't Is 1 minder dan 2 tot de 16e...
Groetjes,
Frederique
Leven als transseksueel in nederland
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
't Ging niet om het totaal aantal berichten op dit forum, het ging om het (zogenaamd) aantal berichten in Morbide's postbus...
Om in programmeurstermen te spreken: je hebt variabelen van 2 bytes en van 4 bytes. Vermoedelijk is de ene variabele ereen van het type van 2 bytes (= 16 bits) en de andere ereen van 4 bytes (of nog meer). Want je hebt natuurlijk wel gelijk dat je een getal als 65665 nooit in een 2 bytes variabele kwijtraakt.
Volgens mij staat deze cijferdiscussie trouwens los van het schonen van het forum. De reden voor dat laatste was vooral een ruimteprobleem (geen softwarefout).
Groetjes,
Frederique
Om in programmeurstermen te spreken: je hebt variabelen van 2 bytes en van 4 bytes. Vermoedelijk is de ene variabele ereen van het type van 2 bytes (= 16 bits) en de andere ereen van 4 bytes (of nog meer). Want je hebt natuurlijk wel gelijk dat je een getal als 65665 nooit in een 2 bytes variabele kwijtraakt.
Volgens mij staat deze cijferdiscussie trouwens los van het schonen van het forum. De reden voor dat laatste was vooral een ruimteprobleem (geen softwarefout).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
De ene keer zien ze het aan me de andere keer niet. Ik heb namelijk voor op mijn hoofd inhammen en mijn haar is ontzettend dun bovenop en kalend. Soms als er een wat hardere wind staat waait dat haar om hoog en dan zie je mijn inhammen wat een meer mannelijk gelaat laat zien. Inhammen maken je gewoon mannelijker en soms zien mensen door je makeup de stoppels van je baardgroei en dan val je door de mand.Monica Dreamgirl schreef:Hoi allen,
Petra schreef:
De keren dat ik ben uitgelachen kan ik nog altijd op de vingers van één hand tellen. Nagewezen? Soms. Vervelende opmerkingen? Zelden. Scheldpartijen of bedreigingen? Echt helemaal nooit. Dat het Zohra wel dagelijks overkomt verbaast me, naast wat ik eerder over haar uiterlijk zei, ook omdat we in dezelfde stad wonen. Maar waarschijnlijk niet in hetzelfde deel.Bedreigingen zijn gelukkig wel zeldzaam in de meeste gevallen. Nagewezen worden, scheldpartijen, vervelende opmerking/vragen echter niet.
groetjes,
Monica
En dan krijg je van die reacties: 'Oh je bent een man, rot op uit mijn buurt, FLIKKER K-HOMO' en nog meer van dat soort zaken.
Mijn kortademingheid komt omdat ik hyperemotioneel was omdat ik veel dingen tegelijk kwijt wilde.
Mijn kwetsbaarheid mag gezien worden, omdat ik niet de behoefte heb om altijd maar 'sterk' te moeten zijn en mensen ook mijn zwakke kanten mogen zien en mogen zien dat ik OOK verdriet heb en pijn...
Of mensen het nu een domme zet vinden dat ik dit filmpje heb gemaakt, dat mogen zij vinden... ik vind het niet dom omdat ik vind dat de maatschappij het best mag weten hoe moeilijk het is en dat ik daar emoties bij voel. Ieder mens uit zich op een andere manier en of dat in de ogen van anderen misschien dom is, ok dan ben ik maar DOM. Ik ben wie ik ben, ik ben oprecht en eerlijk naar iederreen toe.
De een gaat er makkelijker mee om dan de ander... ik heb nu eenmaal emoties , en die uit ik!
Groetjes,
Zohra