Ganstrendiër

Algemeen

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Ganstrendiër

Bericht door Morbide »

Dat was Current 93 met hun lieflijke lied Black Ships Ate The Sky. Welkom terug, beste mensen, en dat zeg ik met opzet, want wij zijn vandaag te gast op de eerste Ganstrendiër-infodag en alhier laat men zich moeilijk man of vrouw noemen, men is hier ganstrendiër dan dat, men is man of vrouw voorbij. Men is gewoon. En daar moet ik dan weer, in opdracht van de hoofdsponsor van dit evenment, hokjes.org, bij zeggen dat men niet gewoon homo is. Mijn naam is Vileine en het doed me deugd u te kunnen melden dat dit misschien wel onze meest opzienbarende uitzending wordt sinds de geraniumclub. Welkom.

Welkom ook waarde gasten. U kunt het thuis niet zien, dit is tenslotte radio, maar hier aan tafel zit een werkelijk bont geschakeerd gezelschap van dam, ehh mensen. Als eerste wil ik u graag voorstellen aan Dramatique, ambassadinges van de altijd vrolijke website hokjes.org. Welkom Dramatique, vertel eens wat over jezelf?

<Dramatique> Dank Vileine. Leuk dat jullie aandacht besteden aan OSM. We komen veel te weinig op de radio eigenlijk. Dat is een schande! Soms luister ik wel 14 maanden naar de radio en dan nog komt er nooit iemand voorbij die ganstrendy is. Dat terwijl er minstens 1 op de 10 mannen een beetje trendy zijn.

<Vileine> Ho, wacht even, zei jij daar zojuist mannen?

<Dramatique> Ja, inderdaad, dat zei ik. Mannen zijn veel eerder en veel vaker ganstrendy dan vrouwen, maar als die mannen eenmaal ganstrendy zijn nou... dan is het hek van de dam hoor en dan zijn ze helemaal geen man meer.

<Vileine> Wat zijn ze dan, vrouwen?

<Dramatique> Nee man! Ze zijn mensen! Net zoals jij en ik.

<Vileine> *kuch* Ik beleef mezelf als vrouw, Dramatique, wil jij wel even in die beleving meegaan? Dank je. Zijn mannen dan geen mensen?

<Dramatique> Jawel, mannen zijn wel mensen, ze zijn in een grote minderheid OSM! Jij bent vast geen 100% vrouw trouwens. Weet je zeker dat je niet een beetje ganstrendy bent?

<Vileine> Nou, ik heb wel eens met een racebaan gespeeld, en ik laat ook wel eens met mijn racebaan spelen. Laten we zeggen dat er geen gras op groeit. Ik heb een goede racebaan. ^^

<Dramatique> ...

<Vileine> Dramatique, dit is radio, lieverd. Aan verbouwereerde gezichtsuitdrukkingen hebben we niks. Maar goed, tijd voor de volgende gast. Mag ik gast zeggen?

<Media Geyl> Als je het maar over mij hebt. Ik ben op mijn retour namelijk en ik ben erg blij dat een aantal erg foute uitzendingen uit het verleden nu mijn AOW wat aanvullen.

<Vileine> Goed, mevrouw mediaGeyl, mag ik u mevrouw noemen, of gaat dat in het kader van het ganstrendiër festival te ver?

<Forumwatch> Excuseer, maar dit gaat te ver. U speelt op de man, niet op de bal.

<Dramatique> Zeg, Forumwatch, jij zei heer! En man!

<Vileine> Ehm, ok, ik dacht dat dit mijn uitzending was. Wie is forumwatch?

<Forumwatch> Ik zei excuseer, niet heer. En, ja, excuseer me, ik zei man.

<Dramatique> Nu zeg je het weer! Twee keer!

<Media Geyl> Hé, gaat dit niet over mij? Het moet wel over mij gaan, ik ben speciaal uitgenodigd! Laten we het over mij hebben. =)

<Vileine> Zegh, dit is mijn show, zal ik even het onderwerp bepalen?

<Forumwatch> Ik heb bezwaar tegen de term het, dat getuigt niet van respect.

<Lima> Ik ben een vrouw met een penis! En ik ben hetero! Kinderen, daar heb ik een broertje dood aan. Dat is niks niet ganstrendy.

<Forumwatch> Lima, doe nou eens braaf anders ben je hier weg met de snelheid van een Ferrari.

<Vileine> Zeg jongens...

<Dramatique> Jongens????!!!?

<Media Geyl> Ganstrendy zo'n Ferrari. Ik heb nog wel wat spinraggen voor je om ehm, ehm, eh, nee...

<Vileine> Om weg te raggen? Ehm, vegen? (Sorry bij voorbaat, Forumwatch)

<Media Geyl> Forumwatch! Forumwatch! Hé!

<Forumwatch> ...

<Vileine> Maar goed, dus jullie zijn allemaal allesbehalve homo?

<Forumwatch> Ja, ja, inderdaad. Wij zijn, zoals de de KLU CHT ook al schrijft in de begeleidende folder voor vandaag; een ganstrendy is zeker geen homo!

