Wie weet waar Wilma B is gebleven?

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dameblache
is nieuw hier
Contacteer:

Wie weet waar Wilma B is gebleven?

Bericht door dameblache »

Ben op zoek naar Wilma B ze had vroeger de website transcommunity.org,wie weet haar adres in Tenerife waar ze naar toe verhuist schijnt te zijn?
Of inmiddels weer in Emmen ergens verblijft,met een jongen Taco die ruim 17 jaar jonger is dan zij en vermoed dat die Wilma B een soort loverboy is want die arme kleine Taco heeft geen kontakt meer met zijn vrienden&familie dankzij die Wilma B!
Ze dreigt met zelfmoord als hij haar verlaat ben bang dat die arme jongen zijn hele leven kapot wordt gemaakt door die Wilma B!
Van horen zeggen schijnen ze een tijd bij Kendra-Lee ingewoond te hebben in Emmen,die heeft ze naar Schiphol gebracht toen ze naar Tenerife vertrokken,wie heeft gegevens van deze Kendra?
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

waarom wil je dat weten?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Het lijkt er voor mij als buitenstaander op dat je nogal raar om je heen mept: eerst Wilma, daarna Kendra-Lee...

Als je serieuse aanwijzingen hebt, ga er dan mee naar de politie.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

sensatiebeluste fake bezorgheid, dat haal ik er uit
Hexley
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Hexley »

Edit: Suggestie weer verwijderd (04:14).
dameblache
is nieuw hier
Contacteer:

Re: Wie weet waar Wilma B is gebleven?

dameblache schreef:Ben op zoek naar Wilma B ze had vroeger de website transcommunity.org,wie weet haar adres in Tenerife waar ze naar toe verhuist schijnt te zijn?
Of inmiddels weer in Emmen ergens verblijft,met een jongen Taco die ruim 17 jaar jonger is dan zij en vermoed dat die Wilma B een soort loverboy is want die arme kleine Taco heeft geen kontakt meer met zijn vrienden&familie dankzij die Wilma B!
Ze dreigt met zelfmoord als hij haar verlaat ben bang dat die arme jongen zijn hele leven kapot wordt gemaakt door die Wilma B!
Van horen zeggen schijnen ze een tijd bij Kendra-Lee ingewoond te hebben in Emmen,die heeft ze naar Schiphol gebracht toen ze naar Tenerife vertrokken,wie heeft gegevens van deze Kendra?
Gaat dus om hun verblijfplaats Wilma B en Taco F,
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Tja, mijn vriend is ook 17 jaar jonger dan ik ben. En we hebben bijna 10 jaar een relatie. Maar hoe oud is die Taco ? Heeft die geen recht om zelf te beslissen of hij wel/geen contact wil met de familie. In dit soort zaken moet je altijd het verhaal van 2 kanten horen, en niet alleen kijken naar wat iemand bv in het verleden evt. wel gedaan heeft.
dameblache
is nieuw hier
Contacteer:

Nannette schreef:Tja, mijn vriend is ook 17 jaar jonger dan ik ben. En we hebben bijna 10 jaar een relatie. Maar hoe oud is die Taco ? Heeft die geen recht om zelf te beslissen of hij wel/geen contact wil met de familie. In dit soort zaken moet je altijd het verhaal van 2 kanten horen, en niet alleen kijken naar wat iemand bv in het verleden evt. wel gedaan heeft.
Wilma B heeft Taco bang gemaakt dat als hij haar verlaat ze zelfmoord zal plegen,helaas is Taco een te goedgelovige jongen die daardoor vaak in de problemen komt,al zijn familie en vrienden heeft hij dankzij Wilma B
verloren en geen kontakt meer mee!
Wilma B heeft de totale regie in handen,Taco heeft zijn ouders 5 jaar lang niets laten horen geen kaartje,briefje met uitleg waarom?
Kortom zeer onbevredigend allemaal,het enigste wat Wilma B doet is dreigen ook vanwege dit stukje hierboven kreeg ik dreigmails zonder retour email adres!Hopelijk is er iemand die weet of ze op Tenerife of weer in Emmen wonen!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Nu zeg ik misschien iets heel doms, maar als iemand vermist wordt (want daar kun je wel over praten in het geval van Taco) kun je dat toch bij de politie melden als familie zijnde ? Of hebben die de zaak afgedaan ?
guajara
is nieuw hier

Tja..............

Bericht door guajara »

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Spreekt voor zichzelf zou ik zo zeggen..... Er kan wel een slotje op dit topic denk ik zo.
dameblache
is nieuw hier
Contacteer:

Alle reacties komen af van Wilma B

Duidelijk al de reacties en links zijn geschreven door Wilm B,typische trekken van liegen en bedriegen!Borderline!
Vreemd he,dat alleen Wilma B telkens weer overal op reageert,waar blijft Taco jr?
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

't is een simpele kwestie van credibilteit, lieve schat... :-?

Als je hier binnenkomt en meteen in je eerste post als een wilde baviaan een paar mensen begint aan te vallen, dan kom je niet echt positief en geloofwaardig over. Een simpel, vriendelijk en eenvoudig " Goh kent iemand Wilma B, en kan die persoon mij in contact brengen met haar ? Ik ben een oude kennis van haar partner, en heb die persoon al tijden niet meer gesproken.. ik maak me zorgen. " zou m.i. toch beter gescoort hebben.. 't is maar een tip.

Hoewel het er helaas af en toe op lijkt, is dit forum niet de plek voor moddergooien, schaamteloos beschuldigen en persoonlijke vendetta's uitvechten. Dergelijke acties werken alleen maar averechts, en stellen niet Wilma B, maar jou zelf in een kwaad daglicht bij de andere bezoekers.

Denk eens na voor je verder gaat met je hetze.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Re: Alle reacties komen af van Wilma B

dameblache schreef:Duidelijk al de reacties en links zijn geschreven door Wilm B,typische trekken van liegen en bedriegen!Borderline!
Vreemd he,dat alleen Wilma B telkens weer overal op reageert,waar blijft Taco jr?
Wel makkelijk, iemand, zelfs een grote groep mensen zo maar betitelen. Mensen met borderline zijn ook allemaal anders, en bedriegen niet allemaal, en doen niet altijd van die vreemde dingen. Ik heb zelf ook oa de de diagnose borderline, en vind het zeer onprettig zoals je dit in je berichtje typeert als typisch borderline gedrag. In het vervolg beter nadenken voor je iets schrijft als je niet alles van een ziektebeeld afweet !!
dameblache
is nieuw hier
Contacteer:

Re: Alle reacties komen af van Wilma B

Nannette schreef:
dameblache schreef:Duidelijk al de reacties en links zijn geschreven door Wilm B,typische trekken van liegen en bedriegen!Borderline!
Wel makkelijk, iemand, zelfs een grote groep mensen zo maar betitelen. Mensen met borderline zijn ook allemaal anders, en bedriegen niet allemaal, en doen niet altijd van die vreemde dingen. Ik heb zelf ook oa de de diagnose borderline, en vind het zeer onprettig zoals je dit in je berichtje typeert als typisch borderline gedrag. In het vervolg beter nadenken voor je iets schrijft als je niet alles van een ziektebeeld afweet !!
Genoeg sluiten maar
Plaats reactie