herken een goed topic aan een slotje

Algemeen

Moderator: Moderators

troeteltrans
Banned Lid

herken een goed topic aan een slotje

Bericht door troeteltrans »

haar ontblote borsten aan de aanwezigen liet zien.
En de keer daarop alweer....post op decorum verlies? 'Gewone' ordinaire dronkenschap?
Hij vond het nogal tragisch en shocking......en ja, dan schaam ik me eigenlijk ook wel voor transen ja.
Hoewel bovenstaand natuurlijk uitzonderlijk gedrag is voor een TS.

Mila.
_____
ik kan me een dergelijk gedrag eigenlijk wel voorstellen hoor, ookal is het niet gebeurd, dat als je een avond stappen bent even het gezeik zat bent van alles en iedereen... omdat de halve wereld te bekrompen en verstandelijk beperkt is een transseksuele vrouw als een echte vrouw te zien behandelen en erkennen, ipv opgezadeld zijn met TS lovers, liefhebbers van afwijkingen...rolomkeringen, lingeriefetishisten, dat van je verwacht wordt homo te zijn, en je gewoon het gezeik een keer flink zat bent...
Ik heb ook eens naakt gedanst en het is geweldig!

zo tijd voor een slotje ;)

hihihi
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

elsie schreef:
haar ontblote borsten aan de aanwezigen liet zien.
En de keer daarop alweer....post op decorum verlies? 'Gewone' ordinaire dronkenschap?
Hij vond het nogal tragisch en shocking......en ja, dan schaam ik me eigenlijk ook wel voor transen ja.
Hoewel bovenstaand natuurlijk uitzonderlijk gedrag is voor een TS.

Mila.
_____
ik kan me een dergelijk gedrag eigenlijk wel voorstellen hoor, ookal is het niet gebeurd, dat als je een avond stappen bent even het gezeik zat bent van alles en iedereen... omdat de halve wereld te bekrompen en verstandelijk beperkt is een transseksuele vrouw als een echte vrouw te zien behandelen en erkennen, ipv opgezadeld zijn met TS lovers, liefhebbers van afwijkingen...rolomkeringen, lingeriefetishisten, dat van je verwacht wordt homo te zijn, en je gewoon het gezeik een keer flink zat bent...
Ik heb ook eens naakt gedanst en het is geweldig!

zo tijd voor een slotje ;)

hihihi
Nou ik kan het gezeik nog zo zat zijn en nog zo bezopen zijn, dat soort dingen laat ik wel uit m'n hoofd :)

Het zou niet eens in me opkomen :lol:

Het is en blijft een genante vertoning :)

By the way, solliciteer jij ergens naar of zo :wink:
Volgens mij wil jij ook graag in dat beruchte lijstje staan :)
Janiek_
ForumDiva 2000

Re: herken een goed topic aan een slotje

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef:zo tijd voor een slotje ;)

hihihi
Volgens mij ben jij met je polsstok in een sloot gevallen en kom je er met een ouwe koe weer uitkruipen :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

en dat de koe ook maar lingerie dragend mag zijn :wink:
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

lightningbolt schreef: Het is en blijft een genante vertoning :)
Ja dat zelfbewustzijn kenn ik wel :) Maar tenzij je een ubertrans bent zoals Kimmy bijv...of melina :)... is een bezoek aan een zwembad soms al een genante vertoning...zelfs over straat gaan kan in de ogen van andere mensen een genante vertoning zijn. Ik kan me voorstellen dat je wel eens momenten hebt dat je denk, schijt aan iedereen, het interesseert me even niet meer hoe je over me denkt...

lol @ Janiek

hihi
een koe met lingerie vind ik superlief... zolang het maar geen stier is :)
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

elsie schreef:een koe met lingerie vind ik superlief... zolang het maar geen stier is :)
Koe of varken?

Afbeelding
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

elsie schreef:
Ja dat zelfbewustzijn kenn ik wel :) Maar tenzij je een ubertrans bent zoals Kimmy bijv...of melina :)... is een bezoek aan een zwembad soms al een genante vertoning...zelfs over straat gaan kan in de ogen van andere mensen een genante vertoning zijn. Ik kan me voorstellen dat je wel eens momenten hebt dat je denk, schijt aan iedereen, het interesseert me even niet meer hoe je over me denkt...
Meh, vorig jaar op Wacken was ik heel vies van het modderworstelen en dus moest ik wel douchen. Dus huppatee, handdoekje mee en in de rij. Na een halfuurtje wachten was het vrouwen linksaf en mannen de andere kant op. Eenmaal in de douche was het tot mijn schrik een groot hok met een aantal sproeiers, geen cabines, geen kleedhokjes, niks. Niemand die me raar aangekeken heeft. De enigen die aandacht trokken waren de moslima's in badpakken. Ergens vond ik het wel leuk om mijn lichaam te kunnen vergelijken met een dertigtal naakte bio's.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

elsie schreef:een koe met lingerie vind ik superlief... zolang het maar geen stier is :)
Voor mensen als jij er de site dutch pony ;)

