Twijfels, twijfels, twijfels

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Ach lieverd, het is alweer 9 jaar geleden ik TAAL er niet meer naar, inmiddels ben ik ook al 31 jaar, ben ene stuk rustiger geworden en ehb geen behoefte meer aan een wild en snel leven en een roes zoals destijds, wat meot ik er in hemelsnaam mee? Maar ik zal het natuurlijk wel ter sprake brengen, want drugs hebben natuurlijk ook een invloed op je hormoonhuishouding, voooral op het hormoon 'Serotonine' is het van grote invloed. Ik zal het zeker niet verzwijgen... dankjewel voor de tip en ook voor je eigen openheid meid....

Liefs,

Wilma
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Graag gedaan
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

Bericht door _Saskia_ »

Joanne schreef:Maar mocht je nog twijfelen dan kun je altijd met een gendertherapeut gaan praten. Er zit er geloof ik ook één in R'dam maar ik weet het niet zeker. Misschien iemand anders hier die dat weet.
Op mijn site staan in het artikel 'Transseksueel - Wat nu?' adressen van genderthereapeuten. Niet eentje in Rotterdam, wel een in Leiden.
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Dankjewel Saskija, ik zal er gauw eens een kijkje gaan nemen...

Liefs,

Wilma
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Wendy_
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: di feb 05, 2002 1:00
Locatie: Limburg

Bericht door Wendy_ »

Hoi All,

Ik ben deze thread een aantal maanden gelden begonnen en het is een tijdje stil geweest dus zal ik even een beetje vertellen hoe een en ander nu verloopt.
Ik heb inmiddels mijn 3de gesprek gehad bij het GT en onofficieel ziet het er goed uit. Onofficieel is mij inmiddels meegedeeld dat ik rond juli\ augustus voor de commissie zal worden gebracht............ we wachten af.

Daarnaast ben ik inmiddels nog meer met mijn real life bezig dan een tijdje terug vandaar ook mijn afwezigheid de laatste maanden.
Hierdoor zijn mijn twijfels alleen maar minder geworden en voel ik mij steeds sterker in mijn beslissing om aan de lange, moeilijke weg te beginnen.

groetjes Wen
"Soms gebeuren er hele mooie dingen, en soms worden deze je net zo hard weer afgenomen hetzij tijdelijk, hetzij definitief.........."
Plaats reactie