Hopkorrels

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Shermine
is nieuw hier

Hopkorrels

Bericht door Shermine »

Hoi iedereen,
Ik ben al lange tijd informatie aan het verzamelen over hopkorrels en de werking hiervan. Heb hele goede dingen gehoord maar vind tog de informatie hieromtrent erg gering. Wie heeft ervaring met hopkorrels? of heeft het gebruikt en wil me informeren? Wil ook dit product gebruiken maar ik wil graag veel meer weten voordat ik het gebruik. Hoop dat er zusjes zijn die me willen informeren. Groetjes. Shermine :wink:
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

ik heb jaren geleden gedurende een korte periode hops gebruikt: ik kan niets zinvols zeggen over de werking, maar ik vond het gewoon te vies om ze te gebruiken! Je krijgt er zo'n hopperige nasmaak van! :o

Als je belangstelling hebt kun je terecht bij:
http://thor.prohosting.com/tgonhops/index.htm

Veel plezier!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

zelfde als veel bier drinken, krijgt je ook vetophoping her en der
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Joyy schreef:zelfde als veel bier drinken, krijgt je ook vetophoping her en der
en is net zo vies! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb het ook een poosje gebruikt, maar ben er mee opgehouden puur vanwege de gore smaak.

Irene
Kleine stapjes
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Hops is net als pytho-oestrogeen een fabeltje. De hoeveelheid oestrogeen is dermate laag dat je er niets van merkt, behalve in je portofuile. Denk je nu echt dat de ziekenhuizen een endocrinologist met jaren training in dienst nemen, om de hormoonbehandelingen goed te laten verlopen; als je het zelfde resultaat kunt bereiken bij een kruidenier of bierbrouwerij ? :roll:

Als er niet veel informatie over te vinden is, dan heeft dat meestal wel een reden ;)
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Ik vindt je wel erg kort door de bocht Ajira.
Dat een echte hormoonbehandeling werkt is duidelijk, maar als je minder rigoreus aan de gang wil vind ik het geen gek idee. Niet iedereen wil steriel worden.
Bij de drogist krijg je uiteraard niet hetzelfde resultaat als bij de endocrinoloog maar wie zegt dat dat de bedoeling is?

Interessante link Babette!
Shermine
is nieuw hier

Bericht door Shermine »

dankjewel Babette maar die link ken ik al,als ik die verhaal daar lees lijkt net of hop een wondermiddel is maar wat zijn de echte resultaten en heb ook medische vragen bij wie kan ik die kwijt? kent iemand zon persoon?
anjatheefee
ForumFan

Shermine schreef:dankjewel Babette maar die link ken ik al,als ik die verhaal daar lees lijkt net of hop een wondermiddel is maar wat zijn de echte resultaten en heb ook medische vragen bij wie kan ik die kwijt? kent iemand zon persoon?
Hallo Shermine,
Heb je ook nagedacht over/gezocht naar soja, rode klaver, zilverkaars, monnikspeper en vrouwenkruid (Dong Quai)? Dit "schijnt" ook allemaal enig effect te geven, bevat allemaal een vorm van phyto-oestrogenen. Ook in uien, appels en broccoli schijnt het te zitten.
Wat heeft het meeste effect? Iemand?
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hopeine is een van de sterkste phyto oestrogenen. Phyto oestrogenen doen echt wel iets, weet ik uit ervaring. Je moet er geen wonderen van verwachten. Het zal het zaakje echt niet helemaal plat leggen en je moet ook niet op een goed gevulde cup rekenen, maar als je tevreden bent met een verminderd libido en ietwat rondere vormen (op de juiste plekken), dan valt het te overwegen.

Irene
Kleine stapjes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Misschien ken je de site al, maar 't bevat veel info specifiek voor transgenders: http://www.renee3t.nl/

Overigens heb ik hier zelf geen ervaring mee.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Misschien het idee van veel hormoonkippen te eten!!!!
Bij sommige personen werkt dat uitstekend. Ik had een neef die altijd kip at omdat hij dat lekker vond. Na verloop van tijd kreeg hij daarvan echte borsten en mocht hij geen kip meer eten.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik gebruik het al jaren. Misschien is het puur psychologisch, maar ach, zo duur is het ook weer niet.

En die vieze smaak heb ik geen last van. Gewoon droog doorslikken (met water dat wel) dan proef je niets.

Overigens schijnt koffie de werking ervan tegen te houden. En ik drink (nog steeds) een beetje teveel koffie. :-?
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
anjatheefee
ForumFan

Wendy B schreef:Ik gebruik het al jaren. Misschien is het puur psychologisch, maar ach, zo duur is het ook weer niet.

En die vieze smaak heb ik geen last van. Gewoon droog doorslikken (met water dat wel) dan proef je niets.

Overigens schijnt koffie de werking ervan tegen te houden. En ik drink (nog steeds) een beetje teveel koffie. :-?
Hallo Wendy,
Wat is dan het (psychologische) effect? Idee van een zachtere huid, andere vetverdeling?
Groetjes,
Anja
Plaats reactie