Het vervelendste stokpaardje 2007/2008
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Het vervelendste stokpaardje 2007/2008
en de genomineerden zijn:
Kritiek op het moderatiebeleid van trav.org
het exheterovadertrans stokpaardje
De ronkende passabiliteitsverhalen van transen in twijfel trekken
Kritiek op het genderteam van het VU
Transgenders mannen of travestieten noemen
Transgenders mannen of travestieten noemen
-
- dagelijks aanwezig
Hmm.. moeilijke.. ik vind ze allemaal eigenlijk wel verdomd irritant aan het worden..
Maar ik kies toch voor nr. 1: het constante gezeik, gezever en geleuter over de moderators van dit forum; Daar wordt ik pas echt strontziek van.
Zoals ik het zie is het vrij simpel.. het forum is geregistreerd door iemand, het forum wordt gehost door iemand.. dus het forum is van iemand, die eigenaar stelt een aantal huisregels voor zijn/haar forum, en daar heb je je gewoon aan te houden.. heb je problemen met de regels of de handhaving daarvan.. dan kaart je dat 1-op-1 aan met de eigenaar. In het openbaar de eigenaar en de moderators in twijfel gaan lopen trekken, dat vind ik maar achterbaks. Als je zoveel problemen heeft met hoe het forum gerunt wordt, sodemieter dan een end op en begin je eigen forum. In het openbaar de moderators en het forum gaan lopen afkankeren werkt alleen maar averechts, en die strijd verlies je toch. Zinloos dus.
Maar ik kies toch voor nr. 1: het constante gezeik, gezever en geleuter over de moderators van dit forum; Daar wordt ik pas echt strontziek van.
Zoals ik het zie is het vrij simpel.. het forum is geregistreerd door iemand, het forum wordt gehost door iemand.. dus het forum is van iemand, die eigenaar stelt een aantal huisregels voor zijn/haar forum, en daar heb je je gewoon aan te houden.. heb je problemen met de regels of de handhaving daarvan.. dan kaart je dat 1-op-1 aan met de eigenaar. In het openbaar de eigenaar en de moderators in twijfel gaan lopen trekken, dat vind ik maar achterbaks. Als je zoveel problemen heeft met hoe het forum gerunt wordt, sodemieter dan een end op en begin je eigen forum. In het openbaar de moderators en het forum gaan lopen afkankeren werkt alleen maar averechts, en die strijd verlies je toch. Zinloos dus.
-
- is nieuw hier
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik zou graag "onzinnige polls" (nominatie van Petra) opgenomen zien in de nieuwe poll. En daarnaast ook "omhooggevallen oude threads", want dat zie ik de laatste maanden ook vaak.
Mag je ook meer dan 1 keuze aanvinken?
Groetjes,
Frederique
Mag je ook meer dan 1 keuze aanvinken?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
even een opsomming dan.
deze kunnen er dus uit:
blijft nog staan:
Transgenders mannen noemen (die moet blijven staan, want die is onlangs nog voorbijgekomen door josee)
en toegevoegd moeten worden:
het *ggz* stokpaardje van nanette
en het *we zijn allemaal mensjes* en *mens-zijn* stokpaardje van babette. en daarnaast nog het stokpaardje *omhooggevallen oude treads*
en *onzinnige polls*
deze kunnen er dus uit:
blijft nog staan:
Transgenders mannen noemen (die moet blijven staan, want die is onlangs nog voorbijgekomen door josee)
en het *we zijn allemaal mensjes* en *mens-zijn* stokpaardje van babette. en daarnaast nog het stokpaardje *omhooggevallen oude treads*
en *onzinnige polls*
nepvrouw als geuzennaam
Kleine aanvulling: het cynismekiki schreef:even een opsomming dan.
deze kunnen er dus uit:
blijft nog staan:
De Pil
-
- Banned Lid