Passabiliteit 192: complimentjes?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Passabiliteit 192: complimentjes?
Ik heb wel eens iemand horen zeggen, dat als je een foto met een hond hier zou plaatsen met een pruik op, er nog jubelend geroepen wordt: "meeeeeeeid wat zie je er enig uit!!!"
Daarom voor jou deze gewetensvraag...Heb jij wel eens een complimentje gegeven aan een TV TG TS puur om hem/haar gelukkig te doen voelen, terwijl je eigenlijk heel andere gedachten had?
Daarom voor jou deze gewetensvraag...Heb jij wel eens een complimentje gegeven aan een TV TG TS puur om hem/haar gelukkig te doen voelen, terwijl je eigenlijk heel andere gedachten had?
- anjatheefee
- ForumFan
Iemand hoeft trouwens totaal niet passabel te zijn om er toch ééééénig uit te zien vind ik.
Maar da's iets anders.
Ik heb nee gestemd, als ik iemand er niet uit vindt zien zeg ik niks.
Je hoeft het er ook weer niet in te wrijven, zoals sommigen hier nogal graag schijnen te doen.
Stuur dan een pb of mail met tips en/of opmerkingen ofzo.
Maar da's iets anders.
Ik heb nee gestemd, als ik iemand er niet uit vindt zien zeg ik niks.
Je hoeft het er ook weer niet in te wrijven, zoals sommigen hier nogal graag schijnen te doen.
Stuur dan een pb of mail met tips en/of opmerkingen ofzo.
- petratv1975
- dagelijks aanwezig
Ik heb op de bovenste hond gestemd...
En ja hoor, ik kan best complimentjes geven ook al ziet iemand er in mijn ogen niet zo geslaagd uit. Er zijn altijd wel dingen die wel goed gelukt zijn en waardering verdienen. Als je daarna met suggesties komt over wat heel misschien nog wel iets anders zou kunnen, komt dat beter aan, lijkt me. Daar kan iemand iets van leren, zonder onderuit gehaald te worden.
Sticky
En ja hoor, ik kan best complimentjes geven ook al ziet iemand er in mijn ogen niet zo geslaagd uit. Er zijn altijd wel dingen die wel goed gelukt zijn en waardering verdienen. Als je daarna met suggesties komt over wat heel misschien nog wel iets anders zou kunnen, komt dat beter aan, lijkt me. Daar kan iemand iets van leren, zonder onderuit gehaald te worden.
Sticky
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Meh, ik stel het in het geheel niet op prijs als iemand ongevraagd met goed bedoelde adviezen op de proppen komt. Als ik tips en trucs wil, dan vraag ik daar wel om. Ik heb een afwijkende smaak en het kan me niet schelen als een ander dat niet mooi vindt.Sticky schreef: Als je daarna met suggesties komt over wat heel misschien nog wel iets anders zou kunnen, komt dat beter aan, lijkt me. Daar kan iemand iets van leren, zonder onderuit gehaald te worden.
Pollsgewijs: nee. Je krijgt van mij geen ongemeende complimenten. En ik ben sowieso erg spaarzaam met het uitdelen van complimenten. Sommige mensen complimenteren mij zo'n beetje iedere keer als ze me zien en dan heb ik zoiets van rot op met je geslijm.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Banned Lid
wat een leuke foto trouwens Peet
Ik ben het helemaal met je eens... het is ronduit brutaal dat als iemand die je bijv voor de eerste keer ontmoet je gaat bekritiseren om je uiterlijk.
