Schoenen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Girl
is nieuw hier

Schoenen

Bericht door Girl »

Hallo!

Voor een voorstelling in Maastricht ben ik op zoek naar pumps maat 42/43, maar ik weet echt niet waar ik ze vandaan moet halen! Ik vroeg me af of iemand tips heeft waar ik ze kan krijgen, of misschien heeft iemand nog een oud paar staan die toch niet meer gedragen worden? Dat zou natuurlijk helemaal super zijn!
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Ik weet niet hoe ver het voor je rijden is, maar in Sprang Kapelle (vlak naast Kaatsheuvel, wat weer tussen Waalwijk en Tilburg ligt) zit een schoenwinkel die dames schoenen (ook pumps, etc) ook in de grote (tot 44-46) maten heeft

http://www.shoerama.nl

Misschien iets voor je :)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als het maar voor een avond is kan je waarschijnlijk ook wel bij de schoenenreus terecht voor een zacht prijsje, daar staan tegenwoordig ook nog wel een paar rijen voorbij de 40.

Irene
Kleine stapjes
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: Schoenen

Bericht door Prescilla »

Girl schreef:Hallo!

Voor een voorstelling in Maastricht ben ik op zoek naar pumps maat 42/43, maar ik weet echt niet waar ik ze vandaan moet halen! Ik vroeg me af of iemand tips heeft waar ik ze kan krijgen, of misschien heeft iemand nog een oud paar staan die toch niet meer gedragen worden? Dat zou natuurlijk helemaal super zijn!
waar je ook kan kijken is bij http://www.silhouette.nl/nl/ daar hebben ze allerlei soorten schoenen en laarzen en ze zijn niet duur want het is allemaal kwaliteit ligt eraan wat je ervoor over hebt natuurlijk..pumps hebben ze daar vanaf 30 euro...
Groetjes Prescilla
Miss. Hide
daar ben ik weer

Bericht door Miss. Hide »

Weet in Antwerpen is een winkel die schoenen en botten heeft tot maat 48, daar gaan ook alle diva's die naar de red & blue gaan, maar reken wel op paar 100€
het leven is een slaap, waar de liefde een droom is
Plaats reactie