<Media Geyl> Jongens, jongens! Kunnen jullie geen homo zijn? Da's beter voor mijn AOW. Dan kom ik misschien nog eens op de tullevizie! Jullie natuurlijk ook, eerst bedoel ik.

<Dramatique> Jongens?!

<Vileine> Beste mensen, nogmaals niet dames en heren, mensen, excuus. Dit wordt niks. We hebben nog een beetje tijd. Gelukkig heeft Current 93 zo ongeveer 20 cd's. Dus wordt onze muziek nooit vervelend. Enjoy!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Gelukkig voor Vileine dat de AA ook staat voor een vereniging zonder geslachtsaanduiding en dus ook een vereniging is voor mensen in het algemeen....teweten de Drankgendiërs ;-)
He-le-maal het programma bij uitstek voor Vileine :-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nah, de AA is me te christelijk.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Morbide schreef:Nah, de AA is me te christelijk.
Als Drankgendiër kun je ook terecht bij de Jellinek hoor.........Drankgendiërs hebben aanmerkelijk meer keus voor wat betreft het kiezen van gemeenschappen of verenigingen dan Ganstrendiërs ...
Ik wist niet dat de AA een christelijke grondslag heeft?

<AA is not allied with any sect, denomination, politics, organization or institution; does not wish to engage in any controversy, neither endorses nor opposes any causes.> van google geplukt :-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000

Re: Ganstrendiër

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:<Vileine> Beste mensen, nogmaals niet dames en heren, mensen, excuus. Dit wordt niks.
Echte ganstrendiërs zijn hames, en deren ook. De meesten zijn echter net* echt :wink: .

* geen frisonisme
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Sorry hoor, maar zowel ganstrendiër als frisonisme komen niet voor op www.vandale.nl .. jullie berichtjes zijn hierbij dus gediskwalificeerdtdtdt.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:Sorry hoor, maar zowel ganstrendiër als frisonisme komen niet voor op www.vandale.nl .. jullie berichtjes zijn hierbij dus gediskwalificeerdtdtdt.
Maar als alles goed gaat, staan ze eerstdaags (of eerdaags, als je dat liever hebt) wel in Google :P .

Net als:

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X& ... 22&spell=1
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Yup, google is tegenwoordig erg snel met het indexeren van postjes. ^^

http://www.google.nl/search?q=Neo+Vagin ... =firefox-a
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Morbide schreef:Yup, google is tegenwoordig erg snel met het indexeren van postjes. ^^

Je kan een tag in de metatags van de site opnemen wanneer Google de site opnieuw moet indexeren. Dat kan je instellen bijv. op na 1 week.
Zullen ze hier ook wel gedaan hebben.

<meta name="Revisit-After" content="3 Weeks">
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Morbide schreef:Yup, google is tegenwoordig erg snel met het indexeren van postjes. ^^

Ze hebben sinds het begin van dit jaar inderdaad een andere aanpak op dat gebied.
lightningbolt schreef:Je kan een tag in de metatags van de site opnemen wanneer Google de site opnieuw moet indexeren. Dat kan je instellen bijv. op na 1 week.

Kun je snel genoeg achter komen natuurlijk, door de source te bekijken, maar dat hoef ik jou als expert waarschijnlijk niet uit te leggen ;)
Hexley
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Hexley »

lightningbolt schreef:

Je kan een tag in de metatags van de site opnemen wanneer Google de site opnieuw moet indexeren. Dat kan je instellen bijv. op na 1 week.

Dit is geen "echte" standaard tag, waar het Google botje dus gewoon niets op uit doet.
Daarbij is het zinloos deze te gebruiken omdat de meeste botjes hem negeren.
Zie hoe kan het ook anders @ Google: Helpcentrum voor webmasters.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Duobak heeft natuurlijk gelijk: revisit-after is gewoon klink-klare onzin, want niet jij maar Google bepaalt wel wanneer ze hun spiders 'langssturen'.

Grappig genoeg heb ik dit al meerdere malen aan de marketing-afdeling van mijn vorige bedrijf moeten uitleggen ;)
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Maruscha schreef:Duobak heeft natuurlijk gelijk: revisit-after is gewoon klink-klare onzin, want niet jij maar Google bepaalt wel wanneer ze hun spiders 'langssturen'.
Zo is het maar net. Van de week nog een website van een klant van me aangemeld bij Google. Binnen 48 uur was de hele website opgenomen en volgens de stats komt Googlebot iedere 24 uur wel een keer langs...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:Duobak heeft natuurlijk gelijk: revisit-after is gewoon klink-klare onzin, want niet jij maar Google bepaalt wel wanneer ze hun spiders 'langssturen'.
Vrijdagochtend om 10 uur had ik een stukje op mijn weblog geschreven met de rare naam "Chackeliene" erin. 's Middags om 5 uur stond het al in Google.

Dat was een record, maar ik heb vaker gemerkt dat Google erg snel is.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

We zijn ganstrendy. =)
Plaats reactie