ola
ja die ken ik wel, en ook een aantal gelezen
op zich niet verkeerd,maar , een kantekening:
wanneer je het leest, denk je,goh, hij heeft eigenlijk gewoon gelijk, niet gedacht dat het zo simpel was, maar, de praktijk, die blijkt niet erg goed uit te voeren, ik bedoel, allemaal leuk en aardig maar zo eenvoudig en simpel als meneer dyer het schetsts is het in mijn ogen niet
kan me dan ook niet herinneren dat ik enig theorie echt uit heb kunnen voeren in praktijk
voor mij gewoon aardige boeken, niet meer niet minder
shalomm
tegenstrijdigheden in beleving
Moderator: Moderators
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja Sheibbie,
Op zich heb je gelijk: hij legt in detail het mechanisme uit, maar geeft niet aan wat je kan doen als je steeds weer in dezelfde val trapt, zelfs al begrijp je hoe het kringetje werkt. Daar bestaan wel technieken voor, maar die boeken van Dyer gaan niet verder dan echte eerstelijnszelfhulp.
Liefs,
Isabelle
Op zich heb je gelijk: hij legt in detail het mechanisme uit, maar geeft niet aan wat je kan doen als je steeds weer in dezelfde val trapt, zelfs al begrijp je hoe het kringetje werkt. Daar bestaan wel technieken voor, maar die boeken van Dyer gaan niet verder dan echte eerstelijnszelfhulp.
Liefs,
Isabelle
Get over it.
ja
dusssssssss tijd voor wat andere boeken:)
khad het je in een privebericht al gevraagd, ff nog us, heb jij toevallig een isbn nummer van kate, gender workbook??
ken ut niet vinden hier
en is er een nederlandse versie beschikbaar?leest net ff wat makkelijker:)
shalomm
khad het je in een privebericht al gevraagd, ff nog us, heb jij toevallig een isbn nummer van kate, gender workbook??
ken ut niet vinden hier
en is er een nederlandse versie beschikbaar?leest net ff wat makkelijker:)
shalomm
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: