Vrouwelijke stem (spraak)

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe belangrijk is je "vrouwelijke" stem

totaal niet belangrijk kom nooit onder het publiek
0
Geen stemmen
wel belangrijk omdat ik zo volledig mogelijk passabel wil zijn
24
42%
vind mijn "vrouwelijk" voorkomen belangrijker dan de stem
5
9%
het is toch geen haalbare kaart, dus ik modder maar wat aan
1
2%
liever mijn mannelijke stem dan zo'n nepstemmetje wat ook nergens op lijkt
16
28%
Ik doe mijn best
11
19%

Totaal aantal stemmen: 57

Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Ik zat eens thuis, natuurlijk omgekleed en ik geloof dat ik net met makeup bezig was.
Tring! De telefoon.
Ik neem op zoals ik dat altijd doe en de persoon aan de andere kant zegt "Ik ben op zoek naar mevrouw ......."
"Daar spreekt u mee"
"nou, ik bel vanwege...."

:lol: 8)
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Ik heb op dat opzicht heel veel geluk met mijn stem.
Al is ie soms wel irritant zacht.

Ik heb eerder dat de mensen verward zijn als ik officiele dingen moet regelen. Dan is het altijd van "Huh?" :lol: :lol:

Hoef ook geen moeite te doen om op vrouwelijk toonniveau te blijven praten
alleen "zingen" kan ik beter niet proberen
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Een vriendin van mij was wel zo verstandig met 13/14 al met hormonen te beginnen.....okee, de ouders en de psych waren er fel op tegen, maar ze ging zich toch die dikken progynon 100 ampullen halen en pompde zich daarmee vol......

......voordeel is wel, dat ze echt helemaal geen stembreuk heeft gekend en verder is ook geen negatieve invloed van testosterone te zien......ben eigenlijk wel un beetje jaloers, dat ik dat toen niet vanmekaar kreeg :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Telefoon:

Ik zeg meestal ¨Nee, ik ben een mevrouw maar dat kan u niet horen!¨

Dit gaat meestal goed. Of eigenlijk gaat dit altijd goed. Soms krijg ik wel van die vragen, ow rookt u? Ja? Ja zie je wel, maar dat is dan meestal een man.

Ik geloof dat dames aan de telefoon meer snappen wat er aan de hand is, maar ze gaan niets vragen.

Laatst was ik bij een nieuwe dokter. Ik had haar verteld dat ik stem operatie heb gehad, maar dat het niet veel had geholpen en of het niet nog een keer gedaan kon worden. Dat had ze afgeraden, want dan kon mijn stem als het ware kapot gaan so to speak. En ik zei ach jah Barry White wordt nooit Celine Dion. Moest ze wel om lachen.

Het is niet alleen de stem hoogte maar de manier van praten. Vooral dat laatste is hevig onder invloed van allerlei faktoren en hoe ik daar op reageer is compleet eigen en daar is niks aan te veranderen.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Geen stem operatie, en zelfs aan de telefoon 7 van de 10 keer mevrouw aan de telefoon. Aantal logopedie lessen 7. Wel voordeel van een stem die een groot bereik heeft, nooit laten testen hoe veel eigenlijk, maar is flink.
Plaats reactie