Leuke trendy damesschoenen in maat 32 t/m 46 ook voor de man

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MissShoes
is nieuw hier
Contacteer:

Leuke trendy damesschoenen in maat 32 t/m 46 ook voor de man

Bericht door MissShoes »

Hallo iedereen,

Enige tijd geleden heb ik een berichtje op dit forum geplaatst over mijn nieuwe schoenenzaak, Marie Antoinette-Shoes. Ik heb toen een aantal berichtjes opgezocht van mensen die op zoek waren naar leuke schoenen. Mijn idee was om iedereen te helpen met het vinden van leuke schoenen, ik ben namelijk een vrouw van 32 met schoenmaat 32/33 dus ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Sommige mensen zaten echter niet te wachten op een mailtje en toen is mijn berichtje verwijderd.
In de afgelopen weken heb ik al verschillende travestieten blij kunnen maken met leuke schoenen, dus ik wil iedereen alleen op de hoogte brengen van mijn collectie en ik hoop dat iedereen wat leuke modellen kan vinden. Ik heb met mijn komende collectie (winter) rekening gehouden met enkele opmerkingen van forumleden. Zo zal mijn komende collectie veel laarzen gaan bevatten en zal ik ook veel modellen in de maat 46 gaan verkopen..

Hierbij wil ik iedereen dan ook uitnodigen om eens op mijn site te kijken. Als er tips of opmerkingen zijn, dan hoor ik die graag!

Veel plezier!
Liefs,
MissesShoe
Marie Antoinette-Shoes
www.marieantoinette-shoes.com
Lieve allemaal,

Altijd al op zoek geweest naar leuke en trendy damesschoenen in de maat 32 tot en met 46? Zowel voor vrouwen en mannen een hele leuke en nieuwe winkel: Marie Antoinette-Shoes
Plaats reactie