Hoorde hier toevallig van de week een stukje over bij radio 538, gaat om stellen waar een van de personen de rol van een dier aanneemt. De geinterviewde behandelde zijn vriendin als paard (en inderdaad ja, ze kreeg een suikerklontje na afloop), maar er was ook een stel waarbij de vrouw een koe was. Al haastte hij zich wel om te zeggen dat dat zijn ding niet was (we mochten eens denken dat hij een afwijking had of zo).
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Is dat niet zoiets als "furries"? Mensen die seks hebben met dierenkostuums aan?
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Janiek2 schreef:Is dat niet zoiets als "furries"? Mensen die seks hebben met dierenkostuums aan?
Zo op het 1e gezicht niet, dit is meer mensen met tuigjes aan. Kan me op zich wel in het idee vinden, er zijn een aantal mensen die naar mijn mening af en toe wel gemuilkorft mogen worden ;)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:gemuilkorft
:o ?
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Janiek2 schreef:
muil·kor·ven (overgankelijk werkwoord; muilkorfde, heeft gemuilkorfd)
1 een muilkorf aandoen
2 het zwijgen opleggen

Overigens heb ik het niet persee over personen hier, er is nog een hele wereld met irritante mensen daar buiten ;)
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Morbide schreef :

Eenmaal in de douche was het tot mijn schrik een groot hok met een aantal sproeiers, geen cabines, geen kleedhokjes, niks. Niemand die me raar aangekeken heeft. De enigen die aandacht trokken waren de moslima's in badpakken. Ergens vond ik het wel leuk om mijn lichaam te kunnen vergelijken met een dertigtal naakte bio's.

Wel na een training met de wielerploeg is dat ook zo.
Eerst de dames de gemeenschappelijke douche in en daarna de mannen.
Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou aanpakken pre-op.
Ik had er zelf post-op nog een beetje schrik voor, maar het loopt als vanzelf.
De 'Euro' blijkt niet te vallen, ook niet na 5 of 6 trainingen samen.
Dus niet na de eerste, tweede of derde keer ....

Uiteraard is het wel wat moeilijk om te zwijgen.
En dus heb ik het vorige week toch aan één wielrenster uit de ploeg verteld.
Op de vraag : waarom ik geen kinderen heb ....enfin ik heb het heel moeilijk met liegen en dus heb ik haar ingelicht.

Het verhaal over het tonen van de borsten is me niet onbekend.
Mijn beste vriendin noemde het toen : puberaal gedrag bij mij.
Maar bon , ik had nog wel lingerie aan en was dus zeker niet volledig naakt.
Maar ja ik kan dat gewoon toegeven : ik heb dat ook in een bepaalde fase één keer gedaan.
Gewoon eventje T-shirt omhoog en me wat kinderachtig aanstellen.
Bwah , zo erg was dat nu ook niet.
Het hoorde waarschijnlijk bij het proces op weg naar volwassenheid als vrouw.
Geen idee eigenlijk wat me toen bezielde, het ging vanzelf ....de sfeer zat er in en opvallen doe ik sowieso graag, dus .......

Groeten,

Melina
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:
Janiek2 schreef:
heeft gemuilkorfd
:wink:

Een perfectïonïst (m/v) zet graag twee puntjes op de ï.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:Maar ja ik kan dat gewoon toegeven : ik heb dat ook in een bepaalde fase één keer gedaan.
Gewoon eventje T-shirt omhoog en me wat kinderachtig aanstellen.
Bwah , zo erg was dat nu ook niet.
Het hoorde waarschijnlijk bij het proces op weg naar volwassenheid als vrouw.
Geen idee eigenlijk wat me toen bezielde, het ging vanzelf ....de sfeer zat er in en opvallen doe ik sowieso graag, dus .......
Vorige week zag ik iets op tevee voorbij komen: een jonge vrouw zat te zonnen op de kade van een Amsterdamse gracht, er kwam een rondvaartboot voorbij en de vrouw trok lachend haar t-shirtje omhoog. Zo erg was dat blijkbaar ook niet.

Kan me bij jouw trots ook wel wat voorstellen, hoor.
Plaats reactie