schaamte
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Hoezo? Hopelijk draag ik niet bij aan dat idee...Maruscha schreef:Maar het idee van de dag op dit forum schijnt vooral te zijn dat iedereen overal bijhoort, dus wat dat betreft klopt het weer.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik denk dat je hier even iets mist: vanuit de twee genoemde uitspraken blijkt dat je als mens bent wie je bent, en dat als puntje bij paaltje komt al het andere volstrekte bijzaken zijn.
Als mens creeer je je eigen werkelijkheid in de illusie die het leven is. Ik beleef veel plezier aan de mijne, en ik mag hopen dat dit voor andere mensen ook zo is!
Ik hoor overigens nergens bij; die behoefte leeft niet zo sterk bij mijn persoontje...
Groetjes en liefs,
Babette.
Als mens creeer je je eigen werkelijkheid in de illusie die het leven is. Ik beleef veel plezier aan de mijne, en ik mag hopen dat dit voor andere mensen ook zo is!
Ik hoor overigens nergens bij; die behoefte leeft niet zo sterk bij mijn persoontje...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ja, dat kan een blinde er nog uithalen maar nogmaals: het is mij veel te voor de hand liggend. Zeg dan niets.Babette schreef:ik denk dat je hier even iets mist: vanuit de twee genoemde uitspraken blijkt dat je als mens bent wie je bent, en dat als puntje bij paaltje komt al het andere volstrekte bijzaken zijn.
Dat je er plezier uithaalt wil ik best wel geloven, maar uitspraken als 'de illusie die het leven is' doen mij iets te veel denken aan de Oprah boekclub.Babette schreef:Als mens creeer je je eigen werkelijkheid in de illusie die het leven is. Ik beleef veel plezier aan de mijne, en ik mag hopen dat dit voor andere mensen ook zo is!
Helaas, jij hoort bij de groep mensen die mensen 'mensjes' noemt. Om nergens bij te horen zul je toch zelf een keer iets moeten verzinnen. Je beweert dat je je onderscheidt op andere vlakken, maar ik heb je in al die jaren nog nooit op een originele uitspraak kunnen betrappen.Babette schreef:Ik hoor overigens nergens bij; die behoefte leeft niet zo sterk bij mijn persoontje...
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
jammer dat er weer met waarde oordelen gesmeten wordt! De reden dat ik mensjes mensjes noem, is dat ik mezelf en andere mensjes niet al te serieus wil nemen. Ik ken overigens geen andere mensjes die dit doen...
Tot slot: voor iemand die mij niet persoonlijk kent, vind ik je uitspraken over waar en hoe ik mij onderscheid in mijn leven behoorlijk pretentieus en zeker niet gespeend op enige kennis van zaken...
Groetjes en liefs,
Babette.
Tot slot: voor iemand die mij niet persoonlijk kent, vind ik je uitspraken over waar en hoe ik mij onderscheid in mijn leven behoorlijk pretentieus en zeker niet gespeend op enige kennis van zaken...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Nou, dan zijn er in ieder geval al twee die jou niet serieus nemen.Babette schreef:jammer dat er weer met waarde oordelen gesmeten wordt! De reden dat ik mensjes mensjes noem, is dat ik mezelf en andere mensjes niet al te serieus wil nemen.
Alleen hier op dit forum al:Babette schreef:Ik ken overigens geen andere mensjes die dit doen...
Saskia-pinocchio schreef:Hai Mensjes van deze wereld
Niks pretentieus, ik doe mijn oordeel gebaseerd op hoe jij hier op mij overkomt. Jij beweert zelf het volgende:Babette schreef:Tot slot: voor iemand die mij niet persoonlijk kent, vind ik je uitspraken over waar en hoe ik mij onderscheid in mijn leven behoorlijk pretentieus en zeker niet gespeend op enige kennis van zaken...
Dan ben ik dus benieuwd hoe. Want mensen die over zichzelf zeggen dat ze speciaal o.i.d. zijn, tsja, die neem ik vaak met een korreltje zout, zeker als ze voor de rest alleen maar dood-doeners de wereld ingooien.Babette schreef:Bovendien uit ik mijn originaliteit op andere gebieden...
Of je moet het natuurlijk over je 'bijzondere omstandigheden' hebben, in dat geval geef ik je gelijk. Maar op dit forum is dat niet voldoende om je te onderscheiden lijkt me .. kan zijn dat dat ook je streven niet is, maar nogmaals: ik beoordeel je op wat je hier bijdraagt, en dat is niet bijster veel.
Overigens ben ik ook niet zo 'pretentieus' om te denken dat mijn schrijfsels hier enige waarden hebben, maar ik ben me er in ieder geval van bewust.
En toen gebruikte ik de verkeerde knop. Wat ik wilde zeggen is:
Overigens ben ik ook niet zo 'pretentieus' om te denken dat mijn schrijfsels hier enige waarde hebben, of dat ik verder iets bijdraag aan een betere wereld, maar ik ben me er in ieder geval van bewust.
Overigens ben ik ook niet zo 'pretentieus' om te denken dat mijn schrijfsels hier enige waarde hebben, of dat ik verder iets bijdraag aan een betere wereld, maar ik ben me er in ieder geval van bewust.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoe heerlijk fatalistisch...
't Lijkt wel Job..
Groetjes,
Frederique
't Lijkt wel Job..
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-