Ik heb dat eens meegemaakt met een andere trans, we zaten gezellig wat te drinken en van het een of het andere moment stampt zo iemand je dan helemaal de grond in. Ik vind dat zo onbeschoft... net zoiets als een bio vrouw gaan vertellen dat ze best een grotere cupmaat kan gebruiken...en alleen om het feit dat ik (ook) trans ben, vond ze het blijkbaar niet nodig zichzelf in te houden...als je gezellig iets aan het drinken ben zit je er *echt* niet op te wachten om opmerkingen van een vreemde te krijgen dat je er te mannelijk uitziet... en zeker niet van een trans die op vrouwen valt... het voelde net alsof een man me door de vleeskeuring haalde en me brutaal als *te mannelijke onaantrekkelijk* aan de kant zette, zonder dat je ook maar ergens om gevraagd hebt....maar niet gemeende complimentjes heb je uiteindelijk nog minder aan...
Ik ben het helemaal met je eens... het is ronduit brutaal dat als iemand die je bijv voor de eerste keer ontmoet je gaat bekritiseren om je uiterlijk.
Ik heb dat eens meegemaakt met een andere trans, we zaten gezellig wat te drinken en van het een of het andere moment stampt zo iemand je dan helemaal de grond in. Ik vind dat zo onbeschoft... net zoiets als een bio vrouw gaan vertellen dat ze best een grotere cupmaat kan gebruiken...en alleen om het feit dat ik (ook) trans ben, vond ze het blijkbaar niet nodig zichzelf in te houden...als je gezellig iets aan het drinken ben zit je er *echt* niet op te wachten om opmerkingen van een vreemde te krijgen dat je er te mannelijk uitziet... en zeker niet van een trans die op vrouwen valt... het voelde net alsof een man me door de vleeskeuring haalde en me brutaal als *te mannelijke onaantrekkelijk* aan de kant zette, zonder dat je ook maar ergens om gevraagd hebt....maar niet gemeende complimentjes heb je uiteindelijk nog minder aan...
Goh, dat doe ik nou juist altijd wel... mensen die ik niet ken ongevraagd complimenten en kritiek leveren, vooral op T&T avonden, die ik allemaal afloop.
Nee, niet dus. Maar vrouwen die ik wel goed ken, daarbij durf ik zoiets meestal wel aan. En zij gelukkig bij mij ook. En ja, ik vind het leuk om tegen iemand te zeggen dat ze er weer lekker uit ziet, ik krijg dat ook graag te horen, het zijn vaak onbeduidende hoffelijkheidjes die een dag iets leuker maken, en in zo'n sfeer kun je elkaar soms ook tussendoor kleine schoonheidstipjes geven. Of vertellen wat nou zo leuk zou staan bij dat mooie nieuwe topje. Waar je niks mee hoeft, maar wel mee kunt.
Sticky
Nee, niet dus. Maar vrouwen die ik wel goed ken, daarbij durf ik zoiets meestal wel aan. En zij gelukkig bij mij ook. En ja, ik vind het leuk om tegen iemand te zeggen dat ze er weer lekker uit ziet, ik krijg dat ook graag te horen, het zijn vaak onbeduidende hoffelijkheidjes die een dag iets leuker maken, en in zo'n sfeer kun je elkaar soms ook tussendoor kleine schoonheidstipjes geven. Of vertellen wat nou zo leuk zou staan bij dat mooie nieuwe topje. Waar je niks mee hoeft, maar wel mee kunt.
Sticky
-
- Banned Lid
gun iemand gewoon zijn ik-loop-giga-voor -l*l-proces
geen enkele T zag er vanaf dag 1 uit om door een ringetje te halen
vallen en opstaan, groene wenkbrauwen en gele oogschaduw uitgesmeerd over het halve gezicht leer je vanzelf wel af naarmate je realistischer naar jezelf leert kijken
en dat percentage die dat niet leert, ach , gun anderen ook een lolletje;)
geen enkele T zag er vanaf dag 1 uit om door een ringetje te halen
vallen en opstaan, groene wenkbrauwen en gele oogschaduw uitgesmeerd over het halve gezicht leer je vanzelf wel af naarmate je realistischer naar jezelf leert kijken
en dat percentage die dat niet leert, ach , gun anderen ook een lolletje;)
-
- Banned Lid