FFS

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Medusa
is nieuw hier

FFS

Bericht door Medusa »

Hallo iedereen,

ik ben een post op trans en ik overweeg al enige tijd om een facial feminisation operatie te ondergaan en de vraag is alleen: bij wie?
Ik lees hier veel over Thailand, maar dat vind ik er echt over. Ik zou dit graag in Belgie doen maar bij wie?? Dr Monstrey, Dr Noorman van der Dussen. Onlangs zag ik reportage op tv over een trans die zich liet opereren door Dr Alex Lemaitre in Brussel en dat zag er goed uit maar ik weet niet of die dokter kan beoordelen op dat ene resultaat.
ik heb eigenlijk al een zeer vrouwelijk uiterlijk en wil dit niet verpest zien door een foute operatie, maar mijn voorhoofd, neustip en kin kan wel wat beter. Wie kan mij helpen?
Chris_t
daar ben ik weer

Bericht door Chris_t »

Hoi Medusa,

Ikzelf heb voor Noorman van der Dussen gekozen, ik heb foto's van voor, tijdens en na de operatie misschien dat zoiets je meer inzicht kan geven?

Maar ik zou vooral zeggen ga eens praten met de dokters! Bij NvdD krijg je zeker en vast een goede uitleg over wat mogelijk is!

Groetjes,
Christel.

PS op het forum van het VGK vind je redelijk wat informatie van de Belgische chirurgen (toegegeven NvdD is Nederlander;))
Medusa
is nieuw hier

Bericht door Medusa »

dank u voor je reactie, ik heb je een PB gestuurd :wink:
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

dokter Noorman van der Dussen vindt al zijn FFS patienten prachtig. ook al moeten ze nog 10 keer en zelfs als ze mislukt zijn. en hij mag je ook graag dingen aansmeren die helemaal niet nodig zijn. zoals nosejobs ed.

nee ik zou niet gauw kiezen voor Noorman van der Dussen. ik vindt het meer een soort van kleermaker.
nepvrouw als geuzennaam
Chris_t
daar ben ik weer

Bericht door Chris_t »

kiki schreef:dokter Noorman van der Dussen vindt al zijn FFS patienten prachtig. ook al moeten ze nog 10 keer en zelfs als ze mislukt zijn. en hij mag je ook graag dingen aansmeren die helemaal niet nodig zijn. zoals nosejobs ed.

nee ik zou niet gauw kiezen voor Noorman van der Dussen. ik vindt het meer een soort van kleermaker.
Daar ben ik in mijn geval echt niet mee eens hoor! Hij heeft zelfs minder gedaan dan afgesproken omdat het tijdens de operatie bleek dat m'n kin niet nodig was...
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Chris_t schreef:Daar ben ik in mijn geval echt niet mee eens hoor! Hij heeft zelfs minder gedaan dan afgesproken omdat het tijdens de operatie bleek dat m'n kin niet nodig was...
hoe kan nou tijdens de operatie blijken dat een kin niet nodig was? dat zou hij toch meteen moeten zien?! bij het eerste consult zou hij het moeten zien dus.
nepvrouw als geuzennaam
Plaats reactie