt het niet normaal.
nor·maal2 (bijvoeglijk naamwoord; normaler, normaalst)
1 overeenkomstig de regel, gewoon
2 als norm dienend
Normaal is bij ons nog steeds mannen die als mannen geboren zijn en er als mannen uitzien die op vrouwen vallen die als vrouwen geboren zijn en er als vrouwen uitzien.
Het is mij dan te makkelijk om iedereen die niet aan deze definitie voldoet als 'gender outlaw' te bestempelen. Dus geen homo's en bi's nee, maar ook Stephan niet, hoe bewonderswaardig zijn uit de kast komen ook is.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.