Ik wist niet dat het zich op zoveel plekken heeft afgespeeldVicky_ schreef:In het Bruin Cafe in Oosterwolde FRL zullen ze transseksuelen in elk geval niet snel vergeten
Vanaf nu..
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
- mireille
- Eredivisie
haalt vingers uit d'r oren
Het aantal spijtoptanten zou drastisch toenemen als het forum lezen verplicht onderdeel zou wezen van het traject....
+1
Het aantal spijtoptanten zou drastisch toenemen als het forum lezen verplicht onderdeel zou wezen van het traject....
+1
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- lightningbolt
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
Ik heb al eens gezegd: plaatsvervangende schaamte is een emotie die ik niet echt ken, maar als ik eraan zou beginnen, dan kwamen jij en Mila er eerder voor in aanmerking. Iemand moedwillig publiekelijk bekladden, roddel en achterklap voor waar aannemen en verder de wereld in helpen, niet de moed hebben om toe te geven dat je je eens van een minder mooie kant hebt laten zien: allemaal veel erger dan in een dronken bui uit je dak gaan. En dat heb ik niet gezien, dus ik weet niet of het gebeurd is, maar jullie vuilspuiterij heb ik wel gezien.patricia28 schreef:Waarom?Janiek2 schreef:Tijd voor een slotje op deze draad?
Zeggen dat je je schaamt voor sommige transen en dan zelf dit soort schaamteloze dingen hebben uitgespookt in het verleden (en misschien nog wel, wie weet). Das wel erg krom he of vindt je van niet?
Om je voor te schamen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Bewijzen graag, Mila. Waar heb ik aan wie mijn borsten laten zien? Als je dan toch bezig bent, vertel eens hoe gemeen ik tegen arme Patricia doe? Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?Lala Ferrari schreef: het is nog niet eens verzonnen ook.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- lightningbolt
- ForumFan
Heb je dit wel gelezen Morbide? Of wil je het niet lezen
quote uit de subrubriek "De Site"
quote uit de subrubriek "De Site"
m.a.w. jij bent zelf geen haar beterjohnn schreef:Dit alles staat dus compleet los van het feit wat je in je laatste regel (boven je foto) aanhaalt........dat is appels met peren vergelijken......of beter gezegd, ondanks bovenstaande gaan wij niet akkoord met het uitschelden van mensen, dus ook in dit geval niet.
Overigens doe jij dit zelf ook........dus wie zouden we moeten 'aanpakken' ............of krijgen we het spelletje (wat ook al genoemd is) "maar zij begon....."
- lightningbolt
- ForumFan
Die topic waar dat in voor kwam die stond als ik me niet vergis op de 1e bladzijde in het subforum transseksualiteit. En aangezien ik hier een paar maand niet heb kunnen lezen, blader ik dat door. Ja en dan kom ik ziekelijke quotes van jou tegen ja. En ja, ik heb het recht om te reageren op die ziekelijk quotes van jou.Morbide schreef:Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Heb je nou naast Mila Johnn ook al nodig? Jammer Patricia. Ik ben van plan om nog een tijdje met je te spelen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Waarschuwing 2 lijkt me dit. Quoten uit een besloten forum.patricia28 schreef:Die topic waar dat in voor kwam die stond als ik me niet vergis op de 1e bladzijde in het subforum transseksualiteit. En aangezien ik hier een paar maand niet heb kunnen lezen, blader ik dat door. Ja en dan kom ik ziekelijke quotes van jou tegen ja. En ja, ik heb het recht om te reageren op die ziekelijk quotes van jou.Morbide schreef:Iemand met zo'n ziekelijke voorkeur om quotes van mij op te graven verdient toch speciale aandacht, vind je niet?
- lightningbolt
- ForumFan
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het komt er nu kortgezegd op neer dat ik dusdanig belangrijk voor je ben dat je gaat graven wanneer je mij een tijdje niet hebt kunnen lezen? Vleierd.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Er is gevraagd om een slotje op deze draad.
Bij deze dan ook door mij geplaatst.
Enerzijds omdat Stephan aangegeven heeft alles wat hij met het openen van deze draad kwijt wilde, kwijt heeft gekund
Anderzijds omdat IK vind dat dit weer helemaal nergens over gaat, maar wederom een aanleiding gezocht wordt om elkaar weer eens lekker af te z***en.
Ik werd hier al gequote......en het lijkt me dat men hier eens wat aandacht aan zou mogen besteden..
Het 'politieagentje' spelen is ook al behandeld en het lijkt me duidelijk hoe wij (in ieder geval ik) hier over denk(en).
Om even een (aangepast) citaat te gebruiken: "zijn jullie nou niet wijzer, of ben ik (en (gelukkig) nog een aantal anderen) nou zo slim?"
Bij deze dan ook door mij geplaatst.
Enerzijds omdat Stephan aangegeven heeft alles wat hij met het openen van deze draad kwijt wilde, kwijt heeft gekund
Anderzijds omdat IK vind dat dit weer helemaal nergens over gaat, maar wederom een aanleiding gezocht wordt om elkaar weer eens lekker af te z***en.
Ik werd hier al gequote......en het lijkt me dat men hier eens wat aandacht aan zou mogen besteden..
Het 'politieagentje' spelen is ook al behandeld en het lijkt me duidelijk hoe wij (in ieder geval ik) hier over denk(en).
Om even een (aangepast) citaat te gebruiken: "zijn jullie nou niet wijzer, of ben ik (en (gelukkig) nog een aantal anderen) nou zo slim?"
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens